Dampierre-Los-Bòsques aperteniá al comtat de Montbéliard #que i aguèt ligat a la França en 1793.
Fesche-Molin, vilatge en dependent de la distincion de Bélieu (Mandeure) e situat entre Fêche-la Glèisa, Fesche-Badevel e Fesches-lo-Châtel (probablament al luòc-dich "Parc d'activitats del molin"), es un fief de la principauté de Montbéliard racheté en 1424 per la comtesse Henriette de Orbe sus Jean, comte de Thierstein per 3 440 florins d'aur. L'ostal de Cusance i possedís qualques redevances féodales testificades per dos títols de 1294 e de 1335. Fesche-Molin disparait vèrs 1412 en lo moment de las guèrras dintre Catherine de Bourgogne, filha de [[Jean Ier de Bourgogne|Jean sègle i de Bourgogne]], e las Bâlois. Aqueles #ocupar lo Sundgau e #incendiar de divèrses pòbles[1].
Magny, #Que significa "abitacion, familha", èra un masatge caseriu prèp dels territòris de Dampierre-los-Bòsques e de Fesche-Molin. La primièra mencion data de 1335 ont a citat cossí en dependent d'un fief agut pel senhor de Cusance jos la suzeraineté del comte de Montbéliard. Lo caseriu li caliá disparaitre abans 1460 en lo moment del litige entre Dampierre-los-Bòsques e Fesches-lo-Châtel[1].
Dampierre-les-Bois appartenait au comté de Montbéliard qui fut rattaché à la France en 1793.
Fesche-Moulin, village dépendant de la seigneurie de Bélieu (Mandeure) et situé entre Fêche-l'Église, Fesche-Badevel et Fesches-le-Châtel (probablement au lieu-dit "Parc d'activités du moulin"), est un fief de la principauté de Montbéliard racheté en 1424 par la comtesse Henriette d'Orbe sur Jean, comte de Thierstein pour 3 440 florins d'or. La maison de Cusance y possède quelques redevances féodales attestées par deux titres de 1294 et de 1335. Fesche-Moulin disparait vers 1412 lors des guerres entre Catherine de Bourgogne, fille de [[Jean Ier de Bourgogne|Jean sègle i de Bourgogne]], et les Bâlois. Ceux-ci envahirent le Sundgau et incendièrent plusieurs villages[1].
Magny, qui signifie "habitation, famille", était un hameau proche des territoires de Dampierre-les-Bois et de Fesche-Moulin. La première mention date de 1335 où il est cité comme dépendant d'un fief tenu par le seigneur de Cusance sous la suzeraineté du comte de Montbéliard. Le hameau devait disparaitre avant 1460 lors du litige entre Dampierre-les-Bois et Fesches-le-Châtel[1].
↑ 1,01,11,2 et 1,3Los pòbles arruïnats del comtat de Montbéliard Error de citacion : Etiqueta <ref> no vàlida; el nom «RUINE» està definit diverses vegades amb contingut diferent.