שיחת משתמשת:Pixie.ca

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Pixie.ca, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, – מקף ෴‏08:28, 23 באפריל 2023 (IDT)תגובה

תודה! אני סופר חדשה פה... עדיין מגששת את דרכי ומנסה להבין את הממשק. תודה על הטיפים, בעקבותיהם התחלתי לקרוא את המדריך המלא למתחילים! Pixie.ca - שיחה 08:51, 23 באפריל 2023 (IDT)תגובה
מעולה!.
ממליץ לקרוא גם על שינוי {{העדפות מגדר}} (כיצד לשנות ממשתמש למשתמשת).
בהצלחה עם ארגז החול, שימי לב שלא למחוק את מקטע הכותרת שלו, לערוך רק מתחתניתן לפנות אלי תמיד בדף השיחה שלי, או לתייג אותי באמצעות ‏[[מש:מקף]]‏.
מקף ෴‏08:56, 23 באפריל 2023 (IDT)תגובה
ואאלה... צודק. לא עלה בדעתי לשנות העדפת מגדר :-). חושבת שהצלחתי... Pixie.ca - שיחה 09:03, 23 באפריל 2023 (IDT)תגובה
👍 – מקף ෴‏09:06, 23 באפריל 2023 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Deborahjay-20230606160800","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d3\u05e3_\u05d8\u05d9\u05d5\u05d8\u05d4_\u05d1-EN_WP_\u05dc\u05e2\u05e8\u05da_\u05e9\u05e7\u05d9\u05d9\u05dd_\u05d1\u05e2\u05d1\u05e8\u05d9\u05ea-20230606160800","replies":["c-Deborahjay-20230606160800-\u05d3\u05e3_\u05d8\u05d9\u05d5\u05d8\u05d4_\u05d1-EN_WP_\u05dc\u05e2\u05e8\u05da_\u05e9\u05e7\u05d9\u05d9\u05dd_\u05d1\u05e2\u05d1\u05e8\u05d9\u05ea"],"text":"\u05d3\u05e3 \u05d8\u05d9\u05d5\u05d8\u05d4 \u05d1-EN WP \u05dc\u05e2\u05e8\u05da \u05e9\u05e7\u05d9\u05d9\u05dd \u05d1\u05e2\u05d1\u05e8\u05d9\u05ea","linkableTitle":"\u05d3\u05e3 \u05d8\u05d9\u05d5\u05d8\u05d4 \u05d1-EN WP \u05dc\u05e2\u05e8\u05da \u05e9\u05e7\u05d9\u05d9\u05dd \u05d1\u05e2\u05d1\u05e8\u05d9\u05ea"}-->

דף טיוטה ב-EN WP לערך שקיים בעברית

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Deborahjay-20230606160800","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d3\u05e3_\u05d8\u05d9\u05d5\u05d8\u05d4_\u05d1-EN_WP_\u05dc\u05e2\u05e8\u05da_\u05e9\u05e7\u05d9\u05d9\u05dd_\u05d1\u05e2\u05d1\u05e8\u05d9\u05ea-20230606160800","replies":["c-Deborahjay-20230606160800-\u05d3\u05e3_\u05d8\u05d9\u05d5\u05d8\u05d4_\u05d1-EN_WP_\u05dc\u05e2\u05e8\u05da_\u05e9\u05e7\u05d9\u05d9\u05dd_\u05d1\u05e2\u05d1\u05e8\u05d9\u05ea"],"text":"\u05d3\u05e3 \u05d8\u05d9\u05d5\u05d8\u05d4 \u05d1-EN WP \u05dc\u05e2\u05e8\u05da \u05e9\u05e7\u05d9\u05d9\u05dd \u05d1\u05e2\u05d1\u05e8\u05d9\u05ea","linkableTitle":"\u05d3\u05e3 \u05d8\u05d9\u05d5\u05d8\u05d4 \u05d1-EN WP \u05dc\u05e2\u05e8\u05da \u05e9\u05e7\u05d9\u05d9\u05dd \u05d1\u05e2\u05d1\u05e8\u05d9\u05ea"}-->

שלום, משתמשת:Pixie.ca! אני משתמשת:Deborahjay ונרתמתי לעזור להעביר את הערך אנאקספטבל לגרסה בשפה האנגלית (מטיוטת תרגום שטרם קבלתי), לדאוג לליטוש כולל סידור טכני ולהעלות את הערך לוויקיפדיה האנגלית. אינני בקשר עם המתרגם, ואני מציעה לפעול ללא תיווך של מיילים. יצרתי דף טיוטה על שמי: en:User:Deborahjay/UnXeptable (קישור פעיל!). עליו יש מקום להדביק את טיוטת התרגום לצורך המשך עבודה. האם דרך זו נראית לך מתאים? כל טוב - דבורה ג'יי שיחה 19:08, 6 ביוני 2023 (IDT)תגובה

מבינה שהקשר נוצר. תודה! ‏Pixie.ca‏ • שיחה 17:34, 7 ביוני 2023 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d0\u05d9\u05d9\u05dc-20230621134700","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d0\u05e0\u05d0\u05e7\u05e1\u05e4\u05d8\u05d1\u05dc-20230621134700","replies":["c-\u05d0\u05d9\u05d9\u05dc-20230621134700-\u05d0\u05e0\u05d0\u05e7\u05e1\u05e4\u05d8\u05d1\u05dc"],"text":"\u05d0\u05e0\u05d0\u05e7\u05e1\u05e4\u05d8\u05d1\u05dc","linkableTitle":"\u05d0\u05e0\u05d0\u05e7\u05e1\u05e4\u05d8\u05d1\u05dc"}-->

אנאקספטבל

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d0\u05d9\u05d9\u05dc-20230621134700","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d0\u05e0\u05d0\u05e7\u05e1\u05e4\u05d8\u05d1\u05dc-20230621134700","replies":["c-\u05d0\u05d9\u05d9\u05dc-20230621134700-\u05d0\u05e0\u05d0\u05e7\u05e1\u05e4\u05d8\u05d1\u05dc"],"text":"\u05d0\u05e0\u05d0\u05e7\u05e1\u05e4\u05d8\u05d1\u05dc","linkableTitle":"\u05d0\u05e0\u05d0\u05e7\u05e1\u05e4\u05d8\u05d1\u05dc"}-->

