שיחת משתמשת:TalyaNe
היי,
רק מעדכן שכדאי לשים לב לחתום בדף הבקשות.
תודה, – מקף ෴ 16:00, 2 ביולי 2023 (IDT)תגובה
- וואו, תודה על ההערה, לא מאמינה שהתפספס לי. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 16:05, 2 ביולי 2023 (IDT)תגובה
בערך נזק בלתי הפיך (ספר) פתחת במלחמת עריכה. בתחילה יעקב נימק, באופן מינימלי. בהמשך שחזרת אותו שוב ושוב למרות הנימוק המינימלי שלו, שעומד לצד דרישתו לקיים דיון. שאר הפעולות המפרות יטופלו בנפרד, הדברים שכתבתי פה לא תלויים בהן. תודה, – מקף ෴ 02:58, 13 ביולי 2023 (IDT)תגובה
- נו באמת. קל לראות שיעקב הוא זה ששינה מהמצב היציב שהיה בערך והמשיך לשחזר אליו, גם במחיר של שגיאות פרמטריות שהוא הכניס לערך ולא נתן לתקן. גם כשניסיתי להכניס ניסוחי פשרה שעונים על הטענות שלו, הוא המשיך לשחזר לגרסא שלו עם השגיאות העובדתיות והפרמטריות, ש, אני אבהיר שוב, לא הייתה הגרסא היציבה.
- למעשה, אני פניתי לדף הבקשות ממפעילים לאחר שמשתמש אחר פנה אליי בדוא״ל וביקש שאבקש את חסימתו.
- בבקשה להסתכל על היסטוריית העריכה להבא. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 07:14, 13 ביולי 2023 (IDT)תגובה
- לא דיברתי על מה שהוסיף, מה שהסיר. – מקף ෴ 09:45, 13 ביולי 2023 (IDT)תגובה
היי טליה,
כתבת באחד מדפי השיחה: "אף אחד לא טרח לעקוב אחרי הכללים".
מעקב אחרי הכללים (בעברית) זה דבר אחר. אם אינני טועה, התכוונת לכתוב "אף אחד לא טרח לפעול על פי הכללים". השימוש בעברית במילה "לעקוב" בהקשר הזה הוא תרגמת מאנגלית. באנגלית, הביטוי follow the rules פירושו "לפעול על פי הכללים" (אבל גם "לעקוב אחרי הכללים"). בעברית, לעומת זאת, למילה "לעקוב" יש פירוש אחד, והוא אינו כולל "פעולה על פי" . כמו שאת יודעת, בעברית הפועל הזה קשור למקרים כמו stalking, למשל, או surveillance. אלדד • שיחה 11:00, 1 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
מצטערת שחווית אלימות מילולית נגדך.
אני חווה ושומעת דברים דומים בויקיפדיה נגד נשים ואשמח כי נילחם יחד על מנת להשאיר את ויקיפדיה מקום ללא הומופוביה, טרנסופוביה ושנאת נשים.
שבוע טוב
Hila Livne - שיחה 08:13, 13 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- תודה רבה. לצערי זו לא הפעם הראשונה, ועם כמות הזמן וההפצרות שלקחו למפעילים לפעול, גם לא האחרונה. (אם תציצי בארכיון של הבירורים תראי שכל ארבעת המשתמשים שנחסמו בחמש השנים האחרונות על שהטרידו משתמשת טרנסג׳נדרית הטרידו למעשה אותי ואני זו שפתחה את הבירור.) //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 08:16, 13 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- גם אני רוצה לחזק את ידייך ולנסות לעודד ולהתעודד. ויקיפדיה איננה מקום קל למי שאינה משתייכת לקבוצות הכוח המסורתיות, ולדעתי מאז פרוץ הממשלה הנוכחית לחיינו זה רק הולך ומחריף. דעות שפעם היו מוחבאות ומוסתרות הפכו להיות התנהגות מקובלת בקרב ציבורים מסוימים, שמושגים כמו שיוויון, נאורות ואובייקטיביות מהם והלאה. אני מפצירה בך לא להתייאש, ולהמשיך את פעילותך המבורכת והחשובה בוויקיפדיה העברית. סיון ל - שיחה 15:08, 14 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- תודה תודה. מודה שיהיה הרבה יותר קל אם המפעילים יחליטו לעמוד במילה שלהם ולהגיב באופן ראוי לתקיפה כזו. אבל נחייה ונראה. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 15:38, 14 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- טוב, Hila Livne, סיון ל הוחלט לארכב את הדיון. מוזמנות לעשות עם המידע הזה מה שאתן רוצות. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 18:13, 14 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- אני מאמינה שהמלחמה הכי טובה בויקיפדיה היא להישאר ולא לפרוש. Hila Livne - שיחה 18:54, 14 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- @Hila Livne
