Jumièges Èra, fins a la Revolucion, la una de las tres parròquias en formant la Baronnie del meteis nom, domeni dirècte del abbaye.
L'implantacion dels fraires, al VIIe, #suscitar un desvolopament agricòla de la presqu'isla de Jumièges mas tanben la essor d'una activitat maritima. Pòrt-Jumièges i aviá dotat d'un chantier de bastiment.
En 1518, una nau de Jumièges, La Martine, comandat per Robert Cossart, tòca las còstas del Brasil.
Pendent tot lo XVIe sègle, de las naus de Jumièges participan a las campanhas morutières dins Tèrra-Nòva.
Lo 30 d'octòbre de 1868, lo masatge caseriu de Heurteauville, situat sul marge esquèrre de la Seine, se separa de Jumièges per formar una notícia comuna aital coma una nòva parròquia.
Lo 14 de julhet de 1910, Prosper Peschard, notaire e cònsol de Jumièges, a assassinat pel un de los sieus conselhièrs municipales, Jules Martin.
Jumièges était, jusqu'à la Révolution, l'une des trois paroisses formant la Baronnie du même nom, domaine direct de l'abbaye.
L'implantation des moines, au VIIe, suscita un développement agricole de la presqu'île de Jumièges mais aussi l'essor d'une activité maritime. Port-Jumièges était doté d'un chantier de construction.
En 1518, un navire de Jumièges, La Martine, commandé par Robert Cossart, touche les côtes du Brésil.
Durant tout le XVIe siècle, des navires de Jumièges participent aux campagnes morutières à Terre-Neuve.
Le 30 octobre 1868, le hameau de Heurteauville, situé sur la rive gauche de la Seine, se sépare de Jumièges pour former une nouvelle commune ainsi qu'une nouvelle paroisse.
Le 14 juillet 1910, Prosper Peschard, notaire et maire de Jumièges, est assassiné par l'un de ses conseillers municipaux, Jules Martin.