{{חזרה על עריכה|אנאקספטבל}} איילשיחה 16:47, 21 ביוני 2023 (IDT)תגובה

  • המשתמשת היא עורכת חדשה והיא נימקה בתקציר העריכה, כי לא ידעה שצריך לפתוח דיון בדף השיחה. משתמש:אייל, היית יכול להעיר לה ביתר נימוס ולא למהר ולאיים! מחקת את הפיסקה בעניין מספר החברים ללא הנמקה. העורכת הסבירה שהמקור הוא בכתבה במעריב, שגם אתה הפנית אליה. מספר החברים הוא הערכה של המייסד, וכך כתוב shoshie8שיחה • ג' בתמוז ה'תשפ"ג • 15:56, 22 ביוני 2023 (IDT)תגובה
    אכן, התנצלותי על הגישה המעט תוקפנית. איילשיחה 16:01, 22 ביוני 2023 (IDT)תגובה
תודה!
Pixie.ca‏ • שיחה 17:31, 22 ביוני 2023 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Hila_Livne-20230808195700","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05db\u05d5\u05db\u05d1_\u05d0\u05d9\u05db\u05d5\u05ea\u05d9!-20230808195700","replies":["c-Hila_Livne-20230808195700-\u05db\u05d5\u05db\u05d1_\u05d0\u05d9\u05db\u05d5\u05ea\u05d9!"],"text":"\u05db\u05d5\u05db\u05d1 \u05d0\u05d9\u05db\u05d5\u05ea\u05d9!","linkableTitle":"\u05db\u05d5\u05db\u05d1 \u05d0\u05d9\u05db\u05d5\u05ea\u05d9!"}-->

כוכב איכותי!

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Hila_Livne-20230808195700","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05db\u05d5\u05db\u05d1_\u05d0\u05d9\u05db\u05d5\u05ea\u05d9!-20230808195700","replies":["c-Hila_Livne-20230808195700-\u05db\u05d5\u05db\u05d1_\u05d0\u05d9\u05db\u05d5\u05ea\u05d9!"],"text":"\u05db\u05d5\u05db\u05d1 \u05d0\u05d9\u05db\u05d5\u05ea\u05d9!","linkableTitle":"\u05db\u05d5\u05db\u05d1 \u05d0\u05d9\u05db\u05d5\u05ea\u05d9!"}-->
כוכב איכותי
תודה רבה על השיפור של הערך מחקר בחלל! Hila Livne - שיחה 22:57, 8 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05de\u05e7\u05e3-20231002201600","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4:\u05d1\u05d3\u05d5\u05e7\u05ea_\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea_\u05d0\u05d5\u05d8\u05d5\u05de\u05d8\u05d9\u05ea-20231002201600","replies":["c-\u05de\u05e7\u05e3-20231002201600-\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4:\u05d1\u05d3\u05d5\u05e7\u05ea_\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea_\u05d0\u05d5\u05d8\u05d5\u05de\u05d8\u05d9\u05ea"],"text":"\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4:\u05d1\u05d3\u05d5\u05e7\u05ea \u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea \u05d0\u05d5\u05d8\u05d5\u05de\u05d8\u05d9\u05ea","linkableTitle":"\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4:\u05d1\u05d3\u05d5\u05e7\u05ea \u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea \u05d0\u05d5\u05d8\u05d5\u05de\u05d8\u05d9\u05ea"}-->

ויקיפדיה:בדוקת עריכות אוטומטית

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05de\u05e7\u05e3-20231002201600","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4:\u05d1\u05d3\u05d5\u05e7\u05ea_\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea_\u05d0\u05d5\u05d8\u05d5\u05de\u05d8\u05d9\u05ea-20231002201600","replies":["c-\u05de\u05e7\u05e3-20231002201600-\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4:\u05d1\u05d3\u05d5\u05e7\u05ea_\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea_\u05d0\u05d5\u05d8\u05d5\u05de\u05d8\u05d9\u05ea"],"text":"\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4:\u05d1\u05d3\u05d5\u05e7\u05ea \u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea \u05d0\u05d5\u05d8\u05d5\u05de\u05d8\u05d9\u05ea","linkableTitle":"\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4:\u05d1\u05d3\u05d5\u05e7\u05ea \u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea \u05d0\u05d5\u05d8\u05d5\u05de\u05d8\u05d9\u05ea"}-->
שלום Pixie.ca,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוקת עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: ויקיפדיה:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה,. ~ מקף ෴‏ 23:16, 2 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

בנוסף, בהמשך לתשובות לבקשה, בבקשה שימי לב להוסיף רשימת תבליטים בפסקאות הביבליוגרפיה הפתוחות (ראו גם, לקריאה נוספת, קישורים חיצוניים); ולהקפיד יותר על חתימה בדפי שיחה כשאינך משתמשת בכלים אוטומטייםי (הסבר ב־{{חתימה}}).
תודה, ~ מקף ෴‏ 23:17, 2 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
הגיע הזמן.. בהצלחה! נריה - 💬 - 23:19, 2 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
תודה רבה! אקרא ואלמד על רשימת תבליטים, לחלוטין לא היתי מודעת לזה. תודה לשניכם! ‏Pixie.ca‏ • שיחה 05:56, 3 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Greenantilope-20231111063400","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d4\u05e6\u05e2\u05ea\u05da-20231111063400","replies":["c-Greenantilope-20231111063400-\u05d4\u05e6\u05e2\u05ea\u05da"],"text":"\u05d4\u05e6\u05e2\u05ea\u05da","linkableTitle":"\u05d4\u05e6\u05e2\u05ea\u05da"}-->

הצעתך

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Greenantilope-20231111063400","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d4\u05e6\u05e2\u05ea\u05da-20231111063400","replies":["c-Greenantilope-20231111063400-\u05d4\u05e6\u05e2\u05ea\u05da"],"text":"\u05d4\u05e6\u05e2\u05ea\u05da","linkableTitle":"\u05d4\u05e6\u05e2\u05ea\u05da"}-->

תודה לך. אני מוכן לענות לשאלותיך, אבל תשובותי לא יעזרו בויקיפדיה. התברר לי שערכים שכתבתי ""מושכים אש." של פוסליפ סדרתיים, ואין טעם שאנסה לכתוב ערך או לשפר אסטרופיסיקה בויקיפדיה, ונידונתי להיות במעקב . רק ותיק אחד עוזר לעתים לענין. והוא לא החונך ועדיף שתלמדי ממנו ואז אולי לא תיכנסי לרשימה השחורה של אלו שמבליים ב הבהרת חשיבות. שמו דוד שי. תקרא\י את דף השיחה שלו בו יש שאלות ותשובות ועל שאלות חשובות של ויקיפדיה תוכלי גם את לשאול אותו. אשמח לענות לשאלותיך באסטרופיסיקה במגבלות הידע שלי Greenantilope - שיחה 08:34, 11 בנובמבר 2023 (IST)תגובה

