שיחה:באר שבע בלאק סווארם

__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-BAswim-2000-01-09T22:00:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d7\u05e9\u05d9\u05d1\u05d5\u05ea_\u05d4\u05e2\u05e8\u05da-2000-01-09T22:00:00.000Z","replies":["c-\u05d1\u05d5\u05d1_\u05d4\u05e9\u05e7\u05d8-2011-09-24T23:16:00.000Z-\u05d7\u05e9\u05d9\u05d1\u05d5\u05ea_\u05d4\u05e2\u05e8\u05da","c-\u05ea\u05d5\u05de\u05e8_\u05d8-2011-09-25T08:27:00.000Z-\u05d7\u05e9\u05d9\u05d1\u05d5\u05ea_\u05d4\u05e2\u05e8\u05da","c-BAswim-2000-01-09T22:00:00.000Z-\u05d7\u05e9\u05d9\u05d1\u05d5\u05ea_\u05d4\u05e2\u05e8\u05da","c-Assayas-2011-09-28T15:01:00.000Z-\u05d7\u05e9\u05d9\u05d1\u05d5\u05ea_\u05d4\u05e2\u05e8\u05da"],"text":"\u05d7\u05e9\u05d9\u05d1\u05d5\u05ea \u05d4\u05e2\u05e8\u05da","linkableTitle":"\u05d7\u05e9\u05d9\u05d1\u05d5\u05ea \u05d4\u05e2\u05e8\u05da"}-->

חשיבות הערך

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-BAswim-2000-01-09T22:00:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d7\u05e9\u05d9\u05d1\u05d5\u05ea_\u05d4\u05e2\u05e8\u05da-2000-01-09T22:00:00.000Z","replies":["c-\u05d1\u05d5\u05d1_\u05d4\u05e9\u05e7\u05d8-2011-09-24T23:16:00.000Z-\u05d7\u05e9\u05d9\u05d1\u05d5\u05ea_\u05d4\u05e2\u05e8\u05da","c-\u05ea\u05d5\u05de\u05e8_\u05d8-2011-09-25T08:27:00.000Z-\u05d7\u05e9\u05d9\u05d1\u05d5\u05ea_\u05d4\u05e2\u05e8\u05da","c-BAswim-2000-01-09T22:00:00.000Z-\u05d7\u05e9\u05d9\u05d1\u05d5\u05ea_\u05d4\u05e2\u05e8\u05da","c-Assayas-2011-09-28T15:01:00.000Z-\u05d7\u05e9\u05d9\u05d1\u05d5\u05ea_\u05d4\u05e2\u05e8\u05da"],"text":"\u05d7\u05e9\u05d9\u05d1\u05d5\u05ea \u05d4\u05e2\u05e8\u05da","linkableTitle":"\u05d7\u05e9\u05d9\u05d1\u05d5\u05ea \u05d4\u05e2\u05e8\u05da"}-->

בעד אני בעד השארת הערך כמובן. קבוצה זו היא חלק מליגת הפוטבול הישראלית התופסת תאוצה בשנים האחרנות. ערכים דומים ניתן למצוא אצל שאר קבוצות הליגה.בוב השקט - שיחה 02:16, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה

גם אני בעד הערך. BAswim - שיחה 02:21, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
שלום חן דורון וברוך הבא לויקיפדיה. תודה רבה על הערך הנאה שכתבת. צר לי על הצורה שבה קיבלו אותך. לגבי חשיבות הערך, מסכימה עם נימוקי החשיבות של בוב השקט. קלאופטרה - שיחה 03:02, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה

במקום לתת לנו להעשיר את הערך, אתם עשיתם בלאגן אחד גדול, מחר כבר אף אחד לא יעשה איתו כלום, וגם מחרותיים, ומה נישאר שאתם הרסתם את הערך שאנחנו בנינו, במקום לתרום ללויקיפדיה אתם הורסים אותה.

טיעון החשיבות שיש ערכים דומים. אוקיי, יש ערך על ליגת הפוטבול הישראלית, יש ערך על חיפה אנדרדוגס שזכו באליפות וערך על תל אביב-יפו סייברס שזכו באליפות. האם מכך נובע שכל קבוצת פוטבול ישראלית שהוקמה לפני שנתיים, ולא זכתה להישגים כלשהם, צריכה לקבל ערך? וממסקנה זאת - האם נובע כי כל התארגנות ספורט ישראלית כלשהי בקבוצה זכאית לקבל ערך, לרבות קבוצות פינג פונג ב"ליגת הפונג פונג הישראלית"? כדורעף חופים? קבוצות לקרוס? קפיצה בחבל? או שזו כבר הגזמה? היכן עובר הגבול? האם קבלת ערכים על הליגה עצמה ועל אלופותיה משמעה גם שעלינו לקבל ערך על כל קבוצה כזאת, גם קבוצה שהגיעה למקום האחרון בליגה (לפי הערך), ואין לה לאן לרדת, או לפי תיקון בדף השיחה שלי סיימה במקום השלישי מתוך ארבע בבית הדרומי? נא לתת על כך את הדעת. תומר - שיחה 11:27, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
לכל קבוצה שמשחקת בליגה העליונה של מקצוע שמסוקר בתקשורת מגיע ערך. זה הרף שצריך להיות. בקשר לזה שהיא לא יכולה לרדת ליגה - האם אתה מציע למחוק את כלל קבוצות ה-NFL/NBA/MLB שיש להם ערכים ולא זכו באליפות מעולם? מדובר על רוב הערכים. Mod - שיחה 14:50, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
מדובר בליגה זניחה. קשה להשוות ל-NFL/NBA/MLB. תומר - שיחה 14:52, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
העובדה היא שמשדרים משחקים של הליגה, יש ספונסרים שמשלמים לא מעט כסף בשביל לפרסם על מדים ובמשחקים, ויש תורמים (כולל רוברט קראפט) שמשקיעים הרבה מאוד כסף בליגה. לא מדובר בכמה אנשים שמשחקים בניהם כמו שהליגה היתה בעבר, אלא ליגה רצינית לכל דבר, ולכן לכל קבוצה שמשתתפת בליגה יש זכות להעמיד ערך. Mod - שיחה 15:19, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
בהחלט יש חשיבות. מדובר בקבוצה לגיטימית בליגת הפוטבול הישראלית. ליגה שקיבלה לא מעט חשיפה תקשורתית, ושחלק ממשחקיה הוקרנו בערוץ הספורט. הליגה זכתה לחשיפה גם בעיתונות אמריקאית. בדומה לענפים אחרים, קבוצות בליגה הבכירה זכאיות לערך. לירן (שיחה,תרומות) 13:44, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
חשוב! די בטיעונים שהוזכרו כאן. בברכה, הנגבישיחה • כ"ו באלול ה'תשע"א • 14:03, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
יש חשיבות לכלל קבוצות ה-IFL, כמו שיש חשיבות לכל קבוצות ליגת העל בכדורגל, ליגת העל בכדורסל, ליגת העל בכדורעף, ליגת העל בכדוריד, וכו'. מדובר על קבוצה בליגה הבכירה (וזה לא משנה אם יש או אין יותר מאחת) בענף שצובר תאוצה, שמשודר בטלויזיה ובעל קהל קבוע שבא למשחקים. Mod - שיחה 14:48, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
אני בעד השארת הערך מהנימוקים שפורטו מעלה. --Yoavd - שיחה 18:19, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
לא מוצא סיבה למחיקה. קבוצת בליגת על של ענף ספורט ראוייה לערך. --Assayas שיחה 12:05, 26 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
השתכנעתי, בעיקר מדבריו של מוד, שיש חשיבות לערך. Lostam - שיחה 16:15, 26 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה

