Grundviller Es una pichona municipalitat de 694 abitantas situadas a 12 km al sud-oèst de Sarreguemines. Lo vilatge a situat a França en la region de lorraine e lo departement moselle, aquel vilatge a environat de massises forestales.
Grundviller est une petite commune de 694 habitants située à 12 km au sud-ouest de Sarreguemines. Le village est situé en France dans la region de lorraine et le departement moselle, ce village est entouré de massifs forestiers.
Lo nom de Grundviller vendriá del ancià anautit alemand « Grunt » e del latin « villare » (transformat en lenga alemanda en « Weiler »), en significant aital : pòble situat en una depression. Lo nom de la municipalitat de Grundviller es oficiala dempuèi 1869[cal referéncia].
Al Mejan-Age, una mitat del pòble aperteniá als senhors de Puttelange, en reconeissent la sobeiranetat de la Lorraine dempuèi 1375. L'autra mitat i aguèt cedit pel comte Louis II de Nassau-Sarrebruck a Henri II de Lorraine, pòrti de Lorraine[cal referéncia].
Dépendait De l'anciana província de Lorraine, cedit a la França en 1668.
Le nom de Grundviller viendrait de l’ancien haut allemand « Grunt » et du latin « villare » (transformé en langue allemande en « Weiler »), signifiant ainsi : village situé dans une dépression. Le nom de la commune de Grundviller est officiel depuis 1869[cal referéncia].
Au Moyen-Age, une moitié du village appartenait aux seigneurs de Puttelange, reconnaissant la souveraineté de la Lorraine depuis 1375. L’autre moitié fut cédée par le comte Louis II de Nassau-Sarrebruck à Henri II de Lorraine, duc de Lorraine[cal referéncia].
Dépendait de l'ancienne province de Lorraine, cédé à la France en 1668.