המחקרים בחלל המדויקים ביותר הם
GRAVITY PROBE B
BEPICOLOMBO
ומופיעים בויקיפדיה האנגלית
אני מציע שפיקסי תוסיף גם אותם לערך
אם אני אוסיף אותם יהיו הרבה ויכוחי סרק עם מתנגדים סדרתיים
Greenantilope - שיחה 09:09, 11 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
תודה, Greenantilope, אני חוששת שתרגום הערכים האלו גדול עלי... בסה"כ לקחתי קורס אחד באסטרופיזיקה בתואר הראשון, וגם זה היה לפני מספר מכובד של עשורים. תודה על נכונותך לענות לשאלות נקודתיות אם יהיו לי בעתיד! ‏Pixie.ca‏ • שיחה 09:32, 12 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
הוספתי. אנא בדקי, ושפרי לניסוח פחות מעורר התנגדות. Greenantilope - שיחה 15:06, 12 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
מצאתי את הערך בו שינית - מחקר בחלל, ושיניתי קצת. הסברתי בהערות העריכה. תבדוק בבקשה שלא קילקלתי? ‏Pixie.ca‏ • שיחה 21:38, 12 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
תודה לך. תיקנת יפה אבל בלבלת בין נאסא והסוכנות האירופית אז תיקנתי זאת. אנא בדקי שוב. (גרביטי פרוב B הוא הבייבי של אוניברסיטת סטאנפורד שפיתחו את הלוויין שנים רבות אחרי הצעת המדען מסטאנפורד ליאונרד שיף ב1959 וב-1960 ואחרי מותו עד השילוח. נאסא שלחו את הלוויין. המדידות נעשו במשך שנה אחת. באוניברסיטת סטאנפורד ניתחו אחר כך במשך שנים רבות את המדידות. שני הלוויינים בפיקולומבו על שם מדען איטלקי אם אני זוכר נכון). Greenantilope - שיחה 00:13, 13 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
סליחה, וכמובן שאתה צודק ובילבלתי בין השניים. תודה על הסבלנות ועל פיסות האינפורמציה המעניינת שלמדתי בגלל שהפנת אותי לנושא. ‏Pixie.ca‏ • שיחה 04:21, 13 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
הוספתי קישורים פנימיים Greenantilope - שיחה 09:53, 13 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Hila_Livne-20240112080100","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05db\u05d5\u05db\u05d1_\u05d0\u05d9\u05db\u05d5\u05ea\u05d9!_2-20240112080100","replies":["c-Hila_Livne-20240112080100-\u05db\u05d5\u05db\u05d1_\u05d0\u05d9\u05db\u05d5\u05ea\u05d9!_2"],"text":"\u05db\u05d5\u05db\u05d1 \u05d0\u05d9\u05db\u05d5\u05ea\u05d9!","linkableTitle":"\u05db\u05d5\u05db\u05d1 \u05d0\u05d9\u05db\u05d5\u05ea\u05d9! 2"}-->

כוכב איכותי!

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Hila_Livne-20240112080100","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05db\u05d5\u05db\u05d1_\u05d0\u05d9\u05db\u05d5\u05ea\u05d9!_2-20240112080100","replies":["c-Hila_Livne-20240112080100-\u05db\u05d5\u05db\u05d1_\u05d0\u05d9\u05db\u05d5\u05ea\u05d9!_2"],"text":"\u05db\u05d5\u05db\u05d1 \u05d0\u05d9\u05db\u05d5\u05ea\u05d9!","linkableTitle":"\u05db\u05d5\u05db\u05d1 \u05d0\u05d9\u05db\u05d5\u05ea\u05d9! 2"}-->
כוכב איכותי
על תרומותיך הרבות לויקיפדיה Hila Livne - שיחה 10:01, 12 בינואר 2024 (IST)תגובה
תודה רבה. לכבוד הוא לי! ‏Pixie.ca‏ • שיחה 07:17, 18 בינואר 2024 (IST) תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-PurpleBuffalo-20240218180700","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d4\u05e6\u05d1\u05e2\u05d4_\u05d1\u05e4\u05e8\u05dc\u05de\u05e0\u05d8-20240218180700","replies":["c-PurpleBuffalo-20240218180700-\u05d4\u05e6\u05d1\u05e2\u05d4_\u05d1\u05e4\u05e8\u05dc\u05de\u05e0\u05d8"],"text":"\u05d4\u05e6\u05d1\u05e2\u05d4 \u05d1\u05e4\u05e8\u05dc\u05de\u05e0\u05d8","linkableTitle":"\u05d4\u05e6\u05d1\u05e2\u05d4 \u05d1\u05e4\u05e8\u05dc\u05de\u05e0\u05d8"}-->

הצבעה בפרלמנט

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-PurpleBuffalo-20240218180700","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d4\u05e6\u05d1\u05e2\u05d4_\u05d1\u05e4\u05e8\u05dc\u05de\u05e0\u05d8-20240218180700","replies":["c-PurpleBuffalo-20240218180700-\u05d4\u05e6\u05d1\u05e2\u05d4_\u05d1\u05e4\u05e8\u05dc\u05de\u05e0\u05d8"],"text":"\u05d4\u05e6\u05d1\u05e2\u05d4 \u05d1\u05e4\u05e8\u05dc\u05de\u05e0\u05d8","linkableTitle":"\u05d4\u05e6\u05d1\u05e2\u05d4 \u05d1\u05e4\u05e8\u05dc\u05de\u05e0\u05d8"}-->

היי. רק מסביר איך עובדת ההצבעה. הנוהל אומר שההצבעה תחל רק כעבור 72 שעות לפחות, בהן ייערך דיון על ההצעה ויוסכם על נוסח סופי. הלינק שצירפת לא קישר לשום מקום, ובכל מקרה, עדיין לא נפתחה הצבעה. כשהיא תיפתח, בתקווה ביום רביעי, היא תיפתח בפרלמנט ולא במרחב המשתמש. החתימות כרגע היו רק כדי לאפשר בכלל להגיע לפרלמנט. נדרשות חמש חתימות של בעלי זכות הצבעה כדי להתחיל תהליך. תאו הארגמן - שיחה 20:07, 18 בפברואר 2024 (IST)תגובה