חשיבות הערך הובהרה על ידי תשעה ויקיפדים תומכים (בוב השקט, BAswim, קלאופטרה, Mod, לירן, הנגבי, Assayas, Yoavd ו-Lostam) לעומת ויקיפד יחיד ששם את התבנית, תומר. BAswim (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

אם יורשה לי, התבנית של תומר הייתה הגיונית מאוד. המושג "ליגת על" רלוונטי כשיש הרבה ליגות. לא כשבכל המדינה יש 7-8 קבוצות שבכלל מתחרות, וממילא כל קבוצה שקמה נכנסת לליגה היחידה. זה לא זה. נרו יאירשיחה • כ"ז באלול ה'תשע"א • 18:15, 26 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
לא נאמר שהתבנית אינה במקומה, אלא שהוויקיפדים אמרו את דברם, זה הכל. BAswim - שיחה 20:10, 26 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
היי BAswim. שמתי לב שהיו הרבה תומכי חשיבות. מי שאינו תומך בחשיבות גם לא מתבקש להביע את דעתו בדיון החשיבות (אין לו תפקיד אמתי), אז אי אפשר להסיק מכך מסקנות ברורות. בכל אופן, לרוב במקרים אלו אני מוותר על תבנית החשיבות ועל ניהול הדיון במשך שבוע, וניאות להתפשר בפני דעת המתדיינים האחרים. עם זאת, לצערי במקרה זה, על אף שהיו נימוקי חשיבות, לא השתכנעתי בחשיבות ממשית. אין סיבה לא להמשיך לקיים את הדיון במשך שבוע, אין בכך רע, ואולי יבואו טיעונים טובים יותר (בעיניי). תודה, תומר - שיחה 20:19, 26 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
בעד השארת הערך ‏dMy‏ • שיחה • 00:26‏, 27/09/2011 • כ"ח באלול ה'תשע"א
בעד דומה כי זה שהניח את תבנית החשיבות חמד לצון. הטיעונים נגד הערך חלשים מאוד וסובלים מחוסר עקביות וענייניות. אזכיר למתנגדים כי מאזן הניצחונות אינו רלוונטי, אלא ההשתתפות היא הקובעת, שכן אין אלופה או זוכת גביע ללא הקבוצות המפסידות לה. אזכיר לכם מקרה של קבוצה כושלת סדרתית אחרת: מכבי קריית גת, לה לא קמו מתנגדים. טיעוניו של תומר כי הליגה היא זניחה, מקומם בערך אחר ולא בערך זה והתשובות לשאלות שהוא הציג בתחילת הדיון הן בעיקר כן.A_Holy_Bartender - שיחה 04:57, 27 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
בוקר טוב. דומה שתרבות הדיון סביב הערך הזה ירדה לרמות הנמוכות יותר מים המלח. יש לך משהו לומר? תתבטא בבקשה לגופו של עניין ולא לגופו של אדם. לצורך העניין גם אני הבעתי דעתי בעד הערך וזכותו של כל אחד להביא נימוקים שכנגד. אני ממליץ בפניך לחדול מצורת דיון כזו בעתיד. --Assayas שיחה 06:56, 27 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
אסאייס - אני חולק עליך. מותר ואף רצוי לחלוק על דעתם של ויקיפדים אחרים.A_Holy_Bartender - שיחה 12:21, 27 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
ידידי. אל תיתמם בבקשה. אין לי כל בעייה עם חילוקי דעות. מותר ורצוי להביע דעות שונות. ההתנסחות מצידך: "דומה כי זה שהניח את תבנית החשיבות חמד לצון", היא כמובן מאד עיניינית ומאד מאד מכובדת. --Assayas שיחה 15:21, 27 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
תבנית שהונחה באמתלה לא עניינית מעלה יותר שאלות מאשר דיונים ובוודאי שאינה מכבדת אף אחד מן הצדדים. אני ממליץ לבדוק את מניח התבנית, שכן סבורני שהיא לא הונחה במטרה ליצור אנציקלופדיה טובה יותר, אבל אני אשמח להתבדות.A_Holy_Bartender - שיחה 20:29, 27 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
ואני חוזר על שכתבתי לך. דיון חשיבות נועד לדון בחשיבות הערך ותו לא. הוצגו נימוקים ראויים לשני הצדדים. אין כאן דיון פרסונאלי, לא מחלקים ציוני סמסטר וראוי שתפנים את מתכונת ההתנהלות בדיונים הללו. --Assayas שיחה 23:23, 27 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
איך אתה מעוניין לבדוק אותי, ברשותך? ומן הסתם דבריך חסרי שחר, שכן נימקתי היטב מדוע אני לא חושב שמקומו של הערך באנציקלופדיה. אף פעם אינני עושה פעולות של "דווקא". תומר - שיחה 23:30, 27 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
תומר היקר. ישנם קריטריונים להנחת תבנית החשיבות: מבחן ויקיפדיות האחרות, מבחן גוגל ומבחני המדיות. יבואו מפעילים ותיקים ומנוסים ויבחנו האם היה מקום להנחת התבנית והאם טיעוניך כנגד הערך קבילים. לפי דעתי התשובות הן לא. אם אכן לא היה מקום להניח את התבנית וטיעוניך כנגד הערך אינם קבילים הרי שמכאן כבר עולה תמונה שונה ממה שאתה מציג. גם אם אינך מנסה לעשות "דווקא", לדעתי, אתה מצליח בכך. חג שמח.A_Holy_Bartender - שיחה 00:07, 28 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
אין קריטריונים להנחת תבנית חשיבות. אגב, בכל הקריטריונים שאתה מציע, הערך לא עומד בהם. תומר - שיחה 00:15, 28 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
תומר היקר. אתה טועה ומטעה. יש גם יש קריטריונים להנחת התבנית ואף הקבוצה הזו, כמו קבוצות אחרות סוקרה בעיתונים הגדולים במדורי הספורט. אני ממליץ שתנהג ביתר זהירות כשאתה משמיע טענות כאלו באצטלה של אסמכתא. ככול שאתה ממשיך להתעקש טיעוניך נטחנים עד דק. אתה מנסה לדחות את הבלתי נמנע, אך התבנית הזו תוסר, חרף מאמציך.A_Holy_Bartender - שיחה 00:52, 28 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
הרמיזה כאילו לתומר יש פה איזשהי אג'נדה נסתרת או מניע לא אנציקלופדי מופרכת, וטוב יעשה אופיר אם יחזור בו. תומר בסך הכל הניח תבנית חשיבות על ערך שלא היתה ברורה חשיבותו, כפי שקורה בעוד ערכים רבים מידי יום. לאור תקדימי העבר, זה בכלל לא מקרה של חשיבות טריוויאלית. דניאל תרמו ערך 15:38, 28 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
אני מצטרפת לדברי דניאל, חבל שאופיר ממשיך בטיעוניו אלה, ומן הראוי שיחזור בו. תומר לא טועה ולא מטעה, מי שטועה זה אופיר. מומלץ לאופיר להסתכל על היסטורית הנחת תבניות חשיבות בויקיפדיה. זה אמנם לא נעים, אבל זה חלק מהתהליך של הקהילה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 16:02, 28 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
נראה לי שיש סיבה להניח תנית חשיבות על הדיון הזה. החשיבות של ערכים לקבוצות פוטבול ישראליות כבר הוסברה ונטחנה. אוסיף ואומר שבמידה ואני טועה ואנשים לא השתכנעו, הרי שאם קיים משהו שאנשים מעריצים, עוקבים וטורחים להתעדכן - אז כמובן שיש סיבה לערך עליו. בדיוק כמו שיש סיבה לערך על משפטים מתמטיים או מכבי תל אביב בכדורסל. לבסוף, מי שצודק או טועה לגבי אם יש קריטריונים להנחת תבנית החשיבות באמת שלא יזכה בפרס. הדיון כאן ככל הנראה מיצה את עצמו. 85.250.153.86 16:43, 28 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה

