Lo nom Zoteux a benlèu la meteissa origina que los toponymes flamencs Zotegem o Soteghem, en comprenent la raïtz zout la sal. Sembla que la proximitat de la mar aja, en aquel cas influit la toponymie.
Mai probablament, aquel nom vendriá de la paraula latina Altaria (autar) e fariá referéncia als luòcs de cultas #qu'aurián levat los Romains a l'entorn del encreuament de sèt vias #que se tròba dins aquel pòble. Al fil dels sègles, i auriá #èsser déformé per venir successivament Altaribus (de vèrses 1150), de contunh Auteus (vèrses 1300), Autheux (un vilatge de la soma pòrta aquel nom), Los Auteux (vèrses 1656), Los Hosteux e fin finala Zoteux.
En 1466, Zoteux i aviá agut del bailliage de Desvres e aperteniá a Robert de Thubeauville. Antoine De Roussel de Guermont se'n #retre acquéreur en 1702.
Le nom Zoteux a peut-être la même origine que les toponymes flamands Zotegem ou Soteghem, comprenant la racine zout le sel. Il semble que la proximité de la mer ait, en ce cas influencé la toponymie.
Plus probablement, ce nom viendrait du mot latin Altaria (autel) et ferait référence aux lieux de cultes qu'auraient dressé les Romains autour du carrefour de sept voies qui se trouve dans ce village. Au fil des siècles, il aurait été déformé pour devenir successivement Altaribus (vers 1150), puis Auteus (vers 1300), Autheux (un village de la somme porte ce nom), Les Auteux (vers 1656), Les Hosteux et finalement Zoteux.
En 1466, Zoteux était tenu du bailliage de Desvres et appartenait à Robert de Thubeauville. Antoine de Roussel de Guermont s'en rendit acquéreur en 1702.