La municipalitat se situa a l'intrada de la plana de Argentan, al limit del Bocage normand e del Portamantèl. A limitat al nòrd pel Adorna e lo sieu afluent lo Dòn e a la siá origina al sud-es pels ruisseaux de Gironde e de la Riba.
La commune se situe à l'entrée de la plaine d'Argentan, à la limite du Bocage normand et du Perche. Elle est limitée au nord par l'Orne et son affluent le Don et à son origine au sud-est par les ruisseaux de Gironde et du Rivage.
Lo nom de Médavy poiriá venir de Mesurava Via (mitat camin entre Sées e Argentan) o de me (per Mesnil, domeni) de David.
L'istòria de la municipalitat a ligat a aquela de lo sieu castèl #que defendiá lo passatge del Adorna al encreuament de doas vias ancianas. Lo luòc-fòrt, erigida al sègle xii i aguèt desmantellat en 1630 e a cedit al luòc dins un castèl del sègle xviii (V. Aicí-dessous).
Çò de mès d'ancian senhor conegut es Hugues de Médavy governador de Alençon en 1113.
Le nom de Médavy pourrait venir de Media Via (moitié chemin entre Sées et Argentan) ou de Me (pour Mesnil, domaine) de David.
L'histoire de la commune est liée à celle de son château qui défendait le passage de l'Orne au croisement de deux voies antiques. La place-forte, érigée au sègle xii fut démantelée en 1630 et a cédé à la place à un château du sègle xviii (V. ci-dessous).
Le plus ancien seigneur connu est Hugues de Médavy gouverneur d'Alençon en 1113.