Dintratz Longueil e Quiberville, al ponch de jonction d'aquelas doas comunas, un agricultor a meses a jorn l'an 1897 una sépulture mérovingienpas.
I aviá pas mai #qu'un sol cavòt, #çò qu'es pro escassa, orientada cap a l'oèst. La mâchoire coronada de totes los sieus dents suggerissiá un òme jove. Lo mobilier compreniá : una lança de fèrre, un scramasaxe, una sivella de ceinturon, una anèra en bronze en portant traces de dorure, aital coma un clau en bronze e dos vasos de tèrra. Aqueles objèctes an #èsser escampilhats dempuèi. S'agís de tota evidéncia d'un guerrer germanique, sens dobte franc.
Aquel vilatge pittoresque possedís una glèisa amb un campanal gotica en grès #que, segon la tradicion normande, a erigit sus la caireforc del transept. Se pòt i veire egalament un solar de la Modèl:S2- e de fòrça nombroses ostals normandes a colombage, #que lo tet de chaume n'a, la majoritat del temps, #èsser remplaçat per una toiture en tuiles mecanica.
Entre Longueil et Quiberville, au point de jonction de ces deux communes, un agriculteur a mis au jour en 1897 une sépulture mérovingienne.
Il n'y avait qu'une seule tombe, ce qui est assez rare, orientée tête à l'ouest. La mâchoire couronnée de toutes ses dents suggérait un homme jeune. Le mobilier comprenait : une lance de fer, un scramasaxe, une boucle de ceinturon, une bague en bronze portant traces de dorure, ainsi qu'un clou en bronze et deux vases de terre. Ces objets ont été dispersés depuis. Il s'agit de toute évidence d'un guerrier germanique, sans doute franc.
Ce village pittoresque possède une église avec un clocher gothique en grès qui, selon la tradition normande, est érigé sur la croisée du transept. On peut y voir également un manoir des Modèl:S2- et de très nombreuses maisons normandes à colombage, dont le toit de chaume a, la plupart du temps, été remplacé par une toiture en tuiles mécaniques.