- לא יודעת, אם מותר לקלל טרנסג'נדריות וחובה לעשות להן מיסנג'נדרינג בערכים שלהן מה הפלא שבשלב הזה אני 50% מהעורכים הטרנסים הפעילים בוויקיפדיה כי השאר פרשו. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 19:00, 14 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- אשמח אם תקראי הערך שכתבתי על יוקי קיהארה. נמשיף להוסיף ערכים דומים. אם יש רעיונות מוזמנת לשלוח לי. Hila Livne - שיחה 21:02, 14 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- לפני זמן מה (די מזמן כבר), אחרי דיון סוער בערך בענייני פמיניזם/מגדר (בעוונותי כבר לא זוכרת מה זה היה), אחד העורכים הציע ברוב נחמדותו לעורכות לא להתעסק בערכים גדולים או חשובים ולהתרכז בערכים "צנועים", בנושאי גינון למשל. מבחינתי זה היה הרגע שבו הייתי הכי קרובה לנטוש את המיזם. עזות המצח הזאת! אבל אחרי כמה ימים חשבתי לעצמי שבעזיבת המיזם אני בעצם מחזקת את אותו עורך ואחרים כמותו, ולכן על אפם וחמתם אמשיך לכתוב ולפעול בוויקיפדיה. מאז היו עוד המון עניינים נוספים כמובן, אבל אני משתדלת לעטות שריון ולהתחזק בצדקת דרכי ובעקרונות שלי, ולא לתת לאחרים להנהיג לי את דרך הפעולה. סיון ל - שיחה 09:42, 15 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
היי, ראי בויקיפדיה:התמודדות עם טרולים את ההגדרה והפן של ההכרזה כטרול בהקשר המקומי. אני מבקש, ותתעלמי רגע מהאנונימי המורחק, שלא תשתמשי במונח הזה כלפי מי שלא הוכרז כטרול ממש. יש מקרים גבוליים שבהם ברור שמשתמשים במונח הזה בלי הכרזה, במשמעות הכללית של "טרול אינטרנט". לא רוצה לדבר ספציפית על האנונימי הזה, כי מצד אחד נכתב בבירור המקורי משהו על התנהגות טרולית בלי הכרזה ממש, ומהצד השני ברור שהוא מכוון חיצים כלפייך אישית, אז נוותר על זה. באופן כללי, אולי את משתמשת במונח יחסית הרבה, אז כדאי להשתמש בו באופן המלא (""טרול אינטרנט") שבאופן מפורש מוציא את האפשרות שאולי יכולה להיתפס כברירת המחדל של טרול מוכרז. גם אני לפעמים אומר סתם טרול במשמעות הכללית, ועדיין כדאי לא להשתמש בזה יותר מדי, זה גורם לזילות וחוסר טעם במשמעות האמיתית, ובעיקר בעייתי במקרים גבוליים. תודה,– מקף ෴ 18:14, 13 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- ההנחייה מדובנו הייתה לשחזר כל עריכה שלו ולחסום את הכתובות. אלו הנחיות זהות לאלו שמופיעות בדף ההתמודדות עם טרולים. כלומר מדובר בטרול לכל דבר ועניין מבחינת דרך ההתמודדות איתו. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 18:29, 13 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- מקף צודק שמבחינת ויקיפדיה יש הבדל בין משתמש חסום לבין טרול.
- אבל להבא (ואני במפורש מתייג כאן גם את מקף כדי ליידע): בשל הפעולות האחרונות של אותו אנונימי כאן ובדף הבירורים מבחינתי הוא מעכשיו טרול לכל דבר ועניין. חסמנו אותו בשל ההצקות שלו במספר ערכים, אבל עכשיו זה כבר לארוב מהצד ולהציק אישית לעורכים ללא קשר לערך זה או אחר. אז מספיק זה מספיק. Dovno - שיחה 00:06, 16 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- אוקיי, תודה על ההכרזה עליו ועל התיוג. – מקף ෴ 00:19, 16 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
לא הגיוני לבקש סעד הגנתי, לקבל אותו, ואז להמשיך לפמפם גצים בדף השיחה של היריב. אין לך מה לחפש בדף השיחה של דוגדוגוש, והנוכחות שלך שם לא תורמת להרגעת הלהבות. דגש - שיחה 11:23, 15 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- אם משתמשים כמו מגבל לא יפיצו עליי קונספירציות לפיהן אני באה לחסום את כל האנשים שאני לא אוהבת, אני לא אגיב להם. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 11:41, 15 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- קראתי כעת את הדברים שכתב מגבל. להבנתי הוא לא התכוון להאשים אותך אלא את אחד המשתמשים האחרים שהיו בדיון, והוא לא הזכיר את שמו כדי לא להסתבך בהנחת כוונה רעה (איני מביע דעה בנוגע ללגיטימיות של הדברים. נ.ב. סליחה על ההתערבות בשיחה שאינה קשורה אלי). עמד (שיחה | תרומות) • כ"ח באב ה'תשפ"ג • 11:54, 15 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- כן, סתם הוא כתב בנפרד מהתלונה שלו על איתמר בפסקה שעוסקת בי שיש קבוצה של עורכים עם אג׳נדה לחסום את כולם מיד אחרי שדוגדוגוש טען אותה טענה בדיוק, רק שהוא כן נקב בשמי. אין קשר אליי בכלל ולהאשמות שנזרקות כלפיי כאילו זה בסדר להטריד אותי באופן סדרתי.
