Relanges N'aperteniá al bailliage de Darney jos l'Ancian Regim.
Segon Henri Lepage e Charles Charton (1845) :
«Lo vilatge de Relanges es pas considerable #qu'en rason del prieuré de Bénédictins reformats, de l'òrdre de Clunhic, #que i existissiá antany ; i aviá #èsser fondat, en 1049, per Ricuin de Darney e Lancède, la siá femna, per sièis religiós cargats de distribuir, tres fes la setmana, dels auxilis als indigents e als viatgèrs. Aquel prieuré i aguèt confirmat per Léon IX, cap a 1049 : Thiéry de Lunfèrn, fils de Transbordador de Bitche, lo un de los sieus bienfaiteurs, i aviá la siá sépulture dins la glèisa. Lo prieuré de Relanges i aguèt jonch a la collégiale de Darney per boriscas de Benoît XIII de 1725 e de brevets de Léopold, de 1726. La glèisa, bastida a Modèl:La s-, èra paroissiale e prieurale. Las bastissas del prieuré èran considerables ; demorava encara, cap a la fin del sègle darrièr, un cloître en avent a la glèisa.
En 1345, Renaut de la Saule, prieur de Relanges, #obténer del pòrti Raoul lo drech e la coneissença suls bâtards del pòble de Relanges e en las siás dependéncias, per la siá vida solament. Lo prieur li caliá annalament al domeni 12 resaux 3 bichets 3 pòdes de blat, e lo curé 2 bichets 3 pòdes de seigle per drech de guarda.»
Relanges appartenait au bailliage de Darney sous l’Ancien Régime.
Selon Henri Lepage et Charles Charton (1845) :
«Le village de Relanges n'est remarquable qu'en raison du prieuré de Bénédictins réformés, de l'ordre de Cluny, qui y existait autrefois ; il avait été fondé, en 1049, par Ricuin de Darney et Lancède, sa femme, pour six religieux chargés de distribuer, trois fois la semaine, des secours aux indigents et aux voyageurs. Ce prieuré fut confirmé par Léon IX, vers 1049 : Thiéry d'Enfer, fils de Ferry de Bitche, l'un de ses bienfaiteurs, avait sa sépulture dans l'église. Le prieuré de Relanges fut uni à la collégiale de Darney par bulles de Benoît XIII de 1725 et patentes de Léopold, de 1726. L'église, construite au sègle XI, était paroissiale et prieurale. Les bâtiments du prieuré étaient considérables ; il restait encore, vers la fin du siècle dernier, un cloître tenant à l'église.
En 1345, Renaut de la Saule, prieur de Relanges, obtint du duc Raoul le droit et la connaissance sur les bâtards du village de Relanges et dans ses dépendances, pour sa vie seulement. Le prieur devait annuellement au domaine 12 resaux 3 bichets 3 pots de froment, et le curé 2 bichets 3 pots de seigle pour droit de garde.»