שנה טובה. יש מספיק מבהירי חשיבות ואנוכי בינהם, כך שהערך לא יימחק בתום שבוע הדיון. מניח תבנית חשיבות לא צריך לחשוש מהשתלחות אישית או "עליהום אגרסיבי" ויש לו זכות מלאה להניח אותה. ה"דיון" הזה לכל אורך דף השיחה באמת ירד לרמות נמוכות מידי ואגרסיביות מידי ומאחר ואנו מצויים בפתחם של עשרת ימי התשובה, ראוי לעשות קצת חשבון נפש. עבירות שבין אדם לחברו אין המקום מכפר. שנה וחתימה טובות והצלחה לקבוצה.--Assayas שיחה 18:01, 28 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה

__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Chendoron-2000-01-09T22:00:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea-2000-01-09T22:00:00.000Z","replies":["c-\u05d1\u05d5\u05d1_\u05d4\u05e9\u05e7\u05d8-2011-09-24T22:45:00.000Z-\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea","c-\u05d1\u05d5\u05d1_\u05d4\u05e9\u05e7\u05d8-2011-09-24T23:06:00.000Z-\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea","c-\u05d1\u05d5\u05d1_\u05d4\u05e9\u05e7\u05d8-2011-09-24T23:17:00.000Z-\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea","c-\u05d1\u05d5\u05d1_\u05d4\u05e9\u05e7\u05d8-2011-09-24T23:23:00.000Z-\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea","c-\u05d1\u05e8\u05d5\u05e7\u05d5\u05dc\u05d9-2011-09-24T23:28:00.000Z-\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea","c-\u05d1\u05d5\u05d1_\u05d4\u05e9\u05e7\u05d8-2011-09-24T23:32:00.000Z-\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea","c-BAswim-2011-09-24T23:32:00.000Z-\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea","c-\u05d1\u05d5\u05d1_\u05d4\u05e9\u05e7\u05d8-2011-09-24T23:41:00.000Z-\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea","c-\u05d1\u05d5\u05d1_\u05d4\u05e9\u05e7\u05d8-2011-09-24T23:41:00.000Z-\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea-1","c-Assayas-2011-09-25T05:09:00.000Z-\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea","c-Roiartzi-2000-01-09T22:00:00.000Z-\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea","c-\u05d1\u05e8\u05d5\u05e7\u05d5\u05dc\u05d9-2011-09-26T18:11:00.000Z-\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea","c-Roiartzi-2011-09-26T20:26:00.000Z-\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea"],"text":"\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd \u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea","linkableTitle":"\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd \u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea"}-->

תיקונים ועריכות

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Chendoron-2000-01-09T22:00:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea-2000-01-09T22:00:00.000Z","replies":["c-\u05d1\u05d5\u05d1_\u05d4\u05e9\u05e7\u05d8-2011-09-24T22:45:00.000Z-\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea","c-\u05d1\u05d5\u05d1_\u05d4\u05e9\u05e7\u05d8-2011-09-24T23:06:00.000Z-\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea","c-\u05d1\u05d5\u05d1_\u05d4\u05e9\u05e7\u05d8-2011-09-24T23:17:00.000Z-\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea","c-\u05d1\u05d5\u05d1_\u05d4\u05e9\u05e7\u05d8-2011-09-24T23:23:00.000Z-\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea","c-\u05d1\u05e8\u05d5\u05e7\u05d5\u05dc\u05d9-2011-09-24T23:28:00.000Z-\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea","c-\u05d1\u05d5\u05d1_\u05d4\u05e9\u05e7\u05d8-2011-09-24T23:32:00.000Z-\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea","c-BAswim-2011-09-24T23:32:00.000Z-\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea","c-\u05d1\u05d5\u05d1_\u05d4\u05e9\u05e7\u05d8-2011-09-24T23:41:00.000Z-\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea","c-\u05d1\u05d5\u05d1_\u05d4\u05e9\u05e7\u05d8-2011-09-24T23:41:00.000Z-\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea-1","c-Assayas-2011-09-25T05:09:00.000Z-\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea","c-Roiartzi-2000-01-09T22:00:00.000Z-\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea","c-\u05d1\u05e8\u05d5\u05e7\u05d5\u05dc\u05d9-2011-09-26T18:11:00.000Z-\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea","c-Roiartzi-2011-09-26T20:26:00.000Z-\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea"],"text":"\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd \u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea","linkableTitle":"\u05ea\u05d9\u05e7\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd \u05d5\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea"}-->

אם אתם רוצים להוסיף את התמונה של הקסדה החדשה (בצבע שחור) ולצידה הסמל של הקבוצה, אין בעיה לערוך את התמונות הנ"ל כך שיהיו אחת ליד השניה ופשוט להכניס לתבנית הנוכחית תחת "תמונה". בוב השקט - שיחה 01:45, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה

אבל אם ברצוני לעשות שינויים גם בתמליל והקישורים, התמונה הייתה דוגמה קטנה לשינויים שנעשו, אתה יכול לנמק את הסיבה לכך שלא ניתן להשתמש במה שעשיתי
אני לא ערכתי את השינויים במלל, רק שיחזרתי את העריכה שנעשתה על התבנית כי היא הרסה את כל המראה של התבנית, בקשר לשינויים במלל אני מניח שברוקולי יתן את הדעת. בקשר להצעתי מקודם, ראה דוגמא כאן לתצורת הקסדה + לוגו הקבוצה, ואז פשוט תכניס אותו כתמונה בתבנית. בוב השקט - שיחה 01:52, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
א. ברוקולי מצד אחד שינה את המלל ככה שיראה אנציקלופידי לדבריו, אך מצד שני הערך של התל אביב סייברס נראה כמו מה שהיה אצלנו.
ב. אנחנו מעוניינים שהתמונות של הקבוצה יהיו תחת כל תת סעיף של העונות שעברנו ולא בצד שמאל - מה למען השלום העולמי, הסיבה לכך שזה מפריע לכם ?
ג. מי אתם שתתחילו להרצות לנו על איך לבנות את הערך ? אתם שייכים לויקיפדיה או שאתם סתם אנשים מהרחוב ?

