Aiçò èra al darrièr recensement una municipalitat de 103 abitants (580 l'an 1851) sus 321 a a 125 mètres d'altitud, a 49°44’40 de Latitud Nòrd e 0°42’34 de Longitude Es, en Caux maritim.
Veauville-lès-Quelles est un village du pays de Caux
C'était au dernier recensement une commune de 103 habitants (580 en 1851) sur 321 ha à 125 mètres d’altitude, à 49°44’40 de Latitude Nord et 0°42’34 de Longitude Est, en Caux maritime.
Lo nom d'Escalièrs remembra l'anciana familha d'Escalièrs #que #precedir las Lo Marge, coneguts a la XIIen e sègle XIIIs, e #qu'an porgit de cònsols dins la vila de Roan.
Thomas Lo Marge (Ripa en latin medieval) senhor de Veauville e de Herville, possedissiá la primièra porció de la curació. Lo segond aperteniá a Lucas La Mallet, senhor de Auffay. En 1250, Guillaume de Houdetot, maridat a Mlle de Ripa, #venir lo senhor de Herville e de Veauville.
En 1381, Richard de Houdetot, chevalier chambellan del roy, bailli de Roan, #metre la possession d'aquelas tres seigneureries. La mitat-fief de Oherville èra un démembrement del fief de Veauville, #que #contunhar a levar fins a Modèl:La s-, epòca ont la confession n'i aguèt retut al rei.
En 1820, lo masatge caseriu de Attemesnil, a l'ora d'ara sul territòri de Carville-ne Pòt-de Fèrre #èsser ligat provisoirement a Veauville. La populacion #passar a 600 abitants.
Le nom d’Escales rappelle l’ancienne famille d’Escales qui précéda les La Rive, connus au XIIen et sègle XIIIs, et qui ont fourni des maires à la ville de Rouen.
Thomas La Rive (Ripa en latin médiéval) seigneur de Veauville et de Herville, possédait la première portion de la cure. La seconde appartenait à Lucas La Mallet, seigneur d’Auffay. En 1250, Guillaume de Houdetot, marié à Modèl:Mlle de Ripa, devint le seigneur de Herville et de Veauville.
En 1381, Richard de Houdetot, chevalier chambellan du roy, bailli de Rouen, remit la possession de ces trois seigneureries. Le demi-fief d’Oherville était un démembrement du fief de Veauville, dont il continua à relever jusqu’au sègle XVI, époque où l’aveu en fut rendu au roi.
En 1820, le hameau d’Attemesnil, actuellement sur le territoire de Carville-Pot-de-Fer fut rattaché provisoirement à Veauville. La population passa à 600 habitants.