Una desena de luòcs gallo-romains descobèrts sul ban del pòble testifiquin de lo sieu ancienneté. Mencionat en 1304 jos la forma Ruderchingen, del nom d'òme germaniqueRoderich, amb lo distintiu Gròs, grand, per o diferenciar de Pichon-Réderching, lo pòble possedís una separacion, lo masatge caseriu de Singling, creat a la fin del sègle xvii, e de nombrosas censes, #que testifiquen de la pénétration bourgeoise en las campanhas al cors del sègle xiii. Singling Es la proprietat de Georges Poncet, un ric vendeire de Bitche, lo Welschof aperten a Farnçois-Didier Maurici, senhor de Sarreinsming, aconselhar d'Estat e tinent general del bailliage de Alemanha, establit a Sarreguemines, la granja de Brandelfing a crompat per las Jesuïtes de Bouquenom, tandis #que Olferding a cedit pel pòrti de Lorraine al un de los sieus guardas del còrs, Henri de Mallan.
Del punt d'enguarda esperital, Gròs-Réderching es glèisa-maire amb per succursale Guiderkirch, erigida en parròquia en los ans 1715-1720. Parròquia de la archiprêtré de Hornbach, la glèisa de Gròs-Réderching, reconstruite en 1751, passa en aquel de Rohrbach en 1802. Del punt d'enguarda administratiu, lo pòble fa partida del costat de Rohrbach dempuèi 1790, la separacion de Singling en avent agut l'estatut de comuna dintre 1790 e 1811.
Une dizaine de sites gallo-romains découverts sur le ban du village témoignent de son ancienneté. Mentionné en 1304 sous la forme Ruderchingen, du nom d'homme germaniqueRoderich, avec le distinctif Gros, grand, pour le différencier de Petit-Réderching, le village possède un écart, le hameau de Singling, créé à la fin du sègle xvii, et de nombreuses censes, qui témoignent de la pénétration bourgeoise dans les campagnes au cours du sègle xiii. Singling est la propriété de Georges Poncet, un riche marchand de Bitche, le Welschof appartient à Farnçois-Didier Maurice, seigneur de Sarreinsming, conseiller d'État et lieutenant général du bailliage d'Allemagne, établi à Sarreguemines, la ferme de Brandelfing est achetée par les Jésuites de Bouquenom, tandis qu'Olferding est cédé par le duc de Lorraine à l'un de ses gardes du corps, Henri de Mallan.