(מדהים, אפילו את השיחה אתם עורכים לי... אני הולך לישון, אין לי כוח להלחם בכוחות הרשע)

כתבתי לפני התנגשות עריכה: ללא כל קשר לערך עצמו או למהות הוויכוח. מה שאני רושם, אני רושם בשל צורת התבטאויותיך גם כאן, וגם בדף השיחה של ברוקולי: אנחנו כאן כדי לכתוב אנציקלופדיה תוך שיתוף פעולה. את האגרסיות, אנא, שמור למשחק. תודה. Botend - שיחה 02:01, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
זה שהערך "תל אביב סייברס" לא תקין לא אומר שהערך הזה לא צריך להיות תקין. העריכה שנעשית בדף השיחה לא נעשית בשביל לעצבן אותך או מתוך רשע, אלא רק על מנת לשמור על הסדר וכדי שמה שכותבים כאן יהיה קריא. בוב השקט - שיחה 02:04, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה

תקשיבו שניכם! בקרוקולי ובוב השקט, אם יש בעיה בקוד שרשמנו, תגידו מה הבעיה, לא קראתי בשום מקום, הגבלות על כתיבת הקוד, אם החלטתי לרשום את הקוד לא דרך התבנית של קבוצת פוטבול ישראלית, אלא קוד אחר שהוא משולב בין קבוצת פוטבול ישראלית לקבוצת NFL זאת בחירה שלי!!! אם אני רוצה להוסיף דברים שאין בתבנית של קבוצת פוטבול ישראלית, אז אני לא יעשה את הערך דרך התבנית הזאת!!! ברור!!!

אשמח אם תערוך את התבנית של קבוצת פוטבול ישראלית לטובת הכלל אם אתה חושב שהיא זקוקה לשיפוץ.בוב השקט - שיחה 02:06, 25 בספטמבר 2011 (IDT) אין לי מושג איך עושים את זה. אם היה לי מושג הייתי עושה Chendoron (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה
אני מציע לכם גם לקרוא את ויקיפדיה:בעלות על ערכים ואת ויקיפדיה:כללי התנהגות בין חברי הקהילה. זה יכול לעזור לכם לקדם את מטרותיכם. Botend - שיחה 02:10, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
מאוד מעניין שאתה תשמח שאני יערוך את הערך בשביל הכלל, בזמן שאתה הורס לי את הערך שאני יושב כל היום בשביל לרשום אותו, תועיל בטובך, לערוך את הערך, במקום להרוס את הערך שעשינו, ולא לתת אפילו נימוק מוצדק אחד!!Chendoron (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה
ובנוסף לזה, לנסות למחוק את הערך שלנו, תגידו באמת עד כדי כך משעמם לכם?!?!
כתבתי לפני התנגשות עריכה: הנה רעיון - לפני שאתה מתלהם ומאשים פה אנשים ברשעות או בכל מיני דברים כאלה, שב, תקרא קצת, תבין איך עושים דברים כאלה ועזור לנו לבנות כאן משהו טוב יותר בשביל כולם. אגב,בדיוק בשביל נסיונות עריכה קיים ארגז החול. אני שוב חוזר, אף אחד לא עושה לך דווקא. בוב השקט - שיחה 02:12, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה


בוב, ברוקולי, גזר ושאר החבר'ה: לא מעניין אותנו פה הקהילה, העולם, שלום במזרח התיכון ומא לא. מעניין אותנו שלקבוצה שלנו יהיה ערך בויקיפדיה. אם זה מפקיע לכם - תהרסו את העבודה שלנו. רק מוזר שלקבוצות האחרות שהערך שלהם דומה מאוד למה שאנחנו עשינו לא נגעתם בכלום? אגב, להפנות אותנו לעוד דפים על דפים של מידע שמדבר על איך ומה ולמה לא ממש תורם לנו, בניגוד אליכם יש לנו דברים יותר טובים לעשו מאשר לבנות אנציקלופדיה שלמה, כאמור - מעניין אותנו הערך הזה בלבד. אם אתכם מעניין יותר ממנו, תתעסקו בערכים אחרים.

אם היית עוצר לרגע ומבין שיש לנו כאן מטרה משותפת, אולי הדברים היו נראים יותר טוב. אבל כנראה שאין עם מי לדבר.בוב השקט - שיחה 02:17, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה

יש עם מי לדבר, אבל אתם רק מתחכמים ולא עונים לנו על השאלות שלנו ולא ממש מתייחסים לטענות שלנו. א. אנחנו לא פה בשביל המטרה המשותפת של כולם, אם זה לא מתאים לכם - חבל. ב. מה לא בסדר במה שבנינו בעצמנו? ומה שונה במה שבנינו מהאנדרדוגס ומהסייברס? ג. לאיים עלינו שתסגרו לנו את הערך? בבקשה - אבל אז אתם יורים לעמכם ברגל עם הכוונות הטובות שלכם. אז בוב, אתה מוזמן לענות על הסעיפים שרשמתי פה במקום לשחק אותה חכם ולהתחמק בתשובות של משפט וחצי, לצורך העניין - אנחנו אנשים משכילים בניגוד לדעה השטחית שלך לגבינו.

א. אוקי.
ב. לי אישית אין בעיה עם התוכן. העריכה היחידה שעשיתי היא בקשר להרס התבנית שעיוות את תצורת הדף ואף הצעתי פתרון מצויין לנושא.
ג. אף אחד לא מאיים, ואין לי מושג מה פשר דרישת הבהרת החשיבות, ניסיתי להסיר אותה אך ביטלו את העריכה שלי, לכן הוספתי פסקה חדשה בה אני מבהיר שלדעתי לערך זה יש מקום בויקיפדיה.בוב השקט - שיחה 02:23, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה

אחלה, לגבי התבנית עצמה, אנימסכים שחייבת להיות אחידות מסויימת, עכשיו אוליי ברוקולי ייצא מהמנהרה שלו ויסביר מה כל כך הפריע לו בתוכן שלנו שהוא החליט למחוק לנו חצי ממה שרשמנו (ועוד ויקיפדיה בעברית כל כך מוגבלת לעומת זאת שבאנגלית שזה נוראי לחזור ולתקן את הנזק שהוא עשה)

כשתפסיקו לדבר בכזאת גסות רוח תזכו למענה ענייני. עריכות בעייתיות נוספות ימשיכו להיות משוחזרות. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 02:28, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה

גסות רוח זה לבוא ו"להטיל גללים" על עבודה של מישהו אחר. סליחה, רשמתי מילים יפות בשביל שלא תיעלב לי פה. מצטער שאני לא איזה משועמם שמתעסק בערכי ויקיפדיה שלא קשורים אליו בשום צורה שהיא ומתבטא במילים עדינות, לא לא, אני שחקן פוטבול כועס שהיה עושה יותר מלדבר אם היה לו את הצ'אנס. אז תן את התשובה לשאלה או שתגרור את הריב הזה הלאה....למקום רע יותר.

אני מוכרח להודות שהתגובה הנוכחית הצחיקה אותי ממש. בוב השקט - שיחה 02:32, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה


עד עכשיו הגבתם על הכל חוץ מהשאלה , מה בידיוק לא בסדר עם הערך ?! לא רשום בשום מקום שאסור לכתוב קוד שהוא לא בתבנית. אתם מוכנים כבר להסביר את עצמכם ?!

