Lo vilatge de Sauvillers-Mongival a situat sus la rota départementale D83 dintre Ailly-sus-Noye, Moreuil e Montdidier.
Lo vilatge s'estend sus 518 ectaras e compren sièis carrièras :
Le village de Sauvillers-Mongival est situé sur la route départementale D83 entre Ailly-sur-Noye, Moreuil et Montdidier.
Le village s'étend sur 518 hectares et comprend six rues :
Sauvillers-Mongival Fa partida del costat de Ailly-sus-Noye, la siá fèsta communale a luòc lo segond dimenge de junh.
La municipalitat es venguda citada a partir de la sègle XII. La distincion i aguèt crompat l'an 1393 pel sire de Raineval e #seguir alavetz l'astre de la châtellenie. Al cors de la Primièra Guèrra mondiala, lo pòble #èsser gaireben totalament aniquilat, de sòlas tres ostals #demorar depès.
La glèisa Santa-Martin, #que l'estatua en bòsc creat l'an 1752 se'n tròba al dedins de la bastissa religiosa, data de la sègle XIX. #èsser démolie pendent la Primièra Guèrra mondiala e reconstruite en 1918.
Sauvillers-Mongival fait partie du canton d'Ailly-sur-Noye, sa fête communale a lieu le second dimanche de juin.
La commune est devenue cité à partir du sègle XII. La seigneurie fut achetée en 1393 par le sire de Raineval et suivit alors le sort de la châtellenie. Au cours de la Première Guerre mondiale, le village fut presque entièrement anéanti, seules trois maisons demeurèrent debout.
La glèisa Saint-Martin, dont la statue en bois créée en 1752 se trouve à l'intérieur de l'édifice religieux, date du sègle XIX. Elle fut démolie pendant la Première Guerre mondiale et reconstruite en 1918.