- אגב, דגש, לא ראיתי שפנית לאף אחד אחר על זה שממשיכים לפמפם גיצים בדפי שיחה. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 11:58, 15 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- נו דגש, ביקשתי להרגיע את הלהבות ולהפסיק לשפוך שמן למדורה, עכשיו ההזדמנות שלך לעשות את זה. או שמא ההאשמות שנזרקות כלפיי הן בסדר? //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 12:30, 15 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- אני מזכירה שבמדיניות החסימה יש אפשרות לחסום את דף השיחה של משתמש אם הוא משתמש בו לרעה. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 12:31, 15 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- קול, אז התשובה היא לא. כי כמובן שלמטרידן מותר ולטרנסית אותה הטריד אסור. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 16:21, 15 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- יפה מצדך גם לשאול שאלות וגם לענות עליהן. לא הבנתי האם אני אמור להגיב, ומה זה ישנה. דגש - שיחה 17:02, 15 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- אתה מתכוון להמשיך להתיר לו להפיץ עליי קונספירציות כאילו אני הכוח האפל ששולט בוויקיפדיה, כן או לא? //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 17:07, 15 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- טליה, אני מבקש בכל הכבוד, די. התחושה האישית שלי בשלב זה היא שאת לא מקבלת את ההתנצלות, החסימה וההבטחה שלא יחזור על כך, ועושה כל שלאל ידך על מנת להביא לחסימתו. אני לא מסכים עם התנהגותו כלל ולדעתי היא פסולה, אבל דעותיו לא ישתנו כנראה, והתנהגותך בשלב זה בוודאי אינה מסייעת. די בהבטחתו שיימנע מפנייה אלייך ולאחרות ואחרים במגדר שונה מזה שהן/ם מזדהות/ים בו. לכולנו דעות שונות, אבל עלינו לעבוד יחד. תאו הארגמן - שיחה 17:17, 15 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- @PurpleBuffalo
- מזכירה לך שאת הקללות עליי הוא לא אמר לפרצוף שלי אלא בדף שיחתו. עכשיו אתם מאשרים לו להפיץ שאני מארגנת אילומינטי להט"בי בוויקיפדיה. האם זו התנהגות מקובלת עליכם כמפעילים? //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 17:22, 15 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- אני מצטרף לבקשה (שלמעשה בשלב זה אני נאלץ להפוך אותה לדרישה מפורשת) להפסיק. בצדק התלוננת על הדרך בו המשתמש הזה הגיב לך וכתב עליך. בצדק פתחת בירור בעניינו. אבל לאחר מכן כמעט כל התגובות שלך בבירור ובדף שיחתו היו פשוט הטרדה - גם שלו וגם של המפעילים שניסו לעשות סדר (ודרך אגב, הסכימו איתך מהרגע הראשון, אבל בקושי אפשרת להם לפעול). יש לך זכויות ואנחנו כמפעילים נגן עליהן, אבל זה שמישהו הפר אותן לא מתיר לך לפעול ללא כל רסן בעצמך. ודאי וודאי לא כשיש מפעילים מעורבים שמנסים להרגיע את המצב (וכולל בזה נסיון שלנו לוודא שלא יחזרו על אמירות אלו כלפיך).
- הנסיונות החוזרים שלך לסחוט ממנו התנצלות מפורשת מעבר למה שהתנצל זו סתם התגרות. כן, בהחלט היה ראוי שהוא היה מתנצל כראוי, לפניך, על הביטויים בהם השתמש מולך. אני מסכים עם זה לחלוטין. אבל התנצלות כפויה היא תמיד חסרת תוחלת, ולכן גם בבירורים אני אולי אומר למשתמש שלדעתי ראוי שיתנצל אבל לעולם אינני דורש התנצלות כתנאי למשהו, אלא אני רק מחפש וידוא שהמשתמש הפנים מה בהתנהגותו לא מקובל כאן (גם אם בתוכו הוא מאמין לחלוטין שלא שגה ופעל כראוי) ואישור שלא יחזור על כך.
- ולגבי השאלה האחרונה שלך כאן בדיון, התשובה מאוד פשוטה, ונכונה גם לשאר הפעולות האחרונות שלך אליהן התייחסתי: אל תגרמו למהומה כדי להדגיש עמדה. Dovno - שיחה 00:01, 16 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- @Dovno
- נחמד לדעת שהסטנדרטים שלך ירדו מאז הפעם שדרשת הבהרה חד משמעית והתנצלות.
- ולענייננו - האם מותר לו להפיץ עליי תיאוריות בדף שיחתו לפיהן אני מנהלת קונספירציה של קאבאל שמטרתו לחסום את כל הסטרייטים מוויקיפדיה, כן או לא? //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 07:37, 16 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- הסטנדרטים לא "ירדו". מוזמנת לקרוא שוב מה שכתבתי גם אז. כתבתי אז במפורש שראוי שהוא יתנצל, ומה שדרוש כדי להמשיל את פעילותו במיזם זו הבהרה להבנת הכללים והבטחה לעמוד בהם להבא. אותו הדבר בדיוק גם במקרה הנוכחי. גם אז וגם עכשיו הדבר הנכון הוא להתנצל אבל אין טעם לדרוש את זה בכח.
