A lo-dessus de la vallée del Gier, a 5 minutas de la vila, suls primièrs plateaux del Pilat, la municipalitat de Echalas a compausat de pichons caserius, #qu'ofrisson de fòrça polits panoramas suls Monts del Lionès e lo scenari de Mornant.
De fòrça nombrós sentiers balisés a la sortida del luòc de la glèisa permeton de descobrir aqueles païsatges. S'imagina que l'origina del nom d'aquela municipalitat facha referéncia a las estaques #que sostenon las ceps en la region, perque en 1900, la municipalitat aculhiá 250 ectaras de vinhas e una distillerie viticole.
Mas lo appellation poiriá tanben provenir d'una déformation de la paraula « escalièr » del fach de la situacion escarpée del bourg, #que se s'avisa en descendent en la primièra combe, telefonada « combe del lunfèrn ». Mas n'es un paradís pels promeneurs : quatre sentiers pédestres balisés prepausan un torn d'orizont de la municipalitat e de la natura environnante, per descobrir al gré de las passejadas, los ostals ancians, una vèrge estranha en bòsc en una pichona niche, lo ponch culminant de la municipalitat a 560 mètres (lo Pet del lop).
Se pòt pas pas passar en Echalas sens visitar la glèisa Santa-Martin. Remontam lo temps e trobem-nos en 850, data #que los fraires #bastir una pichona capèla e défrichèrent la localizacion del pòble. Cap al començament de la sègle XIII, lo senhor de Echalas, #que li tornava a el d'una crosada, #far bastir una capèla gotica en pèira en podent aculhir 150 personas e #que i aguèt acabat l'an 1221. La #pagar de las siás deniers e #metre lo sieu blason, coma signatura, a la clau de voûte del chœur e a la reünion del contrefort sud-es. Cap a 1550, per protegir los chalarons de las incursiós dels bandolers e de la peste, la familha Michon #far édifier lo campanal massiu d'estil roman, e la capèla jol campanal. Aquela capèla es dédiée a La nòstra-Madama de la Piété.
Au-dessus de la vallée du Gier, à 5 minutes de la ville, sur les premiers plateaux du Pilat, la commune d'Echalas est composée de petits hameaux, qui offrent de très beaux panoramas sur les Monts du Lyonnais et le plateau de Mornant.
De très nombreux sentiers balisés au départ de la place de l'église permettent de découvrir ces paysages. On imagine que l'origine du nom de cette commune fait référence aux pieux qui soutiennent les ceps dans la région, car en 1900, la commune accueillait 250 hectares de vignes et une distillerie viticole.
Mais l'appellation pourrait aussi provenir d'une déformation du mot « échelle » du fait de la situation escarpée du bourg, dont on se rend compte en descendant dans la première combe, appelée « combe de l'enfer ». Mais c'est un paradis pour les promeneurs : quatre sentiers pédestres balisés proposent un tour d'horizon de la commune et de la nature environnante, pour découvrir au gré des balades, les maisons anciennes, une vierge étrange en bois dans une petite niche, le point culminant de la commune à 560 mètres (le Pet du loup).
On ne peut pas passer dans Echalas sans visiter l'église Saint-Martin. Remontons le temps et retrouvons-nous en 850, date à laquelle les moines construisirent une petite chapelle et défrichèrent l'emplacement du village. Vers le début du sègle XIII, le seigneur d'Echalas, qui revenait d'une croisade, fit construire une chapelle gothique en pierre pouvant accueillir 150 personnes et qui fut achevée en 1221. Il la paya de ses deniers et mit son blason, comme signature, à la clef de voûte du chœur et au sommet du contrefort sud-est. Vers 1550, pour protéger les chalarons des incursions des brigands et de la peste, la famille Michon fit édifier le clocher massif de style roman, et la chapelle sous le clocher. Cette chapelle est dédiée à Notre-Dame de la Piété.