La municipalitat a situat en lo departament de la Seine Maritima, en la region Anautita Normandie. Lo Vilatge es suls bòrds de la Bresle, fleuve en servint de limit entre los departaments de la Soma e de la Seine Maritima, e entre la Normandie e la Picardie. Lo vilatge de Beauchamps, vesin de Incheville a ludut situat en lo departament de la Soma. La municipalitat es a 7 km de la vila d'Agut, 11 km del Tréport, 37 km de Dièpa, 47 km de Abbeville, 94 km de Roan, 63 km d'Amians e 158 km de París.
Incheville Compte dos caserius Gousseauville e Breuilly.
La commune est situé dans le département de la Seine Maritime, dans la région Haute Normandie. Le Village est sur les bords de la Bresle, fleuve servant de limite entre les départements de la Somme et de la Seine Maritime, et entre la Normandie et la Picardie. Le village de Beauchamps, voisin d'Incheville est lui situé dans le département de la Somme. La commune est à 7 km de la ville d'Eu, 11 km du Tréport, 37 km de Dieppe, 47 km d'Abbeville, 94 km de Rouen, 63 km d'Amiens et 158 km de Paris.
Incheville compte deux hameaux Gousseauville et Breuilly.
Aquesta seccion es voida, pas pro detalhada o incompleta. Vòstra ajuda es benvenguda !
Del començament del XXe sègle, als ans 1980, la vida economica de la municipalitat i aguèt marcat per la preséncia de las fabricas Maillard, #que i aviá situat sul luòc del pòble, las bastissas en essent uèi per la majoritat totjorn presenta. Aiçò èra una fabrica de fabricacion de ròda liura, e de divèrsas pèças de cicle.
En los ans 1960, mai de 2 000 obrièrs i trabalhavan, mai que lo nombre d'abitants que la municipalitat contava a l'epòca. L'entrepresa possedissiá de fabricas annèxas a AGUT e Abbeville. La familha Maillard, a vendut l'entrepresa en los ans 1970 al grop Peugeot, a la siá clausura aperteniá al grop alemand Sachs.
Existissiá egalament al començament del XXe sègle una verrerie, dins lo pòble, #que i aviá situat dins l'actuala Carrièra Pierre e Ostal Curie, anciana Rota de Monchy.
Aquesta seccion es voida, pas pro detalhada o incompleta. Vòstra ajuda es benvenguda !
Du début du XXe siècle, aux années 1980, la vie économique de la commune fut marqué par la présence des usines Maillard, qui était situé sur la place du village, les bâtiments étant aujourd'hui pour la plupart toujours présent. C'était une usine de fabrication de roue libre, et diverses pièces de cycle.
Dans les années 1960, plus de 2 000 ouvriers y travaillaient, plus que le nombre d'habitants que la commune contait à l'époque. L'entreprise possédait des usines annexe à EU et Abbeville. La famille Maillard, a vendu l'entreprise dans les années 1970 au groupe Peugeot, à sa fermeture elle appartenait au groupe allemand Sachs.
Il existait également au début du XXe siècle une verrerie, dans le village, qui était situé dans l'actuel Rue Pierre et Marie Curie, ancienne Route de Monchy.