Banc de dos conciles o synodes als VIIIe e sègle ix.
En 755, Pépin lo Brèu promulga çò capitulaire de Ver, #qu'es una primièra temptativa de uniformiser lo pes e l'aspècte del denier de sòus francs[1].
En decembre 844, en lo moment del synode de Ver-sus-Launette, dels avesques de Francie occidental, las decisions formuladas per la abbé Lop de Ferrières, contra los nòbles, pilleurs dels bens de la Glèisa, pas #èsser pas acceptadas pel rei Charles lo Chauve, perque los trobava tròp radicales. Es a aquela escasença #que #èsser édicté lo darrièr capitulaire carolingien[2].
La municipalitat s'es trucada Vern en 846. Ver Ven Ver-sus-Launette lo 15 de genièr de 1936.
Siège de deux conciles ou synodes aux VIIIe et Modèl:IXe siècle.
En 755, Pépin le Bref promulgue le capitulaire de Ver, qui est une première tentative d'uniformiser le poids et l'aspect du denier d'argent franc[3].
En décembre 844, lors du synode de Ver-sur-Launette, des évêques de Francie occidentale, les décisions formulées par l'abbé Loup de Ferrières, contre les nobles, pilleurs des biens de l'Église, ne furent pas acceptées par le roi Charles le Chauve, car il les trouvait trop radicales. C'est à cette occasion que fut édicté le dernier capitulaire carolingien[4].
La commune s'est appelée Vern en 846. Ver devient Ver-sur-Launette le 15 janvier 1936.