תודה, אכן אני לא מבינה מה קורה... מה שניסיתי היה לחבר לדף בו ראיתי הצבעה. אני מקווה שכשתיפתח ההצבעה מישהוא יציג את הצד שכנגד, כי בנתיים אני לא מבינה למה מי שמתנגד מתנגד (חוץ מאשר "לא קיים בויקיפדיות אחרות" - שאכן מצריך מחשבה), ולכן מהססת להצביע. בנתיים אני אפילו לא יודעת איך למצוא את הפרלמנט. ושוב - תודה על ההסבר! ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 20:33, 18 בפברואר 2024 (IST)תגובה
וק:פרלמנט. תאו הארגמן - שיחה 21:55, 18 בפברואר 2024 (IST)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Eldad-20240315142800","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d8\u05d5\u05e4\u05dc_:)-20240315142800","replies":["c-Eldad-20240315142800-\u05d8\u05d5\u05e4\u05dc_:)"],"text":"\u05d8\u05d5\u05e4\u05dc\u00a0:)","linkableTitle":"\u05d8\u05d5\u05e4\u05dc :)"}-->

טופל :)

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Eldad-20240315142800","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d8\u05d5\u05e4\u05dc_:)-20240315142800","replies":["c-Eldad-20240315142800-\u05d8\u05d5\u05e4\u05dc_:)"],"text":"\u05d8\u05d5\u05e4\u05dc\u00a0:)","linkableTitle":"\u05d8\u05d5\u05e4\u05dc :)"}-->

זה התייתר, אז הסרתי. אלדדשיחה 16:28, 15 במרץ 2024 (IST)תגובה

תודה! ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 16:36, 15 במרץ 2024 (IST)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05e4\u05e2\u05de\u05d9-\u05e2\u05dc\u05d9\u05d5\u05df-20240330144500","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e0\u05d9\u05d8\u05d5\u05e8-20240330144500","replies":["c-\u05e4\u05e2\u05de\u05d9-\u05e2\u05dc\u05d9\u05d5\u05df-20240330144500-\u05e0\u05d9\u05d8\u05d5\u05e8"],"text":"\u05e0\u05d9\u05d8\u05d5\u05e8","linkableTitle":"\u05e0\u05d9\u05d8\u05d5\u05e8"}-->

ניטור

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05e4\u05e2\u05de\u05d9-\u05e2\u05dc\u05d9\u05d5\u05df-20240330144500","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e0\u05d9\u05d8\u05d5\u05e8-20240330144500","replies":["c-\u05e4\u05e2\u05de\u05d9-\u05e2\u05dc\u05d9\u05d5\u05df-20240330144500-\u05e0\u05d9\u05d8\u05d5\u05e8"],"text":"\u05e0\u05d9\u05d8\u05d5\u05e8","linkableTitle":"\u05e0\u05d9\u05d8\u05d5\u05e8"}-->

אני רואה שמדי פעם את מנטרת. שקלת לבקש הרשאת מנטר? אני לא בקיא בשיקולים של המפעילים בהענקת ההרשאה, אבל אם יעניקו לך, נראה לי שתהיה לך לעזר. פעמי-עליוןשיחה 17:45, 30 במרץ 2024 (IDT)תגובה

תודה, אני אכן מנטרת כמיטב יכולתי וזמני הפנוי. שקלתי לבקש הרשאה אבל לפני שאני "מתחייבת" (יודעת שאין באמת מחויבות לכמות מסויימת) רציתי להתנסות. יש מקרים מאתגרים - לפעמים אני שואלת ולפעמים אני פשוט עוקבת אחרי השינוי החשוד לראות מה עשו המנטרים המנוסים יותר, וללמוד. בקרוב כנראה אחליט. באותה הזדמנות שאנחנו מדברים, רציתי לומר שאני מעריכה את כתיבתך במרחב הערכים ובדפי השיחה. תודה! ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 22:34, 30 במרץ 2024 (IDT)תגובה
תודה על המחמאה :) אני חושב שהגישה הזהירה שתיארת שאת נוקטת היא בדיוק הסיבה שאת מתאימה להרשאה כבר עכשיו. עיקר הניסיון מגיע עם ההרשאה עצמה, ואני בטוח שתהיי זהירה ותקחי את הזמן ללמוד מה שצריך. הניטור שלך פשוט יהיה הרבה יותר אפקטיבי עם ההרשאה, כי תוכלי לסמן עריכות טובות שאת נתקלת בהן כבדוקות (עריכות שאת לא בטוחה, פשוט אל תסמני ותראי אחר כך אם מישהו אחר סימן, תוכלי גם לבחור להציג מי סימן עריכה כבדוקה וכך לשאול את מי שסימן למה הוא סימן כבדוקה). תחשבי על זה פעמי-עליוןשיחה 23:19, 30 במרץ 2024 (IDT)תגובה
הי @פעמי-עליון ביקשתי עבור פיקסי הרשאת מנטרת כי אני חושבת שהיא ממש מתאימה ותוכל לסייע, חסרים מנטרים Hila Livneשיחה 09:28, 3 באפריל 2024 (IDT)תגובה
תודה רבה לשניכם! ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 17:00, 3 באפריל 2024 (IDT)תגובה
תודה על הדחיפה, @פעמי-עליון. אתה צודק, זה באמת הרבה יותר קל ואפקטיבי עם כלי הניטור הרישמיים. תודה, ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 07:42, 12 באפריל 2024 (IDT)תגובה
שמחתי לעזור :) פעמי-עליוןשיחה 13:01, 12 באפריל 2024 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d4\u05d9\u05d9\u05d3\u05df-20240403063200","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05de\u05e0\u05d8\u05e8\u05ea-20240403063200","replies":["c-\u05d4\u05d9\u05d9\u05d3\u05df-20240403063200-\u05de\u05e0\u05d8\u05e8\u05ea"],"text":"\u05de\u05e0\u05d8\u05e8\u05ea","linkableTitle":"\u05de\u05e0\u05d8\u05e8\u05ea"}-->

מנטרת

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d4\u05d9\u05d9\u05d3\u05df-20240403063200","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05de\u05e0\u05d8\u05e8\u05ea-20240403063200","replies":["c-\u05d4\u05d9\u05d9\u05d3\u05df-20240403063200-\u05de\u05e0\u05d8\u05e8\u05ea"],"text":"\u05de\u05e0\u05d8\u05e8\u05ea","linkableTitle":"\u05de\u05e0\u05d8\u05e8\u05ea"}-->
שלום Pixie.ca,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, הוגדרת בהרשאת מנטרת. אנא קראי על משמעותה בדפים "ויקיפדיה:מנטר" ו"ויקיפדיה:איך לנטר ולהישאר בחיים".