הרעיון בוויקיפדיה שהיא שייכת לכולם. הערך שכתבתם לא שייך לכם, אלא לכלל הקוראים וכל אחד רשאי לשנות אותו עד שנגיע לכלל הסכמה. לא עקבתי אחר כל תהליך השינויים, אבל בגדול לא כל פרט רלוונטי לערך. צריך לדעת להתעסק בעיקר. אם יש המון פרטים שוליים זה מפחית מהעיקר. זה שישנה בעיה בערכים אחרים דומים נובעת מהסיבה שיש מעט ויקיפדים שמתעסקים עם המרחב כולו ולא רק בערך אחד, לכןו זה מתקדם בעצלתיים. אתה וחבריך מוזמנים ללמוד כיצד לערוך בויקיפדיה. גם לי לקח שנים כיצד לכתוב ומאז השתפרתי ועדיין יש המון מה ללמוד ולשפר. במבט לאחור אני רואה שהערכים הראשונים שלי כתובים ממש לא טוב וכל פעם אני משנה ומעדכן. BAswim - שיחה 02:32, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה

בוב, אני ממש לא מבין מה הולך פה בויקיפדיה הזאת אבל קלטתי פתאום שאתה זה שכתב את הערך של הסייברס - והתוכן של הערך שלנו היה זהה פלוס מינוס לשלהם מבחינת מבנה, אז למה מר ברוקולי קוריצה מתעסק לנו בעניינים?

כפי שאמרתי, לי אין בעיה מבחינת התוכן, אני מזמין את ברוקולי (או כל אחד אחר) לערוך ולשנות גם את הערך של הסייברס על מנת שיתאים לתצורה אנציקלופדית.בוב השקט - שיחה 02:41, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה

BASWIM, באמת שאין לנו שום אינטרס לתפח תחביב ויקיפדיה ארוך שנים, אנחנו רוצים לסיים לבנות את הערך הזה ולעבור הלאה לדברים יותתר מעניינים כמו לשבור לאנשים שיניים על מגרש הפוטבול, אנחנו רוצים לדעת בדיוק מה לא בסדר עם הערך שלנו מבחינת תוכן - אם למר ברוקולי אין כוח להסביר אז למה הוא מתערב מלכתחליה?

אתה יכול להסביר לי מה לא בסדר בתבנית? בוב השקט הטענה הראשונה שלך לשינוי הערך היה : "לא יודע מה ניסית לעשות אבל זה נדפק קצת." אתה מנסה להפגין פה מקצועיות, איזו מקצועיות יש במשפט הזה? אתה לא יודע מה נידפק? תברר! אל תשנה את הערך שאנשים אחרים עמלו ועיצבו אותו. התבנית גדולה מידי? כי זאת תבנית של קבוצות מNFL ואתה יכול לראות את העיצוב שלהם, הצבע מפריע לך, נשנה את זה, אבל תגיד מה לא בסדר.

כבר הסברתי בערך שלוש פעמים מה לא בסדר, אבל אתה מתעלם. קרא בבקשה את תגובותי הקודמות. תבין אתה לא יכול לעשות מה שאתה רוצה. אם יש תבנית קבועה לקבוצות פוטבול ישראליות, אז כל הערכים של קבוצות פוטבול ישראליות יראו אותו הדבר. זה לא אתר אינטרנט פרטי. אם אתה רוצה לערוך את התבנית כך שכל עמודי קבוצות הפוטבול הישראליות בויקיפדיה ישתנו, אתה מוזמן. בוב השקט - שיחה 02:41, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה

יודע מה בוא אני יחזיר את הערך עד רגע לפני ששינתי את התבנית, ונמשיך משם. עזוב ארצי, יש לי רעיון יותר טוב, בואו נמחק אתת הערך וניתן לבוב הבנאי ולברוקולי החקלאי לבנות אותו, ככל הנראה הם יודעים מה הם עושים.

בוקר טוב. לולא הייתה משתמשת hanay חוסמת את המשתמש הייתי עושה זאת בעצמי. כנראה מישהו התבלבל בין הבלוג פרטי שלו לערך שהוא כבר בנחלת הכלל והתבטאויות כאלו מקומן לא כאן. היה רצוי גם לשדרג מעט את רמת העברית. אני אחזיר, הוא יחזיר, היא תחזיר. אני ממליץ בחום להימנע מחזרה על הדברים הנ"ל. --Assayas שיחה 08:09, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
אכן בוקר נהדר, לא? היישבבתי על המחשב לנסות ולהבין איך לערוך נכון לפי ההערות שקיבלתי אתמול - התחלתי בעיצוב מחדש של תמונות המדים. העליתי אותן והדבר הבא שקורה הוא ששוב פעם מבטלים לי את ההתקדמות עם ההערה "חלאס עם זה". אפשר להבין מה קורה פה ? Chendoron - שיחה 10:35, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה

יש בעיה מסויימת, אם לחלק את הערך לפי עונות? כמו כל ספורט, ולכתוב את כל מה שהתרחש באותה העונה, או שזה חייב להיות איך שאתם רוצים? Roiartzi (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

אין נותנים כותרת לכל שתי שורות. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:35, 26 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה

אם כך תיכנס לערך כדורגל, תחת הכותרת "תחרויות עיקריות" - 2 שורות ו5 מילים. או תיכנס לערך מכבי תל אביב כדורסל, תחת הכותרת היסטוריה, שורה אחת. או שאני ילך למשו יותר קרוב אלייך, ראה ערך ארסנל- שהייתה שותף בכתיבתו, וגש לערך "קשר עם הקהילה, יש שם שורה וחצי.

אז אנא ממך תתבגר! וכמו כל ספורט, גם לנו יהיו כותרות, לכל עונה

מסתבר שאינך מסוגל לדון מבלי לתקוף בגסות רוח את הצד השני. בינתיים תמשיך לדון עם עצמך אם זה עושה לך טוב. לגופו של עניין אציין כי למעט הערך על מכבי תל אביב טענותיך משוללות יסוד לחלוטין, וזאת יראה כל מי שיביט בערכים. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 21:11, 26 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
בוודאי שהן יהיו מושללות מן היסוד, איזה מן חופש מידע יש כאן? אם כל דבר שרשמנו אתה שנתה לראות עיניך, איך אפשר לרשום פה ערך, אם אתה עושה בו כרצונך? זה באמת ביריונות מה שהולך פה, ניראה לי שהיתבלבלתם בתפקיד שלכם, תבואו תעזרו לנו תנחו אותנו, אבל למה להשמיט ולהשחיט כל פיסת מידע שאנחנו רוצים להוסיף?

--Roiartzi - שיחה 23:26, 26 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה

הצעתי כבר לחבר שלך לקבוצה לפעול לפי המקובל כאן, אך הוא סירב בטענה שאין לו שום כוונה להתעדכן בנהלים וזה נראה לו בזבוז זמן. המידע שהוספתם נערך לצורה המקובלת אצלנו. אני מציע שתקרא ערך על קבוצת ספורט אחרת ותראה איך מקובל לכתוב את הדברים. חשוב שהמידע שיוסף יהיה בעל ערך אנציקלופדי. אין מדובר באתר מעריצים לקבוצתכם. כמו כן, אין מדובר בערך שלכם. הערך לא שייך למי שכותב אותו. כל הערכים מחויבים לכללים מסוימים. גילגמש שיחה 23:38, 26 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94_%D7%90%D7%A0%D7%93%D7%A8%D7%93%D7%95%D7%92%D7%A1
אנחנו כתבנו דברים בצורה הזאת. והם נערכו ונערכו ונערכו מחדש בלי שום הסבר מדוע. רק שלושה ימים אחרי ההסבר הגיע. אם היו באים ואומרים לנו, שמעו - זה לא מקובל לכתוב ככה כי "א, ב, ג" היינו פשוט עושים מה שאומרים לנו. אבל במקום, קוריצה או ברוקולי או מי שזה לא יהיה החליט ללכת איתנו ראש בראש בלי הסבר מהותי. 82.166.113.159 19:51, 27 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d1\u05e8\u05d5\u05e7\u05d5\u05dc\u05d9-2011-09-25T08:20:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d2\u05d5\u05d3\u05dc_\u05ea\u05de\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea-2011-09-25T08:20:00.000Z","replies":["c-\u05d1\u05e8\u05d5\u05e7\u05d5\u05dc\u05d9-2011-09-25T08:20:00.000Z-\u05d2\u05d5\u05d3\u05dc_\u05ea\u05de\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea"],"text":"\u05d2\u05d5\u05d3\u05dc \u05ea\u05de\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea","linkableTitle":"\u05d2\u05d5\u05d3\u05dc \u05ea\u05de\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea"}-->