- לגבי הקונספירציה: ודאי שלא, אבל זה לא מגיע בוואקום אלא תוצאה ישירה של ההתגרות הבלתי פוסקת שלך בו מאז שנפתח הבירור, כולל אחרי שכבר ביקשו ממך להפסיק. כפי שכתבתי: טוב שפתחת את הבירור, אך כמעט כל פעולה שעשית שם לאחר מכן לא היתה פרודוקטיבית אלא רק הפריעה לטפל במצב ואף החמירה אותו. Dovno - שיחה 09:10, 16 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- אני רואה שיש צורך בהסבר נוסף, אז אשתדל להיות 100% ברור:
- מעבר נוסף על זה (בין אם זה בדף הבירורים, בדף שיחה של משתמש או בדף המשתמש שלך) יוביל פשוט לחסימה. אין מקום בקהילה הזו להתנהגות כמו זו שהופנתה כלפיך, ולכן אנחנו פועלים למנוע עברות כאלו. ובאותה מידה אין מקום בקהילה להתנהגות כפי שאת מדגימה שוב ושוב כשאת מקבלת 90% ולא 100% ממה שדרשת. Dovno - שיחה 18:15, 16 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- @Dovno
- אתה מתכוון לחסום אותי על תיאור העובדות? //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 18:26, 16 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- האם אסור לי לכתוב שהכלל בוויקיפדיה קובע שיש לעשות מיסג'נדרינג לטרנסיות בערכים שלהן, דובנו?
- האם אסור לי לכתוב את מה שאתה בעצמך כתבת לפיו משתמש שקילל אותי לא צריך להתנצל, דובנו? //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 18:28, 16 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- לא כתבתי שהוא לא צריך להתנצל. למעשה להיפך: כתבתי שראוי שיתנצל, אבל אני לא הולך לאכוף את זה כי אני לא כאן כדי לחנך אף אחד. באותה המידה, דרך אגב, היה מאוד ראוי שאת תתנצלי על המעשים שלך, אבל כאמור זה לא משהו שאני דורש.
- ובפעם השלישית (ואני מקווה שהאחרונה) תוך פחות מ-24 שעות: אל תגרמי למהומה כדי להדגיש עמדה. אם אצטרך להזכיר לך את הכלל הזה פעם נוספת זה יבוא מלווה בחסימה (כולל מדף המשתמש שלך אם צריך). Dovno - שיחה 18:35, 16 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- @Dovno
- אם תיאור המציאות גורם למהומה אולי הבעיה היא המציאות? //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 19:08, 16 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- כמו כן, כתבתי "אין חובה שיתנצל". האם זה לא תיאור מדויק של המציאות? //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 19:11, 16 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- להבנתי דובנו כתב שיש חובה שיתנצל, אבל הבירוקרטים והקהילה אינם אלוהים ולכן כנראה שהם לא יאכפו זאת, אלא רק ידאגו שהמעשים לא יִשנו. עמד (שיחה | תרומות) • ל' באב ה'תשפ"ג • 21:33, 16 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
היי,
לא הבנתי מה קרה שהשם שקור הפך לשק'ור לכל אורכו של הערך, ורק כעת גיליתי שאת, בעריכה הזאת שלך, שינית את השם לכל אורך הערך. אני מתקן לכתיב שקור, שהוא הכתיב התקני. אבל אשמח לדעת מדוע תיקנת בכל הערך. גם לא מצאתי שום אזכור או הסבר לתיקון בתקציר העריכה שלך. אלדד • שיחה 22:17, 30 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- @Eldad
- נראה שכאשר כותבים ערביים כותבים בעברית הם משתמשים בתעתיק הזה. אם אתה סבור שעדיף בלי, שיהיה בלי. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 22:26, 30 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
- אהה... אז, אני מבקש, בפעם הבאה שאת עורכת תיקון כזה, עדיף להוסיף הערת תקציר, למשל "נראה שכותבים כך את שמה", או משהו כזה. והכי כדאי - לנסות לקיים על כך דיון לפני שינוי השם בכל הערך. אלדד • שיחה 22:27, 30 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
ערב טוב טליה,
מעוניין לדעת למה הוסר הלינק לספר נזק בלתי הפיך (ספר) מהערך טרנסג'נדר. הספר אינו פוליטי, אלא עובדתי ובדיוק עוסק בנושא הערך ומציג נתונים שחסרים בערך.
על הספר יש ביקורות לכאן ולכאן. אך מה שבטוח מדבר על נושא שמוסיף ומעשיר את הערך. מיכה גור - שיחה 21:52, 27 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
- המאמר בשילוח הוא לא ספר חשוב. וכאמור, הוא מתאים יותר לערך בנושא אקטיביזם טרנסי, שכן זה מה שהמאמר מבקר. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 21:59, 27 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
- הזנתי בטעות בשיחה לינק לערך הלא נכון.
- הוספתי לינק לספר נזק בלתי הפיך (ספר), בערך ניתוח להתאמה מגדרית שהוא בוודאי בנושא.
- את הסרת אותו בטענה שמדובר בספר פוליטי. אשמח להבין איך הגעת למסקנה הזו? מיכה גור - שיחה 22:10, 27 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
- אה, אוקיי, התשובה לזה פשוטה: הדיון האם נכון להכניס קישורים דיסאינפורמטיביים לערכים רפואיים נידונה כבר בדף השיחה של דיספוריה מגדרית. מוזמן לקרוא שם. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 22:15, 27 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
מצטער שהאווירה כל כך מוזרה ותוקפנית לפעמים, מקוה שאת בסדר Hila Livne • שיחה • מוזמנות/ים להצטרף למועדון 51% 16:26, 2 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
- תודה. אודה ואומר שאני יותר רגישה לתגובה ריקה של מפעילים ובירוקרטים מאשר להשתלחויות שקודמות להם. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 16:33, 2 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
בדף השיחה של "ניתוח להתאמה מגדרית".
