Lanàs èra una parròquia de la municipalitat de Sant-Maurici-e-Lanas fins al 5 de junh 1845, data #que Louis-Philippe #signar la lei 12-771, article 413, erigint Sant-Maurici en municipalitat desparièra. Lo limit entre las doas notícias comunas i li aguèt a el fixat la longitud del cors del Ardèche, en fasent de Lanàs la sola municipalitat del costat de Villeneuve-de-Berg sul marge drech d'aquel riu.
La primièra mencion relatiu a Lanàs data de 1154, quand Guillaume, avesque de Viviers de 1147 a 1165, fa donation de la capèla Santa-Eustache a la abbaye de Sant-André-la-Nautor-de-Viena. Lanàs, #qu'aperten als senhors dels Chazeaux de 1247 a 1423, apareis en los vassalités de las familhas de Vogüé e de Balazuc. Aqueles darrièrs, issus dels Montriau, en #recebre lo apanage #que conservaràn fins a la mòrt del darrièr senhor de Balazuc, aucit al començament de la Revolucion, en 1792.
Lanàs était une paroisse de la commune de Saint-Maurice-et-Lanas jusqu'au 5 juin 1845, date à laquelle Louis-Philippe signa la loi 12-771, article 413, érigeant Saint-Maurice en commune distincte. La limite entre les deux nouvelles communes fut fixée le long du cours de l'Ardèche, faisant de Lanàs la seule commune du canton de Villeneuve-de-Berg sur la rive droite de cette rivière.
La première mention relative à Lanàs date de 1154, lorsque Guillaume, évêque de Viviers de 1147 à 1165, fait donation de la chapelle Saint-Eustache à l'abbaye de Saint-André-le-Haut-de-Vienne. Lanàs, qui appartient aux seigneurs des Chazeaux de 1247 à 1423, apparaît dans les vassalités des familles de Vogüé et de Balazuc. Ces derniers, issus des Montriau, en reçurent l'apanage qu'ils conserveront jusqu'à la mort du dernier seigneur de Balazuc, tué au début de la Révolution, en 1792.
Comunas d'Ardecha (comunas actualas, comunas que caupon de comunas delegadas, ancianas comunas, ancianas comunas vengudas comunas delegadas)
Cal melhorar l'escritura d'aquel article. L’ortografia, la gramatica, lo vocabulari, la sintaxi o autres aspèctes lingüistics incorrèctes son de verificar. O podètz corregir o crear la discussion.