Lo 26 d'agost de 1914, la 42en division de infanterie francesa es en repli davant los còps de boutoir alemands, acantona en e a l'entorn de la comuna. Renóncia l'endeman per Avocourt.
Es en lo moment del fòrça rude ivèrn de l'an 1977, que lo vilatge a conegut los sieus mai gròssas pèrdas bovines e ovinas. N'efièch, continuament a un désaccord en relacion amb un bosquet al mièg d'un camp de blat, lo vilatge vesin de Gripport #decidir de talhar tota alimentacion d'aiga a destination de Germonville. Los abitants del pòble an doncas naturalament priviliegiar la siá pròpria consomacion a aquela de las siás ramaderias. Aquel episòdi traumatisant per la populacion es demorat en totas las memòrias coma l'"ivèrn negre de Germonville"
Le 26 août 1914, la 42en division d'infanterie française est en repli devant les coups de boutoir allemands, elle cantonne dans et autour de la commune. Départ le lendemain pour Avocourt.
C'est lors du très rude hiver de l'an 1977, que le village a connu ses plus grosses pertes bovines et ovines. En effet, suite à un désaccord concernant un bosquet au milieu d'un champ de blé, le village voisin de Gripport décida de couper toute alimentation d'eau à destination de Germonville. Les habitants du village ont donc naturellement privilégier leur propre consommation à celle de leurs bétails. Cet épisode traumatisant pour la population est resté dans toutes les mémoires comme l'"hiver noir de Germonville"