Anor es una comuna francesa del departament del Nòrd e de la region del Nòrd-Pas de Calais.
Anor Se tròba :
Avesnes-Sus-Helpe, la jos-prefectura, se tròba Modèl:A Unitat. Lille, La prefectura se tròba Modèl:A Unitat.
Anor jouxte La vila de Fourmies.
La municipalitat se tròba dins la frontièra de la Belgica e de la Aisne. Lo departament dels Ardennes se tròba a una dotzena de quilomètres a panatòri d'ausèl.
L'estacion de Anor es desservie per la linha Calava-Bâle e de las TER Hirson-Lille.
Lo territòri inclut lo ponch culminant del departament del Nòrd amb 271 mètres d'altitud en lo bòsc de Sant-Hubert, près de la frontièra bèlga. A anotar tanben qu'aquela municipalitat es #çò qu'es çò de mès al sud del departament del Nòrd e del meteis còp de la region Nòrd—Calava.
Anor, Vila del Parc natural regional del Avesnois (PNRA), es la sola municipalitat del Nòrd a tirar las siás aigas en la Seine via l'Oise.
Anor se trouve :
Avesnes-sur-Helpe, la sous-préfecture, se trouve à 21 km. Lille, la préfecture se trouve à 120 km.
Anor jouxte la ville de Fourmies.
La commune se trouve à la frontière de la Belgique et de l'Aisne. Le département des Ardennes se trouve à une douzaine de kilomètres à vol d'oiseau.
La gare d'Anor est desservie par la ligne Calais-Bâle et des TER Hirson-Lille.
Le territoire inclut le point culminant du département du Nord avec 271 mètres d'altitude dans le bois de Saint-Hubert, près de la frontière belge. À noter aussi que cette commune est celle qui est le plus au sud du département du Nord et du même coup de la région Nord-Pas-de-Calais.
Anor, ville du Parc naturel régional de l'Avesnois (PNRA), est la seule commune du Nord à jeter ses eaux dans la Seine via l'Oise.