הרשאה זו מאפשרת:

בברכה,--היידן 09:32, 3 באפריל 2024 (IDT)תגובה

תודה, היידן! ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 17:01, 3 באפריל 2024 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Neriah-20240414121500","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d1\u05d9\u05db\u05d5\u05e8\u05d9\u05dd-20240414121500","replies":["c-Neriah-20240414121500-\u05d1\u05d9\u05db\u05d5\u05e8\u05d9\u05dd"],"text":"\u05d1\u05d9\u05db\u05d5\u05e8\u05d9\u05dd","linkableTitle":"\u05d1\u05d9\u05db\u05d5\u05e8\u05d9\u05dd"}-->

ביכורים

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Neriah-20240414121500","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d1\u05d9\u05db\u05d5\u05e8\u05d9\u05dd-20240414121500","replies":["c-Neriah-20240414121500-\u05d1\u05d9\u05db\u05d5\u05e8\u05d9\u05dd"],"text":"\u05d1\u05d9\u05db\u05d5\u05e8\u05d9\u05dd","linkableTitle":"\u05d1\u05d9\u05db\u05d5\u05e8\u05d9\u05dd"}-->

שלום Pixie.ca, ותודה על תרומתך לוויקיפדיה. שמים לב לפעילותך המבורכת כאן בזמן האחרון.

רציתי להזמין אותך להשתתף במיזם "ויקיפדיה:ביכורים", המארח פעם בחודש ויקיפדים בשנה הראשונה לפעילותם, ונותן להם במה להציג את עצמם. נשמח מאוד אם תרצי להשתתף ולכתוב כמה מילים, למשל על תחומים בהם את תורמת בוויקיפדיה, על צעדייך הראשונים וחוויית ההתאקלמות כאן ואולי הערות על כך, תכנונייך להמשך, אולי נושא שהיית רוצה לקדם ולשתף את הקהילה לגביו - הבמה שלך, כל מה שנראה לך מתאים. אפשר להסתכל בדף המיזם ולקבל השראה מוויקיפדים קודמים שהשתתפו.

אם מתאים לך, תוכלי לכתוב טיוטה בדף משתמש:Pixie.ca/ביכורים. אשמח לסייע בכל שאלה והערה.

אז מה דעתך?...

בברכה, נריה - 💬 - 15:15, 14 באפריל 2024 (IDT)תגובה

הופתעתי לראות בדף המשתמש שלך שהצטרפת רק לפני שנה, הייתי בטוח שיותר קריצה... נריה - 💬 - 15:17, 14 באפריל 2024 (IDT)תגובה
תודה, נריה. אחשוב על זה כמה ימים. ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 18:27, 14 באפריל 2024 (IDT)תגובה
הי, סליחה על החפירה🙂.
תוכלי לעדכן מה החלטת? תודה! נריה - 💬 - 21:24, 17 באפריל 2024 (IDT)תגובה
הי @Neriah, לרגל חגיגות השנה (בדיוק) להרשמתי לויקיפדיה - חפרתי אצל אחרים ואני מסכימה. מה לוחות הזמנים? שוב תודה, ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 05:17, 18 באפריל 2024 (IDT)תגובה
מזל טוב קריצה!
אשמח אם יהיה מוכן עד יום ראשון בעוד שבוע וחצי, 28.04.2024.
תודה! נריה - 💬 - 10:11, 18 באפריל 2024 (IDT)תגובה
הי @Neriah, תוכל להסתכל ולומר לי מה אתה חושב? תודה, ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 04:21, 27 באפריל 2024 (IDT)תגובה
יפה שהצלחת לתמצת את תחומי העיסוק לפסקה קצרה, לא האמנתי שתצליחי קריצה.
ומצטרף להמלצה. משתמש בגאדג'ט כבר שנים, ומסכים עם כל מילה (וכנ"ל על הפילוסופיה הוויקיפדית)...
וכמובן, שמחתי לראות שהיחס לעורכים חדשים גרם לך להצטרף ולהישאר.
נהנתי מאוד לקרוא! נריה - 💬 - 01:08, 30 באפריל 2024 (IDT)תגובה
אה, ולא הצלחתי למצוא הערות. סליחה🙏. נריה - 💬 - 01:08, 30 באפריל 2024 (IDT)תגובה
תודה רבה הסמקה. מה עושים עכשיו? ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 05:00, 30 באפריל 2024 (IDT)תגובה
אה, ראיתי. תודה! ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 06:28, 30 באפריל 2024 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Benderbr-20240422063600","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e8\u05e9\u05ea_\u05ea\u05de\u05d9\u05db\u05d4_\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05ea-20240422063600","replies":["c-Benderbr-20240422063600-\u05e8\u05e9\u05ea_\u05ea\u05de\u05d9\u05db\u05d4_\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05ea"],"text":"\u05e8\u05e9\u05ea \u05ea\u05de\u05d9\u05db\u05d4 \u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05ea","linkableTitle":"\u05e8\u05e9\u05ea \u05ea\u05de\u05d9\u05db\u05d4 \u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05ea"}-->

רשת תמיכה ויקיפדית

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Benderbr-20240422063600","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e8\u05e9\u05ea_\u05ea\u05de\u05d9\u05db\u05d4_\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05ea-20240422063600","replies":["c-Benderbr-20240422063600-\u05e8\u05e9\u05ea_\u05ea\u05de\u05d9\u05db\u05d4_\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05ea"],"text":"\u05e8\u05e9\u05ea \u05ea\u05de\u05d9\u05db\u05d4 \u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05ea","linkableTitle":"\u05e8\u05e9\u05ea \u05ea\u05de\u05d9\u05db\u05d4 \u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05ea"}-->

פעם היו מאוד קשוחים כאן, היית מעלה ערך שהוא שלד שאתה רוצה לשפר, היו אומרים לך להעביר לטיוטא ולהעביר למרחב ערכים רק כשיש שם 1000 מילים ו4 תמונות CC BY SA, או משהו כזה (אני מגזים אבל זה הרוח). היום יותר מכיל ותומך כאן. ובתוך זה, אני חושב שהקריטיון להצבעה קלוש, הסקריפט שמאשר ואלידיות של מצביע לא תקין, וכל זה בלי קשר להצבעה הספציפית הזאת (שבכלל, אין לי בה זכות, אבל שיניתי את דעתי). Benderbrשיחה 09:36, 22 באפריל 2024 (IDT)תגובה