גודל תמונות

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d1\u05e8\u05d5\u05e7\u05d5\u05dc\u05d9-2011-09-25T08:20:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d2\u05d5\u05d3\u05dc_\u05ea\u05de\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea-2011-09-25T08:20:00.000Z","replies":["c-\u05d1\u05e8\u05d5\u05e7\u05d5\u05dc\u05d9-2011-09-25T08:20:00.000Z-\u05d2\u05d5\u05d3\u05dc_\u05ea\u05de\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea"],"text":"\u05d2\u05d5\u05d3\u05dc \u05ea\u05de\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea","linkableTitle":"\u05d2\u05d5\u05d3\u05dc \u05ea\u05de\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea"}-->

הגודל המקובל הוא 250 פיקסל. רק במקרים חריגים מאוד, וזה אינו אחד מהם, מאפשרים תמונות גדולות יותר. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 11:20, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה

בוקר טוב. אני מסכים לדעתך. --Assayas שיחה 11:25, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
אכן כך. גילגמש שיחה 11:26, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d1\u05d5\u05d1_\u05d4\u05e9\u05e7\u05d8-2011-09-25T15:31:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05de\u05d3\u05d5\u05e2_\u05e0\u05de\u05d7\u05e7_\u05d4\u05e7\u05d5\u05d1\u05e5_\u05e9\u05dc_\u05d4\u05dc\u05d5\u05d2\u05d5_\u05d5\u05d4\u05e7\u05e1\u05d3\u05d4_\u05de\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e9\u05d9\u05ea\u05d5\u05e3?-2011-09-25T15:31:00.000Z","replies":["c-\u05d1\u05d5\u05d1_\u05d4\u05e9\u05e7\u05d8-2011-09-25T15:31:00.000Z-\u05de\u05d3\u05d5\u05e2_\u05e0\u05de\u05d7\u05e7_\u05d4\u05e7\u05d5\u05d1\u05e5_\u05e9\u05dc_\u05d4\u05dc\u05d5\u05d2\u05d5_\u05d5\u05d4\u05e7\u05e1\u05d3\u05d4_\u05de\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e9\u05d9\u05ea\u05d5\u05e3?"],"text":"\u05de\u05d3\u05d5\u05e2 \u05e0\u05de\u05d7\u05e7 \u05d4\u05e7\u05d5\u05d1\u05e5 \u05e9\u05dc \u05d4\u05dc\u05d5\u05d2\u05d5 \u05d5\u05d4\u05e7\u05e1\u05d3\u05d4 \u05de\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e9\u05d9\u05ea\u05d5\u05e3?","linkableTitle":"\u05de\u05d3\u05d5\u05e2 \u05e0\u05de\u05d7\u05e7 \u05d4\u05e7\u05d5\u05d1\u05e5 \u05e9\u05dc \u05d4\u05dc\u05d5\u05d2\u05d5 \u05d5\u05d4\u05e7\u05e1\u05d3\u05d4 \u05de\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e9\u05d9\u05ea\u05d5\u05e3?"}-->

מדוע נמחק הקובץ של הלוגו והקסדה מויקישיתוף?

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d1\u05d5\u05d1_\u05d4\u05e9\u05e7\u05d8-2011-09-25T15:31:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05de\u05d3\u05d5\u05e2_\u05e0\u05de\u05d7\u05e7_\u05d4\u05e7\u05d5\u05d1\u05e5_\u05e9\u05dc_\u05d4\u05dc\u05d5\u05d2\u05d5_\u05d5\u05d4\u05e7\u05e1\u05d3\u05d4_\u05de\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e9\u05d9\u05ea\u05d5\u05e3?-2011-09-25T15:31:00.000Z","replies":["c-\u05d1\u05d5\u05d1_\u05d4\u05e9\u05e7\u05d8-2011-09-25T15:31:00.000Z-\u05de\u05d3\u05d5\u05e2_\u05e0\u05de\u05d7\u05e7_\u05d4\u05e7\u05d5\u05d1\u05e5_\u05e9\u05dc_\u05d4\u05dc\u05d5\u05d2\u05d5_\u05d5\u05d4\u05e7\u05e1\u05d3\u05d4_\u05de\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e9\u05d9\u05ea\u05d5\u05e3?"],"text":"\u05de\u05d3\u05d5\u05e2 \u05e0\u05de\u05d7\u05e7 \u05d4\u05e7\u05d5\u05d1\u05e5 \u05e9\u05dc \u05d4\u05dc\u05d5\u05d2\u05d5 \u05d5\u05d4\u05e7\u05e1\u05d3\u05d4 \u05de\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e9\u05d9\u05ea\u05d5\u05e3?","linkableTitle":"\u05de\u05d3\u05d5\u05e2 \u05e0\u05de\u05d7\u05e7 \u05d4\u05e7\u05d5\u05d1\u05e5 \u05e9\u05dc \u05d4\u05dc\u05d5\u05d2\u05d5 \u05d5\u05d4\u05e7\u05e1\u05d3\u05d4 \u05de\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e9\u05d9\u05ea\u05d5\u05e3?"}-->

?בוב השקט - שיחה 18:31, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה

ראה כאן [1]. כפי הנראה פרטי רשוי לא מלאים. אני מבין שיש עוד תמונות המועמדות למחיקה שם. בברכה --Assayas שיחה 18:47, 25 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Roiartzi-2011-09-26T20:08:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e2\u05d5\u05e8\u05db\u05d9\u05dd,_\u05d5\u05d7\u05d1\u05e8\u05d9_\u05d4\u05de\u05e2\u05e8\u05db\u05ea-2011-09-26T20:08:00.000Z","replies":["c-Roiartzi-2011-09-26T20:08:00.000Z-\u05e2\u05d5\u05e8\u05db\u05d9\u05dd,_\u05d5\u05d7\u05d1\u05e8\u05d9_\u05d4\u05de\u05e2\u05e8\u05db\u05ea","c-Roiartzi-2011-09-28T11:02:00.000Z-\u05e2\u05d5\u05e8\u05db\u05d9\u05dd,_\u05d5\u05d7\u05d1\u05e8\u05d9_\u05d4\u05de\u05e2\u05e8\u05db\u05ea"],"text":"\u05e2\u05d5\u05e8\u05db\u05d9\u05dd, \u05d5\u05d7\u05d1\u05e8\u05d9 \u05d4\u05de\u05e2\u05e8\u05db\u05ea","linkableTitle":"\u05e2\u05d5\u05e8\u05db\u05d9\u05dd, \u05d5\u05d7\u05d1\u05e8\u05d9 \u05d4\u05de\u05e2\u05e8\u05db\u05ea"}-->

