Glomel Es una municipalitat rurala situat en l'extrèm Sud-Oèst de las Còstas-de Armor e limitrophe al sud del departament del Morbihan. Per la siá superficie, se classifica al segond reng de las municipalitats los mai estendudas del departament, darrièr de Loudéac. La municipalitat es fòrça vallonnée e las siás nautors constituisson la extremitat orientala de las Montanhas#Negras. Çò Cap de-luòc es excentré al nòrd de la municipalitat del temps que la ancià bourg trévial de Trégornan ocupa una posicion entièrament a l'opausat al sud. Lo canal de Nantas a Brèst la trauèssa. I arriba a l'altitud la mai elevada de lo sieu recorregut, 184 mètres, al nivèl d'un tròç trucat la granda tranchée en connectant las concas vessants del Aulne e del Blavet. Lo riu Ellé pren la siá font sus lo sieu territòri près de de lo castèl de Trégarantec. I recep las aigas del ruisseau de Crazius abans de se dirigir cap al sud.
Glomel est une commune rurale située dans l'extrême Sud-Ouest des Côtes-d'Armor et limitrophe au sud du département du Morbihan. Par sa superficie, elle se classe au deuxième rang des communes les plus étendues du département, derrière Loudéac. La commune est très vallonnée et ses hauteurs constituent l'extrémité orientale des Montagnes Noires. Le chef-lieu est excentré au nord de la commune tandis que l'ancien bourg trévial de Trégornan occupe une position complètement à l'opposé au sud. Le canal de Nantes à Brest la traverse. Il y atteint l'altitude la plus élevée de son parcours, 184 mètres, au niveau d'un tronçon appelé la grande tranchée reliant les bassins versants de l'Aulne et du Blavet. La rivière Ellé prend sa source sur son territoire près du château de Trégarantec. Elle y reçoit les eaux du ruisseau de Crazius avant de se diriger vers le sud.
La parròquia de Glomel a #èsser erigit en municipalitat l'an 1790 e a annexat los territòris de las siás doas ancianas trèves : Trégornan e Sant-Michel. La municipalitat, d'una superficie a l'origina d'Unitat|84.82| km², a #èsser amputada l'an 1970 de dotze pòbles e del bòsc de Kerbescond en benefici de la siá vesina Rostrenen, e cobrís pas mai dempuèi aquela data #qu'una superfícia d'Unitat|79.93| km².
La paroisse de Glomel a été érigé en commune en 1790 et a annexé les territoires de ses deux anciennes trèves : Trégornan et Saint-Michel. La commune, d'une superficie à l'origine de 84,82 km², a été amputée en 1970 de douze villages et du bois de Kerbescond au profit de sa voisine Rostrenen, et ne couvre plus depuis cette date qu'une surface de 79,93 km².