Situada en Nauta Normandia, en lo departament de la Sèina Maritima, Ouville-lo-Riu es un vilatge francés prèp de Dièpa sus la bordure del país de Caux. Totes-los-Mesnils es lo masatge caseriu contigu a Ouville-lo-Riu. Aquel vilatge se tròba en la vallée de la Saâne, un pauc abans la siá desbocadura. Lo caseriu a ludut situat sus las nautors del pòble en la plana de Offranville a l'èst del pòble, connectat a Ouville per la còsta Santa Appoline. Al sud se tròba tanben lo Tessy, localité ouvillaise separada del pòble e fòrça prèp de Ambrumesnil.
Tres rius travèrsan Ouville : la Saâne, la Cantierada e lo Clapet. Aquel darrièr es alimenté pel lac del castèl, lududes-quitament alimenté per una font #que dona una aiga fòrça limpide. La preséncia d'aqueles corses d'aiga explica lo nom del pòble, mas tanben lo nom #que se podiá trobar dins lo sègle darrièr sus las mapas postalas : Ouville-los-Tres-Rius.
De la còsta Santa Appoline fins al Tessy s'estend un bòsc #que llom la rota de Offranville.
Située en Haute-Normandie, dans le département de la Seine-Maritime, Ouville-la-Rivière est un village français proche de Dieppe sur la bordure du pays de Caux. Tous-les-Mesnils est le hameau attenant à Ouville-la-Rivière. Ce village se trouve dans la vallée de la Saâne, un peu avant son embouchure. Le hameau est lui situé sur les hauteurs du village dans la plaine d'Offranville à l'est du village, relié à Ouville par la côte Sainte Appoline. Au sud se trouve aussi le Tessy, localité ouvillaise séparée du village et très proche d'Ambrumesnil.
Trois rivières traversent Ouville : la Saâne, le Monceau et le Clapet. Ce dernier est alimenté par le lac du château, lui-même alimenté par une source qui donne une eau très limpide. La présence de ces cours d'eau explique le nom du village, mais aussi le nom que l'on pouvait trouver au siècle dernier sur les cartes postales : Ouville-les-Trois-Rivières.
De la côte Sainte Appoline jusqu'au Tessy s'étend un bois qui longe la route d'Offranville.
Dels registres realizats l'an 1854 per la abbé Cochet sus las nautors del pòble an meses a jorn un cementèri franc, mas tanben de las traces de bastiments de tipes gallo-romain. Aiçò pròva que lo luòc es dempuèi longtemps viscut, segurament mercés a la preséncia de rius mas tanben de la mar #que, sens los dics d'uèi, podiá remontar fins a Longueil, lo pòble vesin.
La primièra mencion de Ouvilla data de la sègle XI en lo cas de la glèisa, mas lo quite pòble a citat per las primièras fes cap a 1150. Lo nom del pòble data de l'implantacion del colon scandinave (cap a la sègle X) : Ulfr "lop", nom #que survit en lo patronyme normand Ouf.
Des fouilles réalisées en 1854 par l'abbé Cochet sur les hauteurs du village ont mis au jour un cimetière franc, mais aussi des traces de constructions de type gallo-romain. Ceci prouve que le lieu est depuis longtemps habité, sûrement grâce à la présence de rivières mais aussi de la mer qui, sans les digues d'aujourd'hui, pouvait remonter jusqu'à Longueil, le village voisin.
La première mention d'Ouvilla date du sègle XI à propos de l'église, mais le village même est cité pour la première fois vers 1150. Le nom du village date de l'implantation du colon scandinave (vers le sègle X) : Ulfr "loup", nom qui survit dans le patronyme normand Ouf.