הי בנדר, ותודה על הביקור וההסבר. לא ידעתי שזו היתה ההיסטוריה פה. זה לא היה רעיון רע לדעתי, אישית אני נוהגת לעבוד בטיוטה פרטית כי ככה נראה לי נכון יותר אבל אני מניחה שהקהילה החליטה לאפשר את שתי השיטות. בנושא השני, הרושם שלי לגבי הסקריפט הוא שהוא מדוייק, כאשר הוא עובד. בדקתי כמה פעמים מול ספירה של כל התרומות שלי במרחב הערכים, מתוך רצון לוודא שאני מבינה מה סופרים ומה לא. למה את.ה חושב.ת שהסקריפט לא תקין? ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 20:17, 22 באפריל 2024 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d0\u05d9\u05d9\u05dc-20240504224200","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e9\u05d0\u05dc\u05d4_\u05e2\u05dc_\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d4-20240504224200","replies":["c-\u05d0\u05d9\u05d9\u05dc-20240504224200-\u05e9\u05d0\u05dc\u05d4_\u05e2\u05dc_\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d4"],"text":"\u05e9\u05d0\u05dc\u05d4 \u05e2\u05dc \u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d4","linkableTitle":"\u05e9\u05d0\u05dc\u05d4 \u05e2\u05dc \u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d4"}-->

שאלה על עריכה

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d0\u05d9\u05d9\u05dc-20240504224200","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e9\u05d0\u05dc\u05d4_\u05e2\u05dc_\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d4-20240504224200","replies":["c-\u05d0\u05d9\u05d9\u05dc-20240504224200-\u05e9\u05d0\u05dc\u05d4_\u05e2\u05dc_\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d4"],"text":"\u05e9\u05d0\u05dc\u05d4 \u05e2\u05dc \u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d4","linkableTitle":"\u05e9\u05d0\u05dc\u05d4 \u05e2\u05dc \u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d4"}-->

בעריכה זו החלפת קישור תקין בתוך תבנית לקישור מתוך קישור כללי, יש סיבה לכך? איילשיחה 01:42, 5 במאי 2024 (IDT)תגובה

הי אייל, כתבתי בתקציר העריכה מדוע אני עושה את זה, אבל לפי שאלתך, לא הייתי ברורה מספיק. רציתי להשתמש באותו קישור שוב, וכאשר הוא כפי שהיה במקור הוא בכלל לא מופיע לי בעריכה בעורך החזותי כשאני מוסיפה הערת שוליים. אני מניחה שכאשר הקישור בתבנית זה לא מתאפשר (או שאני לא יודעת איך). אז יצרתי קישור חדש לאותה כתבה, החלפתי וגם השתמשתי באותה הערת שוליים בעוד מקום. אם אתה יכול להסביר לי איך לעשות שימוש חוזר בהערת שוליים כפי שהיתה בערך, מאד אשמח ללמוד. תודה, ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 02:11, 5 במאי 2024 (IDT)תגובה
אני משתמש דרך כלל בעורך קוד מקור...
בכלופן אני ממליץ לך להכיר את וק:בוק זה מקל על העריכה ויוצר קישורים בתבנית נוחה ותקינה. איילשיחה 10:53, 5 במאי 2024 (IDT)תגובה
תודה, @אייל. ניסיתי את הבוקמרקלטים. עבורי זה מקשה על העריכה... וגם, זה לא נראה שהיה פותר את בעיית השימוש החוזר בהערת השוליים - אשמח ללמוד אם זה כן תומך בשימוש חוזר. במקרה הספציפי של הערת השוליים הזו שרציתי להוסיף, ניסיתי אצלי בטיוטה, הוא לגמרי מתבלבל. עשיתי כמה ניסיונות פה, אתה מוזמן לעיין ולהעיר / להנחות - כולל לערוך את הטיוטה הפרטית הזו אם זו דרך יעילה יותר להסביר. ואם אינך פנוי להסביר, גם טוב. באיזהשהוא שלב אמחק את תוכן הטיוטה ואמשיך הלאה. תודה, ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 08:07, 6 במאי 2024 (IDT)תגובה
הניסיון הראשון הוא המדוייק והעדיף. נראה שמה שחסר לך שם הוא להכניס את זה כהערת שוליים, אז האפשרות הקלה לכך בעורך החזותי היא: ללחוץ על "הערת שוליים" בסרגל למעלה, לאחר מכן ללחוץ "פשוטה" (האפשרות התחתונה), ושם להדביק את תבנית הקישור לאחר החדשות, שניתנת ע"י הבוקמרקלטים. התבנית מומרת אוטומטית מקוד המקור, ותוכלי לראות עוד שם בחלונית של הערת השוליים איך יצא.
לגבי הניסיון השלישי, שם קיימת אותה בעיה–חסרה {{הערה}}. אפשר להמשיך להדביק בעריכת קוד מקור, אך צריך לעטוף את תבנית הקישור בתבנית הערה: {{הערה|{{ישראל היום|ענבל חייט|רב חרדי השתתף בחתונה גאה- והתחרט: "הלוואי שלא הייתי עושה זאת"|judaism/judaism-news/article/4314465|30 באוגוסט 2021}}}}.
לא הבנתי מה הבעיה בניסיון השני. תוכלי להסביר מה עשית? נריה - 💬 - 09:05, 6 במאי 2024 (IDT)תגובה
תודה, נריה, לא חשבתי להשתמש בהערת שולים ידנית=>פשוטה. ניסיתי כדבריך ועובד מצויין (ר' שם, ניסיון רביעי). בניסיון השני, השתמשתי באופציה האוטומטית בעורך החזותי: ללחוץ על "הערת שוליים" בסרגל למעלה, לאחר מכן ללחוץ "אוטומטית", ושם להדביק את תבנית הקישור לאחר החדשות, כפי שניתנת ע"י הבוקמרקלטים. מבחינתי, העניין פתור ואשתמש בשיטה של הערת השוליים הפשוטה כפי שהצעת. אני גם רואה שהיא גם זמינה לשימוש חוזר (זו הייתה הבעייה המקורית בה נתקלתי עם הערת השוליים כפי שהייתה לפני העריכה שלי שם). עכשיו אצטרך לזכור לשנות ממנהגי הרגיל, עד שיהפוך להרגל חדש... אבל זה עלי. תודה, למדתי! ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 09:25, 6 במאי 2024 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d0\u05d9\u05d9\u05dc-20240806182100","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d4\u05e2\u05e8\u05d4_\u05e7\u05d8\u05e0\u05d4-20240806182100","replies":["c-\u05d0\u05d9\u05d9\u05dc-20240806182100-\u05d4\u05e2\u05e8\u05d4_\u05e7\u05d8\u05e0\u05d4"],"text":"\u05d4\u05e2\u05e8\u05d4 \u05e7\u05d8\u05e0\u05d4","linkableTitle":"\u05d4\u05e2\u05e8\u05d4 \u05e7\u05d8\u05e0\u05d4"}-->

