La municipalitat de Diebling deu l'origina de lo sieu nom a un guerrer franc present en aquela vallée entre l'an 700 e 1000. Aquel guerrer s'i i auriá installat amb la siá colònia.
La terminaison « -ing » subsistirà al cors dels sègles, del temps que la raïtz iniciala del nom coneisserà de nombrosas modificacions, transeünt de « Dubelange » en 1272 a « Duebling » a la fin de la sègle XVI, a « Dieblingen » pendent l'aucupacion alemanda per acabar per lo sieu nom actual de Diebling après la desliurança.
Partida de la distincion de Forbach aquerida pels senhors de Puttelange, Nassau, Varsberg, e en 1624 pel prince de Phalsbourg.
Situat en la vallée del Strichbach, la municipalitat a traversat per la RD 910 (St-Avold-Sarreguemines) e lo CD 31 C (Diebling-Forbach). La vallée pòrta lo nom del cors d'aiga, lo « Strichbach» #que travèrsa lo vilatge sus 3 km. Diebling A situat a 10 km de Sarreguemines e de Forbach.
Lo sieu ban a una superficie de 784 a. Lo païsatge a adornat per un bòsc de feuillus e per un bòsc de résineux. La demografia a evolucionat de 85 abitants l'an 1567 a 1671 de los nòstres jorns.
Del punt d'enguarda de las equipas socio-culturalas, la municipalitat de Diebling dispausa dempuèi qualques meses d'una nòva sala polivalenta, lo Clos dels Arts #qu'a succedit als Mil Clubs. Una realizacion #que los abitants ne pòdon èsser orgulhoses perque es a l'image de las esperanças localas : original (tribuna de fotbòl integrat dins la bastissa), modulable (doas pichonas salas an associat a una granda), lo tot en essent dotada d'una fòrça bona acostica[1].
La commune de Diebling doit l'origine de son nom à un guerrier franc présent dans cette vallée entre l’an 700 et 1000. Ce guerrier s’y serait installé avec sa colonie.
La terminaison « -ing » subsistera au cours des siècles, tandis que la racine initiale du nom connaîtra de nombreuses modifications, passant de « Dubelange » en 1272 à « Duebling » à la fin du sègle XVI, à « Dieblingen » durant l’occupation allemande pour finir par son nom actuel de Diebling après la libération.
Partie de la seigneurie de Forbach acquise par les seigneurs de Puttelange, Nassau, Varsberg, et en 1624 par le prince de Phalsbourg.
Situé dans la vallée du Strichbach, la commune est traversée par la RD 910 (St-Avold-Sarreguemines) et le CD 31 C (Diebling-Forbach). La vallée porte le nom du cours d'eau, le « Strichbach» qui traverse le village sur 3 km. Diebling est situé à 10 km de Sarreguemines et de Forbach.
Son ban a une superficie de 784 ha. Le paysage est agrémenté par une forêt de feuillus et par une forêt de résineux. La démographie a évolué de 85 abitants en 1567 à 1671 de nos jours.
Du point de vue des équipements socio-culturels, la commune de Diebling dispose depuis quelques mois d’une nouvelle salle polyvalente, le Clos des Arts qui a succédé au Mille Clubs. Une réalisation dont les abitants peuvent être fiers car elle est à l’image des espérances locales : originale (tribune de football intégrée au bâtiment), modulable (deux petites salles sont associées à une grande), le tout étant dotée d’une très bonne acoustique[2].