את עומדת באומץ מול עורכים שמתנהגים ממש באלימות.
אם מותר לי להציע לפעמים הבאות (ועוד יהיו כאלה) אל תמהרי לענות. ויכוח נוטה להתלהט כשעונים מייד. תעני כשנוח לך, וזה יאפשר גם לעורכים נוספים לראות את הדיון ולהגיב אליו. Kulli Alma - שיחה 15:18, 3 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
שלום, גילית היום את קטגוריה:פוליטיקאים שנפסלו מהתמודדות לכנסת ואשמח אם תוכלי להוסיף תיאור/הסבר לתוכן. אני חושב שבעיקר חשוב להסביר באלו סוגי פסילות מדובר כיוון שיש הרבה סוגים, חלקם טכניים (למשל תקופת צינון), חלקם זמניים (מרחק זמן מהרשעה) וחלקם כנראה קבועים עד שיוכח אחרת (הרשעות לפי סעיף 7א). תודה, DGtal - שיחה 11:57, 31 באוקטובר 2023 (IST)תגובה
בזמנו היה אנונימי שהציק לך בלי סוף. אשמח שתאשרי את סגנון הכתיבה (תזהי אותו) בדף הבקשות לבדיקה, נראלי שהוא חזר ויש סיכוי למצוא בובות שלו. תודה ולילה טוב.
הכתובת:
2A10:8012:13:5F32:E457:A955:8289:52B3
הפרדה. 2A02:14F:1F7:98B1:4951:B765:18A2:9639 23:44, 6 בפברואר 2024 (IST)תגובה
- בברכה, Funcs ו-Estyxxxx • שיחה 23:54, 29 באפריל 2024 (IDT)תגובה
- הודעה זו מתורגמת לשפות נוספות במטא־ויקי. אנא סייעו בתרגום הדף
ויקימדים יקרים, ויקימדיות יקרות,
אתם מקבלים את ההודעה הזאת מכיוון שהשתתפתם בעבר בתהליך קוד ההתנהגות האוניברסלי (UCoC).
אנחנו מזכירים לכם שזמן ההצבעה לבחירת ועדת התיאום של קוד ההתנהגות האוניברסלי (U4C) יסתיים ב־30 באפריל 2024. מידע על הליכי ההצבעה ועל זכות ההצבעה אפשר למצוא בדף ההצבעה במטא־ויקי.
ועדת התיאום של קוד ההתנהגות האוניברסלי (U4C) היא קבוצה גלובלית שתפקידה להבטיח יישום הוגן ועקבי של קוד ההתנהגות האוניברסלי. חברי הקהילה הוזמנו להציג את מועמדותם לוועדת התיאום. מידע על תחומי האחריות של ועדת התיאום ומידע נוסף אפשר למצוא בדף עיון במגילת ועדת התיאום.
אנא שתפו את ההודעה הזאת עם חברי הקהילה שלכם, כדי שגם הם ישתתפו.
בשם צוות הפרויקט של קוד ההתנהגות האוניברסלי,
RamzyM (WMF) 02:11, 3 במאי 2024 (IDT)תגובה
היי, ראיתי שהחזרת את המקור מ"הארץ" לדף תלונת דרום אפריקה נגד ישראל בגין רצח עם. באופן עקרוני אין עם זה בעיה, הקטע הוא שרוב הכתבות של הארץ פתוחות רק למנויים (בגלל זה החלפתי את המקור מלכתחילה). לכן באופן כללי אני מציע להוסיף מקורות נוספים לכל טענה שהובא לה מקור מ"הארץ". OHALON - שיחה - תראו מה עשיתי! 16:50, 6 ביוני 2024 (IDT)תגובה
- @OHALON
- אני מסכימה, אבל באף שלב לא החלפתי מקור עם הארץ, רק הוספתי. 🎗️ טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר 🎗️ 16:59, 6 ביוני 2024 (IDT)תגובה
- התכוונתי שכשהוספת את המקור מלכתחילה היה עדיף להוסיף מקור נוסף פתוח לכולם. לא הייתי צריך להסיר את המקור. OHALON - שיחה - תראו מה עשיתי! 17:03, 6 ביוני 2024 (IDT)תגובה
- @OHALON הוספתי את המקור הראשון שראיתי עם גיבוי לטענה הזו. המטרה שלי הייתה בעיקר לתת מקור לטענה כדי שלא תשב ריקה, בידיעה שמישהו בטח יוסיף מקור נוסף בהמשך או שאפילו יתפרסמו ידיעות שירחיבו על הסוגייה. 🎗️ טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר 🎗️ 17:06, 6 ביוני 2024 (IDT)תגובה
ביטלתי את השחזור שלך וביטול זה אינו עולה כדי מלחמת עריכה כיוון שמדובר בביטול של שגיאה חמורה. אין דבר כזה "לגבות את מה שמופיע לאחר מכן בערך" - נתונים עומדים בפני עצמם, ולהכניס פסקת "טיעונים" לתוך נושא "ביקורת על העמותה" כאשר אותם טיעונים לא נכתבו כלל בהקשר לעמותה ונכתבו שנים לפני שהיא קמה, לא מקובל בויקיפדיה, מפר את כללי נקודת המבט הנייטרלית של ויקיפדיה ועולה כדי ניסיון להטות ערכים. התעקשות שלך על החזרת הפסקה הזאת על אף שהיא שגיאה בערך זה, תאלץ אותי לפנות למפעילים בבקשה שיגנו על הערך בגרסה הנייטרלית שלו.
