Damloup I aguèt mencionat per las primièras fes en una bulle del pape Léon IX l'an 1049, jol nom de Domnus Lupus (o Dominus Lupus), en tirant lo sieu nom de lo sieu Saint-patron Saint-Lop, celebrat tradicionalament lo primièr dimenge d'agost.
La glèisa Sainte-Lop i aguèt bastit l'an 1766. Pendent la Primièra Guèrra mondiala, Damloup #èsser victima de la batalha de Verdun de 1916, de per la siá posicion al pè dels Camps de batalha, particularament del fòrt de Val. Lo vilatge #èsser totalament destruit. Après la guèrra, se se #demandar se caliá comptar Damloup entre las 9 pòbles destruits, mas la pertinence de la populacion tornada de la èxode a ganhat : lo vilatge #èsser reconstruit qualques mètres mai bas #que per endavant, de meteis que la glèisa Sainte-Lop, en 1928.
Damloup fut mentionné pour la première fois dans une bulle du pape Léon IX en 1049, sous le nom de Domnus Lupus (ou Dominus Lupus), tirant son nom de son saint-patron Saint-Loup, fêté traditionnellement le premier dimanche d'août.
La glèisa Saint-Loup fut construite en 1766. Durant la Première Guerre mondiale, Damloup fut victime de la bataille de Verdun de 1916, de par sa position au pied des Champs de bataille, particulièrement du fort de Vaux. Le village fut totalement détruit. Après la guerre, on se demanda s'il fallait compter Damloup parmi les 9 villages détruits, mais la pertinence de la population revenue de l'exode a gagné : le village fut reconstruit quelques mètres plus bas qu'auparavant, de même que l'église Saint-Loup, en 1928.