Comuna del costat de Metzervisse, Distroff apareis en los tèxtes dempuèi 1224 jol nom de Thiesdorf, d'un nom d'òme germanique Thieko e del germanique dorf.
A establit #que Distroff existissiá dempuèi l'epòca romaine.
En 936, la Glèisa de Trèves #cedir lo domeni de Distroff, villa Théodorica, a Ada, filha de Folrad, nièce de Roger, avesque de Trèves mas agut d'abandonar lo domeni #que possedissiá a Marienthal près de Sierck-los-Bains.
La familha en portant lo nom de Distroff apareis per las primièras fes l'an 1224 amb Eustache de Distroff.
Los armoiries de color roja, simbòls del blason dels Hollenfels, aguèron creat en remembrar del matrimòni de Nicolas de Distroff amb Elisabeth de Hollenfels en l'an de gràcia 1230.
Lo castèl de la distincion a mencionat per las primièras fes l'an 1309, près de la vinha e de la parcelle telefonada encara uèi "darrièr del castèl". Èra doncas ja situat en luòc e luòc de #çò que i aguèt rasat l'an 1985.
En 1495 Georges de Schiffeldange, jos-prévost de Diedenhofen #aquerir la distincion après la desaparicion de la familha Distroff. Lo domeni #èsser rapidament morcelé.
En 1659, lo Luxemborg #cedir Distroff a la França.
Jean-Baptiste Pantaléon Durand, plaidejat dins lo parlament de Mètz, #decidir de reconstituer lo intégralité del domeni. Jos lo sieu regna lo castèl i aguèt levat en conservant tres dels quatre torns iniciales.
Après la revolucion, lo vilatge se #desvolopar tot a la longitud del sègle xix.
Après lo annexion alemanda l'an 1871 e l'esfòrç de industrialisation de l'ocupant, la cara de la municipalitat se #transformar radicalement.
Una fabrica de ciment i aguèt creat l'an 1891 aital coma un luòc modèrn de fabricacion de chaux en 1893 (fabrica Lothringer Portland-Cement-Werke, societat Dingler und Schweister de Cologne).
Commune du canton de Metzervisse, Distroff apparaît dans les textes dès 1224 sous le nom de Thiesdorf, d'un nom d'homme germanique Thieko et du germanique dorf.
Il est établi que Distroff existait dès l'époque romaine.
En 936, l'Église de Trèves céda le domaine de Distroff, villa Théodorica, à Ada, fille de Folrad, nièce de Roger, évêque de Trèves mais dû abandonner le domaine qu'elle possédait à Marienthal près de Sierck-les-Bains.
La famille portant le nom de Distroff apparaît pour la première fois en 1224 avec Eustache de Distroff.
Les armoiries de couleur rouge, symboles du blason des Hollenfels, furent créées en souvenir du mariage de Nicolas de Distroff avec Elisabeth de Hollenfels en l'an de grâce 1230.
Le château de la seigneurie est mentionné pour la première fois en 1309, près de la vigne et de la parcelle appelée encore aujourd'hui "derrière le château". Il était donc déjà situé en lieu et place de celui qui fut rasé en 1985.
En 1495 Georges de Schiffeldange, sous-prévost de Thionville acquit la seigneurie après la disparition de la famille Distroff. Le domaine fut rapidement morcelé.
En 1659, le Luxembourg céda Distroff à la France.
Jean-Baptiste Pantaléon Durand, avocat au parlement de Metz, décida de reconstituer l'intégralité du domaine. Sous son règne le château fut relevé en conservant trois des quatre tours initiales.
Après la révolution, le village se développa tout au long du sègle xix.
Après l'annexion allemande en 1871 et l'effort d'industrialisation de l'occupant, le visage de la commune se transforma radicalement.
Une usine de ciment fut créée en 1891 ainsi qu'un site moderne de fabrication de chaux en 1893 (usine Lothringer Portland-Cement-Werke, société Dingler und Schweister de Cologne).