בכל אופן על אף שמדובר במוצהר בנתון שגוי לערך זה (באותה מידה היה ניתן להכניס תחת פסקת "ביקורת על העמותה" בערך חצי מהערך על טיפולי המרה ולטעון "זה תומך במחקר שמובא פסקה לאחר מכן שהוא הביקורת על העמותה ולכן זה גם נחשב ביקורת על העמותה") בתוך דף הערך עצמו תייגתי מפעיל שראיתי שפעיל היום, יונה, וביקשתי ממנו להתייחס לפסקה ולקבוע כמפעיל האם היא ביקורת על העמותה או לא. בכבוד, ותן טל • שיחה 11:32, 2 ביולי 2024 (IDT)תגובה
- מלחמת העריכה היא שלך. טליה שחזרה את הערך לגרסה היציבה והנכונה. אתה הוא זה שמבקש לבצע שינוי דרסטי בערך שלא שוּנה כלל בחודשים האחרונים, ולכן חובת השכנוע היא בראש ובראשונה עליך. אם כבר מדברים על פנייה למפעילים, ניכר שיש טעם לפנות אליהם בבקשה להסיר את הרשאת "בדוק עריכות אוטומטית" שניתנה לך בשוגג לאחרונה. העריכות שלך בערך הזה מנוגדות לכללים ומבהירות היטב שעדיין יש צורך לעבור ידנית על כלל עריכותיך. לאחרונה אף הוטלה על כמה וכמה עורכים חונכות מנדטורית על הרבה פחות מזה. אני רואה שכבר הוזהרת לא מזמן על עריכותיך הבעייתיות (בלשון המעטה) בערכי אקטואליה. עריכותיך ביממה האחרונה בערך עמותת חוסן מעידות על כך שהגיעה העת שגארפילד יממש את האזהרה. Guycn2 - שיחה 🎗️ 16:11, 2 ביולי 2024 (IDT)תגובה
- אם אתה רוצה להיות דווקני אז ברגע שטליה שחזרה אותי לכל הפחות היא בתוך מלחמת עריכה. הלאה: לפי ויקיפדיה:מלחמת עריכה שחזור של מידע שגוי בערך אינו נכנס כדי מלחמת עריכה. הפסקה המדוברת היא חד משמעית לא ביקורת על העמותה ולכן היה מדובר בנתון שגוי. הלאה, לאחר שטליה שחזרה בשנית, אני כבר פתחתי בשיח בדף השיחה ותייגתי מפעילים, ולא המשכתי לערוך. למעשה דווקא טליה היא זאת שבמהלך הדיון שערכנו יחד עם יונה המפעיל, התחילה לערוך את אותה פסקה ולשנות על דעת עצמה בלי שהגענו עדיין להחלטה בדף השיחה.
- כרגע לפחות נראה שיונה מסכים איתי שהערך הזה הוא לא מקום לביקורת על התיאוריות עצמן אלא על העמותה עצמה, כאשר הנוסח כעת הוא לא ביקורת על עמותה.
- העריכות שלי תמיד צמודות לכללים, מה שכתבת עליו שהוזהרתי היה בנושאים אחרים וממזמן,ובהקשרים אקטואליים כשכאן אין שום הקשר אקטואלי. אני לא מקבל את קביעתך, וההרשאה ניתנה לי לאחר שיותר ממפעיל אחד תמך בה כולל זמן שדגש נתן ליתר המפעילים לבחון את ההרשאה. אציין שבחודשים האחרונים ביצעתי ניטורים רבים ואני לא מוטה, מחקתי ושיחזרתי השחתות שבוצעו בערכים רבים, כולל אקטואליים, כולל השחתות ש"כביכול" לצד ימין או לצד שמאל ואני שיחזרתי לנוסח הנייטרלי. כמובן גם בנושאים שהם לא אקטואליים בכלל. גארפילד בזמנו ביקש שלא אתמקד אך ורק בערכים אקטואליים ומבט על דף העריכות שלי מוכיח חד משמעית שבחודש וחצי האחרונים אני עורך במגוון רחב של ערכים כולל יצירת ערכים שאין בינם ובין אקטואליה כלום, וכן שמיעטתי מאוד לפתוח ולנהל דיונים בנושאים האקטואליים האלו. כל טוב, ותן טל • שיחה 18:30, 2 ביולי 2024 (IDT)תגובה
- @יונה בנדלאק אשמח שתאשר שפתחתי דיון בדף השיחה בלי לשחזר שוב את טליה וניסינו להגיע להבנה מה הנוסח הנכון שצריך להופיע בערך, ושטליה היא זו שהמשיכה לערוך לאחר מכן את הפסקה הזאת (ואפילו ציינה זאת מפורשות בדף השיחה) ואני לא נגעתי בפסקה מאז שפתחנו את הדיון ובפרט מאז שאתה נכנסת לעובי הקורה.
