Rantechaux Se tròba Modèl:A unitat al sud-es de Valdahon e aperaquí 30 km al sud-es de la vila Besançon (a panatòri d'ausèl). Lo vilatge #qu'a una altitud mièja d'unitat|740|m se situa sul primièr scenari del departament del Doubs en lo massiu jurassien, a l'èst de l'anautita vallée de la Loga (sector Ornans - Vuillafans) e al pè de las primièras montanhas del Cicon, al limit entre lo Doubs e lo Nautor-Doubs, ont s'arriba a unitat|863|m}} d'altitud. La municipalitat ocupa una superfícia de l'unitat|5.71|km|2 .
Cossí per las municipalitats vesinas de Epenoy al nòrd e de Vanclans al sud, lo territòri de la municipalitat de Rantechaux diboisha grosserament una sòrta de rectangle perpendiculaire a la linha montagneuse : compòrta aital una granda part pro planeja propice a l'agricultura e una part constituida per las pendentas del Cicon e los sieus bòsques. I a pas cap de cors d'aiga de superfícia en aquel relief karstique ont l'aiga s'infiltri rapidament, se tròba d'en un autre luòc qualques depressions coma lo pichon gouffre de la font de la Barcheule.
Rantechaux se trouve à 5 km au sud-est de Valdahon et environ 30 km au sud-est de la ville Besançon (à vol d'oiseau). Le village qui a une altitude moyenne de 740 m se situe sur le premier plateau du département du Doubs dans le massif jurassien, à l'est de la haute vallée de la Loue (secteur Ornans - Vuillafans) et au pied des premières montagnes du Cicon, à la limite entre le Doubs et le Haut-Doubs, où l'on atteint 863 m d'altitude. La commune occupe une surface des 5,71 km2.
Comme pour les communes voisines d'Epenoy au nord et de Vanclans au sud, le territoire de la commune de Rantechaux dessine grossièrement une sorte de rectangle perpendiculaire à la ligne montagneuse : il comporte ainsi une grande partie assez plane propice à l'agriculture et une partie constituée par les pentes du Cicon et ses forêts. Il n'y a aucun cours d'eau de surface dans ce relief karstique où l'eau s'infiltre rapidement, on trouve d'ailleurs quelques dépressions comme le petit gouffre de la source de la Barcheule.