הערה קטנה

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d0\u05d9\u05d9\u05dc-20240806182100","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d4\u05e2\u05e8\u05d4_\u05e7\u05d8\u05e0\u05d4-20240806182100","replies":["c-\u05d0\u05d9\u05d9\u05dc-20240806182100-\u05d4\u05e2\u05e8\u05d4_\u05e7\u05d8\u05e0\u05d4"],"text":"\u05d4\u05e2\u05e8\u05d4 \u05e7\u05d8\u05e0\u05d4","linkableTitle":"\u05d4\u05e2\u05e8\u05d4 \u05e7\u05d8\u05e0\u05d4"}-->

לגבי זה, עריכה של "ברוך בואך" נחשבת לעריכה כמעט אוטמטית ואין באמת בעיה להסירה/לשנותה.
אני משער שהמשתמשת עשתה את זה ביודעין, הסיבה היא לכאורה שהתבנית הזו מיועדת לעורכים חדשים ולא תמיד זה כיף להרגיש חדש... איילשיחה 21:21, 6 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

תודה על ההסבר. מתוך סקרנות וכיוון שכתבת "לכאורה" - אתייג את @רעיתו לשאול אותה אם אכן זו הסיבה. תודה, ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 17:44, 7 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
רעיתושיחה 21:04, 7 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
תודה על ההבהרה, רעיתו. כפי שניסיתי להסביר פה, תבנית משובשת שאני חתומה עליה, גם אם לא אני זו ששיבשה אותה, יוצרת רושם כאילו אני ביצעתי עריכה רשלנית, היות ומרבית העורכים לא יטרחו לבדוק מי האחראי בהיסטורית העריכות. כיוון שעיינתי בהיסטורית העריכות שלך, ברור לי עכשיו שאינך עורכת חדשה, ואם התבנית אינה רצויה בדף השיחה שלך אני מעדיפה להסיר אותה לחלוטין. בהצלחה, רוב בריאות ונחת, ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 08:07, 8 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
מבינה ומתנצלת. המשך יום טוב! רעיתושיחה 08:23, 8 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05e9\u05dc\u05d5\u05de\u05d9\u05ea_\u05e7\u05d3\u05dd-20240807070600","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d1\u05e8\u05db\u05d5\u05ea-20240807070600","replies":["c-\u05e9\u05dc\u05d5\u05de\u05d9\u05ea_\u05e7\u05d3\u05dd-20240807070600-\u05d1\u05e8\u05db\u05d5\u05ea"],"text":"\u05d1\u05e8\u05db\u05d5\u05ea","linkableTitle":"\u05d1\u05e8\u05db\u05d5\u05ea"}-->

ברכות

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05e9\u05dc\u05d5\u05de\u05d9\u05ea_\u05e7\u05d3\u05dd-20240807070600","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d1\u05e8\u05db\u05d5\u05ea-20240807070600","replies":["c-\u05e9\u05dc\u05d5\u05de\u05d9\u05ea_\u05e7\u05d3\u05dd-20240807070600-\u05d1\u05e8\u05db\u05d5\u05ea"],"text":"\u05d1\u05e8\u05db\u05d5\u05ea","linkableTitle":"\u05d1\u05e8\u05db\u05d5\u05ea"}-->

ברכות להגיעך למקום השני בתחרות. הערך שכתבת מעולה, כתוב היטב ומעניין, בנושא לא מוכר ומחדש לקורא. מזל טוב ועוד הרבה ערכים מעולים!שלומית קדםשיחה 10:06, 7 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

תודה רבה, איזה כיף לקרוא וכיף להכיר! ובהזדמנות זו, ברכות גם לך על הערך המרתק מאיה פליסצקאיה. לא להאמין שלא היה ערך עליה בעברית. תודה, ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 18:21, 7 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d0\u05d5\u05e6\u05d5\u05dc-20240829162000","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05de\u05d4_\u05e9\u05dc\u05d5\u05de\u05da?-20240829162000","replies":["c-\u05d0\u05d5\u05e6\u05d5\u05dc-20240829162000-\u05de\u05d4_\u05e9\u05dc\u05d5\u05de\u05da?"],"text":"\u05de\u05d4 \u05e9\u05dc\u05d5\u05de\u05da?","linkableTitle":"\u05de\u05d4 \u05e9\u05dc\u05d5\u05de\u05da?"}-->

מה שלומך?

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d0\u05d5\u05e6\u05d5\u05dc-20240829162000","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05de\u05d4_\u05e9\u05dc\u05d5\u05de\u05da?-20240829162000","replies":["c-\u05d0\u05d5\u05e6\u05d5\u05dc-20240829162000-\u05de\u05d4_\u05e9\u05dc\u05d5\u05de\u05da?"],"text":"\u05de\u05d4 \u05e9\u05dc\u05d5\u05de\u05da?","linkableTitle":"\u05de\u05d4 \u05e9\u05dc\u05d5\u05de\u05da?"}-->

@Pixie.ca רציתי להגיד לך בדף שלך שוב תודה על התרומה הגדולה שלך למיזם המשותף שלנו. שלחתי לעמית אבידן הודעה בדף השיחה שלו - מקווה שהערך שלנו יעלה בקרוב. מקווה שנמשיך לשמור על קשר ואם את צריכה עזרה אשמח לעזור. תודה, אוצולשיחה 19:20, 29 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

מאד שמחה לביקור, ותודה רבה לך על העבודה המשותפת. ברצון ובכייף! ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 05:58, 30 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Euridici-20240829163200","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05ea\u05d5\u05d3\u05d4_\u05ea\u05d5\u05d3\u05d4_\u05d5\u05e2\u05d5\u05d3_\u05d0\u05d7\u05ea-20240829163200","replies":["c-Euridici-20240829163200-\u05ea\u05d5\u05d3\u05d4_\u05ea\u05d5\u05d3\u05d4_\u05d5\u05e2\u05d5\u05d3_\u05d0\u05d7\u05ea"],"text":"\u05ea\u05d5\u05d3\u05d4 \u05ea\u05d5\u05d3\u05d4 \u05d5\u05e2\u05d5\u05d3 \u05d0\u05d7\u05ea","linkableTitle":"\u05ea\u05d5\u05d3\u05d4 \u05ea\u05d5\u05d3\u05d4 \u05d5\u05e2\u05d5\u05d3 \u05d0\u05d7\u05ea"}-->

