Ocupat ja pels Francs, se tròba en 1850 sul luòc, un cementèri recelant dels objèctes de tèrra coduda e de pèira en datant d'aquela epòca. Una informacion consultable a l'archiu départementales confirma la preséncia de còrs en cercueils de pèira.
En 1200, la parròquia de la Pommeraye es importanta perque en avent drech de mercat. Dempuèi la segonda mitat de la sègle XVI s'a lo primièr culte a Morgny. L'archiu testifiquen la preséncia d'un sacerdòt dempuèi lo començament del XVIII.
A Modèl:La s- se llaura una briqueterie destinada al bastiment del castèl de Mondétour.
Las municipalitats de la Pommeraye e Morgny auràn amassat l'an 1822 (lo dossièr d'aquela reünion es consultable a la Bibliotèca nacionala). Per contra la municipalitat de Vimont, distracha al costat de Darnetal, i aurà pas jonch #qu'en 1825.
Occupé déjà par les Francs, on trouve en 1850 sur le site, un cimetière recelant des objets de terre cuite et de pierre datant de cette époque. Une information consultable aux archives départementales nous confirme la présence de corps dans des cercueils de pierre.
En 1200, la paroisse de la Pommeraye est importante car ayant droit de marché. Dès la seconde moitié du sègle XVI se tient le premier culte à Morgny. Les archives attestent la présence d'un prêtre dès le début du XVIII.
Au sègle XVIII s'ouvre une briqueterie destinée à la construction du château de Mondétour.
Les communes de la Pommeraye et Morgny seront réunies en 1822 (le dossier de cette réunion est consultable à la Bibliothèque nationale). Par contre la commune de Vimont, distraite au canton de Darnetal, ne sera jointe qu'en 1825.