- בנוסף אבקש שתעיד שגם בנושא הראשון עם פתיח הערך ביקשתי ממך להכנס לעובי הקורה כמפעיל, ושלאחר שגיא שחזר את בקשת המקור שלי בפתיח, לא שחזרתי אותו ולא שיניתי אלא הדיון עבר לדף השיחה כפי שצריך להיות.
- בתודה, ותן טל • שיחה 18:33, 2 ביולי 2024 (IDT)תגובה
- קובע מאליך מהי המציאות עם עובדות אלטרנטיביות, ואז קובע שהכללים בצד שלך כי החלטת אתה מהי המציאות ולפיכך לא להסכים איתך זו עבירה על הכללים. פשוט אין לך בושה.
- מסכימה עם גיא, חד משמעית יש לפנות למפעילים להסיר את הרשאות הבדוק. Guycn2, מעוניין לבקש זאת אתה, או שאפנה אליהם אני? 🎗️ טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר 🎗️ 21:40, 2 ביולי 2024 (IDT)תגובה
- אני לא קבעתי כלום, אני ציינתי דבר פשוט - ביקורת על עמותה זה ביקורת על עמותה.אני רוצה לראות עורך אחד שיגיד שהפסקה על הפסיכולוגים זאת ביקורת על העמותה. כדאי גם שיסביר איך ביקורת נכתבת כמה שנים לפני שהעמותה נוצרה.
- אם תפני למפעילים, עובדתית את שחזרת אחרונה וזאת בכל מקרה מלחמת עריכה, ויותר מאשמח שמפעילים יגידו האם הפסקה הזאת היא ביקורת על העמותה או לא. בנתיים את מאשימה אותי האשמת שווא לעניות דעתי. ותן טל • שיחה 22:00, 2 ביולי 2024 (IDT)תגובה
- עד כה לפחות מפעיל אחד, יונה, טען טענה דומה לשלי, שהערך אינו מקום לביקורת כללית על טיפולי המרה, אלא ביקורת על העמותה עצמה.
- יש לציין גם שבניגוד אלייך כל עוד הדיון בדף השיחה ממשיך אני לא נוגע בערך ולא הסרתי אפילו פסיק מהפסקה, בניגוד אלייך שהמשכת לערוך בכל זאת על דעת עצמך, בעת שהדיון בדף השיחה ממשיך. האם זה נחשב לעמוד בכללי מלחמת עריכה, או אפילו "גרסה יציבה"? להמשיך לערוך לפי ראות עינייך את אותה הפסקה, תוך כדי דיון בדף השיחה לאחר שמפעיל גם נכנס לשיח, ובלי שנוצרה הבנה בנושא? מה דעתך? בכבוד, ותן טל • שיחה 22:07, 2 ביולי 2024 (IDT)תגובה
- ותן טל, דיון מתקיים שבוע לפני שמוכרע או הולך להצבעה אם כי תמיד עדיף להגיע להסכמה. אי אפשר לשנות את הערך כשיש רוב מקרי של 2-1 בדף השיחה והעובדה שפתחת דיון לא משנה את זה. וגם אם תתייג מפעיל נוסף לא ישנה את העובדה הזאת. אז או שתגיעו להסכמה ביניכם או שתקיימו שבוע דיון, ממליץ לנסות להביא עוד ויקיפדים דרך ויקיפדיה:לוח המודעות אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:39, 3 ביולי 2024 (IDT)תגובה
- ברור, אני לא שיניתי... טליה שינתה. אני יודע שדיונים הם שבוע, ולא התכוונתי לשנות. תודה על ההסבר כאן... 🙏 ותן טל • שיחה 11:18, 3 ביולי 2024 (IDT)תגובה
- שיניתי לניסוח שמתאים יותר לדרישות שלך. אם אתה לא מרוצה, אתה מוזמן להחזיר למצב המקורי, עם הפסקה אליה התנגדת.
- דווקא חבל, אני באה לקראתך וכל מה שאתה מנסה לעשות זה לתקוף אותי.
- אכן לא שינית וטוב שלא שינית, כי מה שאתה עשית זה לפתוח במלחמת עריכה ולאחריה לקיים דיון לא רציני בעליל. לשאר העורכים בויקיפדיה יש שכל בדיוק כמו שיש לך, וכמו שאני מנסה להתייחס אליך בכבוד אני מבקשת שתחזיר לי כבוד בחזרה. 🎗️ טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר 🎗️ 12:55, 3 ביולי 2024 (IDT)תגובה
- אני לא תוקף אלא מבהיר פשוט מה עשית. את מאשימה אותי במלחמת עריכה כשאת זאת שערכת אחרונה פעמיים את הערך (שזה בהגדרה מלחמת עריכה). את טוענת שאת מתייחסת אליי בכבוד אבל כאן תקפת אותי היטב, האשמת אותי שאני "קובע מה המציאות בעובדות אלטרנטיביות" (שקר מוחלט), "החלטת" שאני לא ראוי להרשאת בדוק וכו'. זאת לא התייחסות בכבוד. אגב גם לא בדף השיחה בערך עצמו כשפחות או יותר קבעת לי בדיון על מטרות העמותה "מוזמן לעבור לערכים אחרים", כאילו שיש לך איזו בלעדיות על הערך וכאילו אסור לי עורך מהמניין להביע את עמדתי בנושא בדיון שמתנהל ולהמשיך בערך הזה, "תעבור לערכים אחרים". לא מכבד בעליל, פטרוני משהו.
