Argancy Es un vilatge de la vallée de la Moselle. La municipalitat a traversat per quatre ruisseaux #qu'aquel de Argancy e de la Bévotte e ne possedís un lac e de nombrós étangs. La separacion de Rugy es al nòrd de Argancy, e la separacion de Olgy al sud es al darrièr lo autoroute A4.
Argancy est un village de la vallée de la Moselle. La commune est traversée par quatre ruisseaux dont celui d'Argancy et de la Bévotte et possède un lac et de nombreux étangs. L’écart de Rugy est au nord d’Argancy, et l’écart d'Olgy au sud est au derrière l'autoroute A4.
En 1210, lo vilatge èra lo banc d'un fief en movent del rei de França e apertenent al capítol de la catedrala de Mètz. Lo capítol i exercissiá las justícias anautitas, mièja e bassa. Parròquia de la archiprêtre de Noisseville, i aviá per annèxa, Antilly, Buy e Olgy. Se tròba d'autre partís acte de la distincion de Rugy, plan abans la XVen sègle en la familha Petitjean dels barons de Elz. De contunh lo pòble #formar una comunitat amb Olgy. I aguèt erigit en un dels dotze cabes-de luòcs del costat del district de Mètz en 1790. En lo moment de l'organizacion de l'an III, #passar en lo costat de Antilly, de contunh en 1802 en aquel de Vigy. I aviá ja per annèxas Rugy-Olgy e lo molin-bac de Olgy sus la Moselle.
En 1817, Argancy, pòble de l'anciana província de las Tres-Évêchés sul marge drech de la Moselle aviá per annèxas lo pòble de Rugy, e lo masatge caseriu de Olgy. A aquela epòca i i aviá 617 abitants repartits dins 113 ostals.
En 1817, Rugy, pòble de l'anciana província de las Tres Évêchés sul marge drech de la Moselle. A aquela epòca i i aviá 168 abitants repartits dins 31 ostals.
Mai près, après aver-i patit dos annexàvem coma fòrça, la municipalitat es a nòu intrada en lo patrimòni nacional e, en fasent totjorn partida del costat de Vigy, se classifica en los primièrs rengs d'aquel, tant per la siá estenduda de 1145 ectaras, #que per la siá populacion de 1100 abitants.
En 1790 lo pòble de Olgy a ligat a la municipalitat de Argancy.
En 1810 lo pòble de Rugy a ligat a la municipalitat de Argancy.
En 1210, le village était le siège d'un fief mouvant du roi de France et appartenant au chapitre de la cathédrale de Metz. Le chapitre y exerçait les justices haute, moyenne et basse. Paroisse de l'archiprêtre de Noisseville, il avait pour annexe, Antilly, Buy et Olgy. On trouve d'autre part acte de la seigneurie de Rugy, bien avant le XVen siècle dans la famille Petitjean des barons d'Elz. Puis le village forma une communauté avec Olgy. Il fut érigé en un des douze chefs-lieux du canton du district de Metz en 1790. Lors de l'organisation de l'an III, il passa dans le canton d'Antilly, puis en 1802 dans celui de Vigy. Il avait déjà pour annexes Rugy-Olgy et le moulin-bac d'Olgy sur la Moselle.
En 1817, Argancy, village de l'ancienne province des Trois-Évêchés sur la rive droite de la Moselle avait pour annexes le village de Rugy, et le hameau de Olgy. À cette époque il y avait 617 habitants répartis dans 113 maisons.
En 1817, Rugy, village de l'ancienne province des Trois Évêchés sur la rive droite de la Moselle. À cette époque il y avait 168 habitants répartis dans 31 maisons.
Plus près, après avoir subi deux annexions comme beaucoup, la commune est à nouveau rentrée dans le patrimoine national et, faisant toujours partie du canton de Vigy, elle se classe dans les premiers rangs de celui-ci, tant par son étendue de 1145 hectares, que par sa population de 1100 habitants.
En 1790 le village de Olgy est rattaché à la commune de Argancy.
En 1810 le village de Rugy est rattaché à la commune de Argancy.