Boué A conegut per la siá tradicionala Kermesse del Cidre e de la Poma #que se desenrotlla lo 3ème dimenjada de Setembre. Una brocante amassa de centenats de exposants e dels milièrs de visitants. Qualques espectacles animan la jornada. Lo concors del mai grand buveur de cidre suscita la curiositat dels visitants. Las pomas son de sortidas de productors locales, an acuitat tota la jornada per fabricar lo cidre #que beuràn los participants al concors.
La municipalitat a #èsser tocada per d'importantas inondacions en la nuèch del 10 al 11 de novembre de 2002.
Boué Es una dels 37 comunas del departament del Aisne o trobaretz de comerçants "Charte Qualitat". A travèrs d'aquela charte de qualitat, los comerçants se comprometon #vòstre reservar lo melhor accueil e vòstre aconselhar ne de autentics professionals.
En la nuèch del divendres 17 al dissabte 18 de febrièr 2012, 96 cavòts siá 1/4 del cementèri an #èsser saccagées.
Las degradacions an apuntat d'elements de decoracions. De las placas de commémoration e dels vasos an #èsser trincats.
Divèrsas equipas de la Gendarmerie Nacionala an barrats lo cementèri amb la fin d'efectuar los constatations abans de dobrir en fin de serada.
Boué est connu pour sa traditionnelle Kermesse du Cidre et de la Pomme qui se déroule le 3ème week-end de Septembre. Une brocante rassemble des centaines d'exposants et des milliers de visiteurs. Des spectacles animent la journée. Le concours du plus grand buveur de cidre suscite la curiosité des visiteurs. Les pommes sont issues de producteurs locaux, elles sont pressées toute la journée pour fabriquer le cidre que boiront les participants au concours.
La commune a été touchée par d'importantes inondations dans la nuit du 10 au 11 novembre 2002.
Boué est une des 37 communes du département de l'Aisne ou vous trouverez des commerçants "Charte Qualité". À travers cette charte de qualité, les commerçants s'engagent à vous réserver le meilleur accueil et à vous conseiller en véritables professionnels.
Dans la nuit du vendredi 17 au samedi 18 février 2012, 96 tombes soit 1/4 du cimetière ont été saccagées.
Les dégradations ont visé des éléments d'ornements. Des plaques de commémoration et des vases ont été brisés.
Plusieurs équipes de la Gendarmerie Nationale ont fermés le cimetière afin d'effectuer les constatations avant de rouvrir en fin d'après-midi.