Existís un barrage sus la Meuse entre Pagny-sus-Meuse e Troussey, #que alimentait una pichona centrala hydro-electrica en porgint n'electricitat los dos pòbles, venguda pel continuament una fabrica de pans de gelat[1]. I a encara 2 unes autres barrages sus la Meuse, lo un a nautor del vilatge e l'autre al pont-canal Mazagran, que # flueix lo canal de la Marna al Rhin.
La spécialité del vilatge es sus el la cultura de la Poma de tèrra. Divèrsas fèstas de la poma de tèrra aguèron luòc dins lo pòble l'an 1991, 1993, 1996 e 1999, #que #atraire una multitud fòrça nombrosa a cada fes. Un abitant a creat un pichon musèu de la poma de tèrra en lo sieu graèr, #qu'es possible de visitar (Barralha Laurent, 32 bis carrièra del Pichon-Extrèm).
Il existe un barrage sur la Meuse entre Pagny-sur-Meuse et Troussey, qui alimentait une petite centrale hydro-électrique fournissant en électricité les deux villages, devenue par la suite une fabrique de pains de glace[2]. Il y a encore 2 autres barrages sur la Meuse, l'un à hauteur du village et l'autre au pont-canal Mazagran, sur lequel coule le canal de la Marne au Rhin.
La spécialité du village est la culture de la Pomme de terre. Plusieurs fêtes de la pomme de terre eurent lieu dans le village en 1991, 1993, 1996 et 1999, qui attirèrent une foule très nombreuse à chaque fois. Un habitant a créé un petit musée de la pomme de terre dans son grenier, qu'il est possible de visiter (Ferme Laurent, 32 bis rue du Petit-Bout).
Segon la legenda, Dagobert i auriá fondat aquela localité l'an 720. Qualques documents, redigits per Charles lo Gròs l'an 885 e per Charles çò de Simple l'an 922, mencionan la siá glèisa.
Lo tresaur de Troussey, enterrat l'an 304, a #èsser descobèrt l'an 1987-1988, dins la zòna ont se trobava l'ancian pòble de Dommartin uèi desaparegut sus la via romaine secondaire dintre Sorcy-Sant-Martin e Boucq. A constituit de 5860 monedas romaines de sòus e de bronze contengut en dos vasos.
Selon la légende, Dagobert aurait fondé cette localité en 720. Des documents, rédigés par Charles le Gros en 885 et par Charles le Simple en 922, mentionnent son église.
Le trésor de Troussey, enfoui en 304, a été découvert en 1987-1988, dans la zone où se trouvait l'ancien village de Dommartin aujourd'hui disparu sur la voie romaine secondaire entre Sorcy-Saint-Martin et Boucq. Il est constitué de 5860 monnaies romaines d'argent et de bronze contenues dans deux vases.