עורכים, וחברי המערכת

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Roiartzi-2011-09-26T20:08:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e2\u05d5\u05e8\u05db\u05d9\u05dd,_\u05d5\u05d7\u05d1\u05e8\u05d9_\u05d4\u05de\u05e2\u05e8\u05db\u05ea-2011-09-26T20:08:00.000Z","replies":["c-Roiartzi-2011-09-26T20:08:00.000Z-\u05e2\u05d5\u05e8\u05db\u05d9\u05dd,_\u05d5\u05d7\u05d1\u05e8\u05d9_\u05d4\u05de\u05e2\u05e8\u05db\u05ea","c-Roiartzi-2011-09-28T11:02:00.000Z-\u05e2\u05d5\u05e8\u05db\u05d9\u05dd,_\u05d5\u05d7\u05d1\u05e8\u05d9_\u05d4\u05de\u05e2\u05e8\u05db\u05ea"],"text":"\u05e2\u05d5\u05e8\u05db\u05d9\u05dd, \u05d5\u05d7\u05d1\u05e8\u05d9 \u05d4\u05de\u05e2\u05e8\u05db\u05ea","linkableTitle":"\u05e2\u05d5\u05e8\u05db\u05d9\u05dd, \u05d5\u05d7\u05d1\u05e8\u05d9 \u05d4\u05de\u05e2\u05e8\u05db\u05ea"}-->

שלום רב, אני הציג את עצמי תחילה, שמי רועי , ואני שחקן פוטבול בקבוצת "באר שבע בלאק סווארם" שמשחקן בליגת IFL (ליגת הפוטבול הישראלית). הערך בנושא הקבוצה שלנו קיים בערך כבר למעלה משנתיים, ושלשום חבריי לקבוצה ואני החלטנו לשדרג את הערך, על ידי הוספת תמונות, ופרטים חדשים על הקבוצה. לרובנו זאת הייתה העריכה הראשונה בויקיפדיה, אנחנו ללא ניסיון בתחום, אבל עדיין ישבנו וחקרנו שעות את ניפלאות הויקיפדיה, כדי להבין, כדי לדעת וכדי להעשיר את הערך שלנו במידע.

הכל היה מושלם במשך כמה שעות, אפילו פרסמנו את הערך שלנו כדי שאנשים יראו וישכילו, עד שקיבלנו הערה שדף שלנו ניראה ביזיון, ניכנסנו וראינו שבאמת כל הערך שלנו "הפוך" אין סדר , תוכן עניינים נעלם, מידע נימחק, כל הסדר והאירגון שערכנו, פשוט הושחט. כמובן שבדקנו מי עשה את השינוי, וזה היה משתמש בשם "בוב השקט" בטענה (ציטוט) "(לא יודע מה ניסית לעשות אבל זה נדפק קצת.)" הוא לא הציג את עצמו, לא הבנו מי זה, ומה התפקיד שלו, וכמובן שרתחנו מזעם, דבר ראשון שעשיתי הוא שביטלתי את השינוי שנעשה על ידיו, אך לאחר כמה שניות הערך שוב שונה על ידי משתמש אחר (ברוקולי), ללא מתן הסבר, וללא הצגה של האנשים והתפקידים שלהם, תחילה חשבנו שאלו אנשים משועממים, או חברי קבוצה אחרת שמנסים לפגוע בערך על הקבוצה.

הייתה עלינו פשוט "התנפלות" (בוב השקט, ברוקולי, Assayas,Gilgamesh,BAswim , ועוד) ניסינו להחזיר את הערך שלנו אפילו לנקודה של לפני כל השינויים, כדי שלפחות הערך יראה מסודר עד כמה שניתן, אך גם זאת הם ביטלו מידית, היינו צריכים לחלוב מהם את הסיבות למעשיהם. הרגשנו פשוט חסרי אונים, ניסינו להבין- כי אנחנו לא עורכים מומחים בויקיפדיה, מה אנחנו לא עושים בסדר, וחוץ מהטענה שגודל של התמונות שהעלנו הוא גדול מידי, לא נשמעה שום טענה מוצדקת.

אפילו העלו את הערך שלנו בשאלה אם הוא בכלל נחוץ, מה זאת אומרת למה שהוא לא יהיה נחוץ?! אנחנו קבוצת ספורט לכל דבר, משדרים משחקים שלנו בערוץ הספורט, הליגה שלנו מופיעה בעיתונים המובילים בארץ, למה שלא יהיה ערך על הקבוצה שלנו. זה פשוט מעשים של חוליגנים, שאין עליהם שליטה והם עושים ככל העולה על רוחם.

כרגע אף אחד העורכים, מתעקש שלא יהיו לנו כותרות, של עונות, כמו לכל קבוצת ספורט, אנחנו מעדכנים מה היה במהלך העונה ומה היה ההישג בואתה עונה. אח לדעתו של העורך, זה לא נחוץ.

אין שום חשק לתרום ולערוך שום ערך, אם בסופו של דבר זה נעשה אך ורק על ידי העורכים, ולפי ראות עינם. אין שום אפשרות להוסיף מידע, שמגיע מתוך האנשים שבאמת משחקים בקבוצה, ולא על ידי עורכים חיצוניים, שאין להם שום טיפת מושג איך באמת הקבוצה הוקמה, או איך הקבוצה שיחקה בעונה הקודמת. מאוד חבל שבויקיפדיה, שאמור להוות את חופש המידע, והידע, ישנה ביריונות שכזאת. אני באמת מקווה לקבל איזשהו התייחסות לדברים.

בברכת שנה טובה, רועי --Roiartzi - שיחה 23:08, 26 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה

*אני אדגיש, אחרי שההודעה שלי הועברה, הנושא שאני מנסה להדגיש הוא לא על הקבוצה שלי, אלא על היחס של "העורכים" שבלי להציג את עצמם, ולהסביר את תפקידם, משנים את הערך שנכתב עלי ידי מישו אחר, למרות שבנהלים רשום, שיש עדיפות, שאם מישו משנה ערך מסויים, להתייעץ עם העורך הראשי של הערך, אך כמובן הכללים האלו לא ממומשים עלידיהם.
היי רועי, שנה טובה. דיברתי עם חן והוא אמור לשלוח לי את כל התמונות שהעלתם על מנת שאעלה אותן כמו שצריך לויקישיתוף על מנת שלא ימחקו (כפי שקרה עם תמונת הקסדה + הלוגו), כך שאני מעריך שביום הקרוב לפחות מבחינת התמונות הכל יהיה בסדר. בנוגע לתוכן, שוב, איני הכתובות (וגם לא ביצעתי עריכות על התוכן) בוב השקט - שיחה 23:55, 26 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
שלום בוב, אני לא יודע בידיוק אילו תמונות חן העביר לך, אבל תמונות של קסדה והסמל אני העלתי והחוקיות שלהם תקינה, למיטב ידיעתי, אלא אם מישו יחליט אחרת, לכן אין צורך להעלות אותם, אני יכול לשלוח לך את השמות שלהם. כי לנסות לערוך אותם לא ניראה לי שמישו יאפשר לי.
היי רועי, יש מצב שאתה עורך את הקסדה בפוטושופ ומוסיף לה את הסמל שלכם על הקסדה? או שאתם משחקים עם קסדה שחורה לגמרי ללא סמל?בוב השקט - שיחה 01:14, 27 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
בוב, לא מעלים תמונות שימוש הוגן לוויקישיתוף. תומר - שיחה 01:20, 27 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
תקלדה? :) הכוונה היתה להעלות לויקיפדיה. בוב השקט - שיחה 02:02, 27 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
הבהרה קטנה אל רועי ובוב: רועי, בוב "אחד מאיתנו" אז הוא על הכיפאק... ובנוגע לתמונות, העברתי אל בוב את התמונות של המדים והקסדה (העדכניות והנכונות) והוא טרח להעלות אותן ולעשות להן את האישורים הנכונים על מנת שלא ימחקו. 82.166.113.159 19:57, 27 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
בוב תודה רבה על סידור התמונות, אני יכול לערוך אאת התבנית "קבוצת פוטבול ישראלית"?

