Es un vilatge situat a la cœur del Argonne, e termierèr amb lo departament de la Marna.
A l'èst de la Biesme, lo vilatge marca uèi l'intrada occidentala de la Meuse.
S'es desvolopat en un primièr temps segon una estructura tradicionala a l'entorn d'una glèisa, per contunhar la siá urbanizacion en forma lineal, la longitud de la rota (uèi RN3, d'en un autre luòc descatalogada dempuèi pauc e venguda D603 mas antany via imperiala) #que la trauèssa.
Los Islettes representan egalament la frontièra occidentala del bòsc de Argonne.
C'est un village situé au cœur de l'Argonne, et frontalier avec le département de la Marne.
À l'est de la Biesme, le village marque aujourd'hui l'entrée occidentale de la Meuse.
Il s'est développé dans un premier temps selon une structure traditionnelle autour d'une église, pour continuer son urbanisation en forme linéaire, le long de la route (aujourd'hui RN3, d'ailleurs déclassée depuis peu et devenue D603 mais autrefois voie impériale) qui le traverse.
Les Islettes représentent également la frontière occidentale de la forêt d'Argonne.
Lo nom dels Islettes ven del fach qu'aiçò èra 3 pichonas islas #que son uèi connectadas.
A #èsser, a divèrsas recuperacions, una plaça-frontièra entre doas entités territorialas. Uèi la Marna e la Meuse, la Champagne-Ardenne e la Lorraine, mas ièr, lo Sant Empèri Germanique e lo Reialme de França, separats pel riu de la Biesme.
Lo nom dels Islettes a #èsser donat a las famosas faïences fabricadas a Modèl:La s- per l'ostal Bernard. Aqueles faïences son l'objècte de colleccion. La vallée de Biesme, ont se situa lo pòble dels Islettes, #èsser longtemps un centre de produccion industriala fins al començament de la sègle XX : en mai de la faïencerie, s'i comptava verreries. Lo anciana verrerie del pòble, uèi destruida, se situava dins lo quartièr de la Cardine, al Sud del pòble.
Le nom de Les Islettes vient du fait que c'était 3 petites îles qui sont aujourd'hui reliées.
Il a été, à plusieurs reprises, un poste-frontière entre deux entités territoriales. Aujourd'hui la Marne et la Meuse, la Champagne-Ardenne et la Lorraine, mais hier, le Saint Empire Germanique et le Royaume de France, séparés par la rivière de la Biesme.
Le nom des Islettes a été donné aux fameuses faïences fabriquées au sègle XVIII par la maison Bernard. Ces faïences sont l'objet de collection. La vallée de Biesme, où se situe le village des Islettes, fut longtemps un centre de production industrielle jusqu'au début du sègle XX : outre la faïencerie, on y comptait des verreries. L'ancienne verrerie du village, aujourd'hui détruite, se situait dans le quartier de la Cardine, au Sud du village.