La Préhistoire a segurament marcat l'arribada dels primièrs abitants. La preséncia de pèiras talhadas sustot de l'epòca neolític sul territòri de la municipalitat, lo confirma. Los abitants caçavan alavetz un gibier abondiu, e practicavan una amorce de cultura e de desforestació. Remembram que lo luòc ont Bòsc-Bordel se tròba, èra antany situat en plen bòsc entre l'actual bòsc de Lyons e bòsc de Eawy. En defòra de las pèiras talhadas, demòra pas mai de traces de l'abitat.
Lo bastiment la mai anciana demòra uèi la glèisa.
La malautiá e la disette #èsser los luòcs comuns de la siá existéncia : la peste #qu'al Mièja Edat, décima fòrtament la populacion, de contunh la guèrra de#Cent Ans que # l'ocupant anglés #saquejar, rançonna e #cremar lo pòble. Après lo sieu passatge, demorava pendent el pas mai #qu'una desena de larèrs a Bòsc-Bordel.
Cap a la fin de la sègle XVIII, la vida del vilatge i aguèt marcat per la famine.
Qualques guèrras sens mercés #apondre a la praubesa a Modèl:La s- : las campanhas napoléoniennes cap a 1800, de contunh la guèrra de 1870 #que #participar de soldats de la comuna. De contunh #venir la Primièra Guèrra mondiala, ont la municipalitat déplora la pèrda de 20 joves òmes e fin finala la Segonda Guèrra mondiala #que #gigotar lo pòble per un bombardement e de mitraillages #que #far pèrdre la vida a 2 abitants e 4 soldats.
La Familha De Grouchy sieur de Mathonville li a a el #èsser en possession de Bòsc-Bordel, coma stipulent las armoiries d'aquela familha, grauadas en la trauèssa del porche de la glèisa.
dins la glèisa, se tròba un quadre de sant Grégoire çò de Grand, ont se pòt legir los noms de las grandas familhas de la municipalitat de Bòsc-Bordel.
La Préhistoire a certainement marqué l’arrivée des premiers habitants. La présence de pierres taillées notamment de l’époque néolithique sur le territoire de la commune, le confirme. Les habitants chassaient alors un gibier abondant, et pratiquaient une amorce de culture et de déforestation. Rappelons que le lieu où Bosc-Bordel se trouve, était jadis situé en pleine forêt entre l'actuelle forêt de Lyons et forêt d’Eawy. En dehors des pierres taillées, il ne reste plus de traces de l’habitat.
La construction la plus ancienne reste aujourd’hui l’église.
La maladie et la disette furent les lieux communs de leur existence : la peste qui au Moyen Âge, décima fortement la population, ensuite la guerre de Cent Ans durant laquelle l’occupant anglais pilla, rançonna et brûla le village. Après son passage, il ne restait plus qu’une dizaine de foyers à Bosc-Bordel.
Vers la fin du sègle XVIII, la vie du village fut marquée par la famine.
Des guerres sans merci ajoutèrent à la pauvreté au sègle XIX : les campagnes napoléoniennes vers 1800, puis la guerre de 1870 auxquelles participèrent des soldats de la commune. Puis vint la Première Guerre mondiale, où la commune déplora la perte de 20 jeunes hommes et enfin la Seconde Guerre mondiale qui secoua le village par un bombardement et de mitraillages qui firent perdre la vie à 2 habitants et 4 soldats.
La Famille De Grouchy sieur de Mathonville a été en possession de Bosc-Bordel, comme stipulent les armoiries de cette famille, gravées dans la traverse du porche de l'église.
Dans l'église, se trouve un tableau de saint Grégoire le Grand, où on peut lire les noms des grandes familles de la commune de Bosc-Bordel.