- אני לא אשנה כלום בערך, אני לא נוגע בו כרגע, את יכולה לשחזר את עצמך. בנוסף, מה ששינית לא היה על דעתי ולא היה קרוב למה שאני ויונה הצענו, וגם לא מדובר ב"דרישות" שלי כמו שאת מתנסחת, שוב ניסוח לא ראוי עם טרמינולוגיה בעייתית. מדובר בדיון בדף השיחה שכפי שיונה כתב, אורך שבוע, ובו אני מעלה הצעות אל מול העורכים והעורכות האחרים המשתתפים בדיון ומנסים להגיע ביחד לנוסח מוסכם, בלי דרישות, אלא בניסוח הדדי שמתחשב בעמדות של שני הצדדים. שוב, טרמינולוגיה בעייתית שמציירת אותי כאילו אני דורש וקובע משהו לבדי על הערך הזה.
- גם זה שאת כותבת שאני מנהל דיון לא רציני בעליל זאת שוב ממש לא התייחסות בכבוד אליי. הבהרתי בדיון בדיוק את עמדתי ואת העובדה שלא מדובר בביקורת על העמותה (זאת עובדה, כמו שהארץ עגולה ושכדור הארץ מסתובב סביב השמש, הפסקה הזאת עובדתית אינה ביקורת על העמותה). אם זה "דיון לא רציני" בעינייך אז בשביל מה שבכלל אכתוב משהו. זה לא מכבד ולא ראוי.
- אין לי מה להוסיף מעבר לזה, כיוון שאת הטיעונים שלי שטחתי ולא הוספת שום מידע סותר את טיעוניי, שיש לי מה להתייחס אליו. אתן כעת בנחת בקצב הויקיפדי לעוד עורכים להצטרף לדיון ואשתדל להמנע מלהגיב מהצד שלי כל עוד לא יהיה לי משהו לחדש. והיה ובסוף הדיון (בעוד שבוע או בעוד כמה זמן שייקח לדיון, אני לא מאיץ באף אחד כמובן) לא נגיע להסכמות, אולי אפתח הצבעת מחלוקת על הפסקה הזאת וחוסר מקומה בויקיפדיה, והקהילה תחליט. בכבוד, ותן טל • שיחה 13:43, 3 ביולי 2024 (IDT)תגובה
- רק אתן שוב את הסיכום לגבי הערך עצמו ועמדתי, שיהיה שמור לך גם כאן להמשך - אני אישית תומך בהצעתו של יונה, לבדוק איזה משפט רלוונטי מתוך הכתבה מדבר על הנושא הזה של עמדת הפסיכולוגים - אני מציע שזה יהיה ציטוט מוחלט מהכתבה ולא סיכום עצמי של מי שמכניס את המידע לערך - ואז לצד המשפט הזה להציב רק כמקור תומך, את נייר העמדה שהובא כמקור בפסקה הראשונה השנויה במחלוקת, ואת הפסקה עצמה למחוק (לא להכניס אותה לתוך הפסקאות של הכתבה וליצור בליל כאילו הפסיכולוגים אמרו את זה בכתבה ובהקשר של העמותה). זאת העמדה שלי. זהו. אשתדל בלי נדר לתת עכשיו את המרחב ליתר הויקיפדים. אני כתבתי מספיק בדיון. כל טוב, בכבוד, ותן טל • שיחה 13:49, 3 ביולי 2024 (IDT)תגובה
- לא הדיון שלי, אבל טליה אומרת לך שאתה פתחת, גם GUYCN, גם אני. העריכה השלישית - הביטול של השחזור - זאת ההתחלה של המלחמת עריכה. וכל עריכה שלך שנועדה לשחזר את אותה פעולה ששוחזרה - היא בגדר השחתה. אתה מנסה לשכנע אותנו בצדקתך, אבל מה לעשות, שזה עניין עובדתי שניתן לבדיקה ביומן הגרסאות. אין כאן "נתון לפרשנות". It just is. ב.רודריגז • שיחה • הקפידו על החוק השלישי של ניוטון 11:59, 4 ביולי 2024 (IDT)תגובה
היי, אנא שימי לב להודעה זו.
תודה, נריה - 💬 - 23:31, 27 באוקטובר 2024 (IST)תגובה
אהלן,
לגבי זה אני חושב שזה פרט קלאסי, גם פרס ישראל ניתן לאחר המוות. אייל • שיחה 21:45, 29 באוקטובר 2024 (IST)תגובה
- לפי המקורות, גם בעברית וגם בגרמנית, זו הפעם הראשונה שהפרס הזה מוענק לאדם אחרי המוות.בהתחשב בזה שאפילו ההודעה הרשמית לעיתונות (בגרמנית) טרחה לציין פרט זה, אני חושבת שנכון להתייחס אליו כחשוב. 🎗️ טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר 🎗️ 21:51, 29 באוקטובר 2024 (IST)תגובה
|
|