ואיך זה ישפיע על כל הערכים שמשתמשים בתבנית? חג שמח--Roiartzi - שיחה 14:02, 28 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה

__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-85.250.153.86-2011-09-28T13:36:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d4\u05d0\u05d9\u05de\u05e4\u05e8\u05d9\u05d4_\u05de\u05db\u05d4_\u05e9\u05e0\u05d9\u05ea_!-2011-09-28T13:36:00.000Z","replies":["c-85.250.153.86-2011-09-28T13:36:00.000Z-\u05d4\u05d0\u05d9\u05de\u05e4\u05e8\u05d9\u05d4_\u05de\u05db\u05d4_\u05e9\u05e0\u05d9\u05ea_!"],"text":"\u05d4\u05d0\u05d9\u05de\u05e4\u05e8\u05d9\u05d4 \u05de\u05db\u05d4 \u05e9\u05e0\u05d9\u05ea\u00a0!","linkableTitle":"\u05d4\u05d0\u05d9\u05de\u05e4\u05e8\u05d9\u05d4 \u05de\u05db\u05d4 \u05e9\u05e0\u05d9\u05ea !"}-->

האימפריה מכה שנית !

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-85.250.153.86-2011-09-28T13:36:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d4\u05d0\u05d9\u05de\u05e4\u05e8\u05d9\u05d4_\u05de\u05db\u05d4_\u05e9\u05e0\u05d9\u05ea_!-2011-09-28T13:36:00.000Z","replies":["c-85.250.153.86-2011-09-28T13:36:00.000Z-\u05d4\u05d0\u05d9\u05de\u05e4\u05e8\u05d9\u05d4_\u05de\u05db\u05d4_\u05e9\u05e0\u05d9\u05ea_!"],"text":"\u05d4\u05d0\u05d9\u05de\u05e4\u05e8\u05d9\u05d4 \u05de\u05db\u05d4 \u05e9\u05e0\u05d9\u05ea\u00a0!","linkableTitle":"\u05d4\u05d0\u05d9\u05de\u05e4\u05e8\u05d9\u05d4 \u05de\u05db\u05d4 \u05e9\u05e0\u05d9\u05ea !"}-->
ברוקולי, לאחר שעידכנתי כי בעונה הקרובה הקבוצה מסובצת שוב למחוז דרום ושהקבוצות במחוז יהיו הליונס, הקינגס, הרביילס והטרופרז מחקת.
א. מדוע ? האם אנשים אשר יתעניינו לגבי הליגה והתקדמותה בעונה הקרוב לא צריכים לדעת?
ב. שמת לב כי נוספה קבוצה חדשה למחוז? 85.250.153.86 16:36, 28 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
אוי באמת, לא צריך להוסיף דברים כמו "בעונה הקרובה הקבוצה תמשיך לשחק..." זה ממש לא נחוץ, לא חשוב ואפילו דיי טריוויאלי. המחיקה מוצדקת לחלוטין. מי שמתעניין בליגה, בהתקדמותה והתפתחותה שיכנס לערך על הליגה עצמה. בוב השקט - שיחה 16:38, 28 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה
ויקיפדיה איננה אתר חדשות אלא אנציקלופדיה. לו הייתם טורחים לקרוא את המדריכים שהופניתם אליהם לא הייתם מגיעים למצב הזה. אין לכם להלין אלא על עצמכם, ועל עצמכם בלבד. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 16:42, 28 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה


__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Matanyabot-2013-05-14T01:11:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e7\u05d9\u05e9\u05d5\u05e8_\u05e9\u05d1\u05d5\u05e8-2013-05-14T01:11:00.000Z","replies":["c-Matanyabot-2013-05-14T01:11:00.000Z-\u05e7\u05d9\u05e9\u05d5\u05e8_\u05e9\u05d1\u05d5\u05e8"],"text":"\u05e7\u05d9\u05e9\u05d5\u05e8 \u05e9\u05d1\u05d5\u05e8","linkableTitle":"\u05e7\u05d9\u05e9\u05d5\u05e8 \u05e9\u05d1\u05d5\u05e8"}-->

קישור שבור

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Matanyabot-2013-05-14T01:11:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e7\u05d9\u05e9\u05d5\u05e8_\u05e9\u05d1\u05d5\u05e8-2013-05-14T01:11:00.000Z","replies":["c-Matanyabot-2013-05-14T01:11:00.000Z-\u05e7\u05d9\u05e9\u05d5\u05e8_\u05e9\u05d1\u05d5\u05e8"],"text":"\u05e7\u05d9\u05e9\u05d5\u05e8 \u05e9\u05d1\u05d5\u05e8","linkableTitle":"\u05e7\u05d9\u05e9\u05d5\u05e8 \u05e9\u05d1\u05d5\u05e8"}-->

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 04:11, 14 במאי 2013 (IDT)תגובה


__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Matanyabot-2013-12-30T11:58:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e7\u05d9\u05e9\u05d5\u05e8_\u05e9\u05d1\u05d5\u05e8_2-2013-12-30T11:58:00.000Z","replies":["c-Matanyabot-2013-12-30T11:58:00.000Z-\u05e7\u05d9\u05e9\u05d5\u05e8_\u05e9\u05d1\u05d5\u05e8_2"],"text":"\u05e7\u05d9\u05e9\u05d5\u05e8 \u05e9\u05d1\u05d5\u05e8 2","linkableTitle":"\u05e7\u05d9\u05e9\u05d5\u05e8 \u05e9\u05d1\u05d5\u05e8 2"}-->

קישור שבור 2

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Matanyabot-2013-12-30T11:58:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e7\u05d9\u05e9\u05d5\u05e8_\u05e9\u05d1\u05d5\u05e8_2-2013-12-30T11:58:00.000Z","replies":["c-Matanyabot-2013-12-30T11:58:00.000Z-\u05e7\u05d9\u05e9\u05d5\u05e8_\u05e9\u05d1\u05d5\u05e8_2"],"text":"\u05e7\u05d9\u05e9\u05d5\u05e8 \u05e9\u05d1\u05d5\u05e8 2","linkableTitle":"\u05e7\u05d9\u05e9\u05d5\u05e8 \u05e9\u05d1\u05d5\u05e8 2"}-->

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 13:58, 30 בדצמבר 2013 (IST)תגובה

Strategi Solo vs Squad di Free Fire: Cara Menang Mudah!