Fòrça importants centres de produccion de fèrre en basses-foguets dempuèi la segonda edat del fèrre e pendent tota l'Antiquitat. Del mobilier gaulois e gallo-romain en testifica, de descobèrtas fachas en los nombroses ferriers (cantieradas sovent gigantescs de résidus e scories de fèrre en provenent del tractament del minaré de fèrre).
1976 es egalament l'an de la primièra edicion del Bricabrac de Mézilles. Aquela gigantesca brocante se desenrotlla dempuèi aquela data la segonda dimenjada d'agost e atrai cada an divèrs centenats de exposants e de las desenas de milièrs de visitants. En mai de la siá talha #que ne fa una de las mai grandas manifestacions del genre a França, a la particularité d'èsser pas-stop pendent tota la dimenjada, #çò que inclut una nocturne lo dissabte ser amb las xavales agapes #que #encobrir supausa.
Très importants centres de production de fer en bas-fourneaux depuis le second âge du fer et pendant toute l'Antiquité. Du mobilier gaulois et gallo-romain en atteste, découvertes faites dans les nombreux ferriers (amas souvent gigantesques de résidus et scories de fer provenant du traitement du minerai de fer).
1976 est également l’année de la première édition du Bricabrac de Mézilles. Cette gigantesque brocante se déroule depuis cette date le deuxième week-end d’août et attire chaque année plusieurs centaines d’exposants et des dizaines de milliers de visiteurs. Outre sa taille qui en fait une des plus grandes manifestations du genre en France, elle a la particularité d’être non-stop durant tout le week-end, ce qui inclut une nocturne le samedi soir avec les gaillardes agapes que cela suppose.