Lecelles es una comuna francesa del departament del Nòrd e de la region del Nòrd-Pas de Calais.
Vilatge situat al nòrd-oèst de Sant-Amand-las-Aigas, sus la frontièra amb la Belgica. Traversat pel Elnon, afluent del Décours lududes-meteis afluent de la Scarpe #que se tira en la Escaut a Mortagne del Nòrd (frontièra bèlga) a Unitat|220|km de la Mar del Nòrd.
Village situé au nord-ouest de Saint-Amand-les-Eaux, sur la frontière avec la Belgique. Traversé par l'Elnon, affluent du Décours lui-même affluent de la Scarpe qui se jette dans l'Escaut à Mortagne du Nord (frontière belge) à 220 km de la Mer du Nord.
Terroir De bassa vallée, drainé e meses en valor jos la impulsió dels fraires del abbaye de Sant-Amand las aigas. Lecelles Es un vilatge termierèr a la posicion géographique en determinant. Tot prèp de la frontièra, a conegut de nombrós assauts, de las conquistas e reconquêtes e aquel, fins en 1713, data de la signatura del tractat d'Utrecht. Aquel tractat es #çò que #fixar, en los sieus contorns practicament definitius, los limits del territòri francés. La frontièra es ailà, tot a fach per o remembrar, del païsatge particular als bastiments ancians.
Terroir de basse vallée, drainé et mis en valeur sous l'impulsion des moines de l'abbaye de Saint-Amand les eaux. Lecelles est un village frontalier à la position géographique déterminante. Tout proche de la frontière, il a connu de nombreux assauts, des conquêtes et reconquêtes et ce, jusqu'en 1713, date de la signature du traité d'Utrecht. Ce traité est celui qui fixa, dans leurs contours quasiment définitifs, les limites du territoire français. La frontière est là, tout est fait pour nous le rappeler, du paysage particulier aux constructions anciennes.