Pendent tot Modèl:Lo XVe sègle e lo començament del sègle xvi, Geneslay es la proprietat de la familha nòbla de Geneslay. Abans lo mièg del Modèl:XVIe sègle, la tèrra de Geneslay a amassat dins la tèrra de Tessé #que ne levava pels dos tèrces, la rèsta en essent aguda dirèctament de la châtellenie de Lassay.
Dempuèi 1659, Jacques de Mesgrigny[2] Es senhor de Tessé e Geneslay. Per contracte signat lo 19 d'agost de 1662, Claude Mallet, senhor de Coulfru, ven proprietari de las "tèrras, fief e distincion de Tessé e drech de fondacion de las glèisas de Tessé, la Capèla-Moche e Geneslay"[3].
Lo 30 de març de 1831, Geneslay, compreses sul territòri de la Mayenne a escambiat e ven una municipalitat ornaise[4].
Pendant tout le sègle xv et le début du sègle xvi, Geneslay est la propriété de la famille noble de Geneslay. Avant le milieu du Modèl:XVIe siècle, la terre de Geneslay est réunie à la terre de Tessé dont elle relevait pour les deux tiers, le reste étant tenu directement de la châtellenie de Lassay.
Dès 1659, Jacques de Mesgrigny[5] est seigneur de Tessé et Geneslay. Par contrat signé le 19 août 1662, Claude Mallet, seigneur de Coulfru, devient propriétaire des "terres, fief et seigneurie de Tessé et droit de fondation des églises de Tessé, la Chapelle-Moche et Geneslay"[6].
Le 30 mars 1831, Geneslay, compris sur le territoire de la Mayenne est échangée et devient une commune ornaise[7].