Lo territòri ont se #formar Bacqueville aperteniá a l'epòca de las Mérovingiens a la catedrala de Roan. La glèisa La nòstra-Madama i deu probablament la siá origina. Lo nom Bacqueville apareis en 1030 en lo moment d'una donation facha per [[Robert lo Magnific|Robert sègle i]], pòrti de Normandie. A aquela epòca, las chanoines de la catedrala possedisson la mitat del territòri de Bacqueville. En 1117, lo patrocini de la glèisa a cedit per Goël de Baudemont a las chanoines del prieuré de Saulseuse.
Bacqueville Es a la s-|XIII|e}} incorporada a la châtellenie de Vernon. I existissiá alavetz un castèl-fòrt. Baudry De Bray o del Bòsc possedís abans 1131 lo castèl e lo domeni de Bacqueville. La fortalesa a cedit l'an 1150 per Henri Plantagenêt a Louis VI lo Gròs.
En 1249, Bacqueville depen de la doyenné de Vesly. En 1263, 120 fuòcs son recenssés per Eudes Rigaud a Bacqueville. Continuament a la extinction de la familha seigneuriale, Baudemont e Bacqueville dintra en lo domeni reial per una granda part.
La distincion de Bacqueville a erigit dins comtat per cartas-brevets l'an 1660 en benefici de Jean-Louis Faucon de #Rire, Primièr President al Parlament de Roan. A conservat fins en 1713 ont passa a Jean-Prosper Goujon de Gasville, de contunh a Jean-François Boivin de Bonnetot.
Dintratz 1995 e 2001, René Gosselin alavetz cònsol de Bacqueville a modernizat la vila en fasent bastir una sala de las fèstas, un terren esportiu, una cantine e una nòva comuna...
En 2011, La sala de las fèstas bastidas i a dètz ans per la demanda d'aquel darrièr (ancian cònsol de Bacqueville) a #èsser rebatejada en lo sieu nom : "sala René Gosselin" n'onor e en la siá memòria.
Le territoire où se forma Bacqueville appartenait à l'époque des Mérovingiens à la cathédrale de Rouen. La glèisa Notre-Dame y doit probablement son origine. Le nom Bacqueville apparaît en 1030 lors d'une donation faite par [[Robert le Magnifique|Robert sègle i]], duc de Normandie. À cette époque, les chanoines de la cathédrale possèdent la moitié du territoire de Bacqueville. En 1117, le patronage de l'église est cédé par Goël de Baudemont aux chanoines du prieuré de Saulseuse.
Bacqueville est au sègle XIII incorporé à la châtellenie de Vernon. Il y existait alors un château-fort. Baudry de Bray ou du Bosc possède avant 1131 le château et le domaine de Bacqueville. La forteresse est cédée en 1150 par Henri Plantagenêt à Louis VI le Gros.
En 1249, Bacqueville dépend de la doyenné de Vesly. En 1263, 120 feux sont recenssés par Eudes Rigaud à Bacqueville. Suite à l'extinction de la famille seigneuriale, Baudemont et Bacqueville rentre dans le domaine royal pour une grande partie.
La seigneurie de Bacqueville est érigée en comté par lettres-patentes en 1660 au profit de Jean-Louis Faucon de Ris, Premier Président au Parlement de Rouen. Il est conservé jusqu'en 1713 où il passe à Jean-Prosper Goujon de Gasville, puis à Jean-François Boivin de Bonnetot.
Entre 1995 et 2001, René Gosselin alors maire de Bacqueville a modernisé la ville en faisant construire une salle des fêtes, un terrain sportif, une cantine et une nouvelle mairie...
En 2011, La salle des fêtes construite il y a dix ans par la demande de ce dernier (ancien maire de Bacqueville) a été rebaptisée en son nom : "salle René Gosselin" en honneur et en sa mémoire.