תודה תודה ועוד אחת

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Euridici-20240829163200","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05ea\u05d5\u05d3\u05d4_\u05ea\u05d5\u05d3\u05d4_\u05d5\u05e2\u05d5\u05d3_\u05d0\u05d7\u05ea-20240829163200","replies":["c-Euridici-20240829163200-\u05ea\u05d5\u05d3\u05d4_\u05ea\u05d5\u05d3\u05d4_\u05d5\u05e2\u05d5\u05d3_\u05d0\u05d7\u05ea"],"text":"\u05ea\u05d5\u05d3\u05d4 \u05ea\u05d5\u05d3\u05d4 \u05d5\u05e2\u05d5\u05d3 \u05d0\u05d7\u05ea","linkableTitle":"\u05ea\u05d5\u05d3\u05d4 \u05ea\u05d5\u05d3\u05d4 \u05d5\u05e2\u05d5\u05d3 \u05d0\u05d7\u05ea"}-->

אחרי יזע ודמעות הצלחתי בזכות עזרתך לפרסם סוף סוףǃǃǃǃǃ המון תודות Euridiciשיחה 19:32, 29 באוגוסט 2024 (IDT)@תגובה

אני מאד שמחה שהצלחת! עכשיו אני סקרנית ואלך לשם לקרוא... כל טוב והמשך כתיבה מהנה, ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 05:59, 30 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
@Pixie.caהיי. נדמה לי שגמרתי לעבור על הערך. אשמח אם תעברי עליו אם יש לך זמן.
לדעתי כדאי לבקש מהמפעילים להעביר אותו למרחב הערכים. מה דעתך?
אני לא יודעת איך עושים את זה, אשמח אם תוכלי להעלות את הבקשה.
תודה אוצולשיחה 18:02, 2 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Eldad-20240930024800","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e4\u05d9\u05d9\u05e8_\u05e4\u05d5\u05dc\u05d9\u05d0\u05d1-20240930024800","replies":["c-Eldad-20240930024800-\u05e4\u05d9\u05d9\u05e8_\u05e4\u05d5\u05dc\u05d9\u05d0\u05d1"],"text":"\u05e4\u05d9\u05d9\u05e8 \u05e4\u05d5\u05dc\u05d9\u05d0\u05d1","linkableTitle":"\u05e4\u05d9\u05d9\u05e8 \u05e4\u05d5\u05dc\u05d9\u05d0\u05d1"}-->

פייר פוליאב

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Eldad-20240930024800","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e4\u05d9\u05d9\u05e8_\u05e4\u05d5\u05dc\u05d9\u05d0\u05d1-20240930024800","replies":["c-Eldad-20240930024800-\u05e4\u05d9\u05d9\u05e8_\u05e4\u05d5\u05dc\u05d9\u05d0\u05d1"],"text":"\u05e4\u05d9\u05d9\u05e8 \u05e4\u05d5\u05dc\u05d9\u05d0\u05d1","linkableTitle":"\u05e4\u05d9\u05d9\u05e8 \u05e4\u05d5\u05dc\u05d9\u05d0\u05d1"}-->

היי,
ראיתי את תקציר העריכה שלך, על כך שאיבדת עריכות רבות עקב תקלה. מציע, במקרה שאת מתעתדת לעשות עריכה מסיבית כלשהי, לשמור מדי פעם את כל העריכה לזיכרון (קונטרול-סי), או, וזה עדיף, לבצע שמירה מדי פעם. זה עוזר לפעמים, בעיקר כשמדובר בעריכה מסיבית. גם לי קורות תקלות כאלה מדי פעם. אלדדשיחה 05:48, 30 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

תודה. אני בדרך כלל נוהגת כך, אבל נסחפתי לתוך כתבה של עשרות עמודים, לא שיערתי מראש שהיא תהייה כל כך מועילה. והייתי בטוחה שהצלחתי להציל את זה כי לאחר שקיבלתי הודעת שגיאה העתקתי לטיוטה שלי וויקיפדיה הסכימה לשמור - ואז להפתעתי המרובה גיליתי שמה שנשמר זו הגירסה הלפני-אחרונה. אכן "פרסום" תדיר הוא מחויב המציאות... למזלי במקביל לעדכון הערך אני תמיד "ממרקרת" עותק PDF עם משפטי מפתח, אז אני לא צריכה לקרוא את כל התוכן שוב אלא רק לדלג בין הקטעים שהדגשתי. לא יודעת אם זו פרקטיקה שעורכים אחרים נוהגים בה, אבל לי זה עוזר בעיקר אם אני רוצה לחזור ולבדוק מקורות בשלבים מאוחרים יותר של הכתיבה (והפעם - להתאוששות מקריסה). יש בזה נחמה לדעת שאני לא לבד - תודה שכתבת לי . ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 20:38, 30 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d0\u05d5\u05e6\u05d5\u05dc-20241117141600","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d5\u05e0\u05dc\u05e4\u05d0\u05e7\u05e1\u05d9\u05df-20241117141600","replies":["c-\u05d0\u05d5\u05e6\u05d5\u05dc-20241117141600-\u05d5\u05e0\u05dc\u05e4\u05d0\u05e7\u05e1\u05d9\u05df"],"text":"\u05d5\u05e0\u05dc\u05e4\u05d0\u05e7\u05e1\u05d9\u05df","linkableTitle":"\u05d5\u05e0\u05dc\u05e4\u05d0\u05e7\u05e1\u05d9\u05df"}-->

ונלפאקסין

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d0\u05d5\u05e6\u05d5\u05dc-20241117141600","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d5\u05e0\u05dc\u05e4\u05d0\u05e7\u05e1\u05d9\u05df-20241117141600","replies":["c-\u05d0\u05d5\u05e6\u05d5\u05dc-20241117141600-\u05d5\u05e0\u05dc\u05e4\u05d0\u05e7\u05e1\u05d9\u05df"],"text":"\u05d5\u05e0\u05dc\u05e4\u05d0\u05e7\u05e1\u05d9\u05df","linkableTitle":"\u05d5\u05e0\u05dc\u05e4\u05d0\u05e7\u05e1\u05d9\u05df"}-->

היי פיקסי. ימים מורכבים. שמחה לראות את השם שלך כל פעם שהוא מופיע ברשומות. זוכרת לטובה את עזרתך בערך של הטראזודון. סיימתי עכשיו להרחיב ולשפר את הערך על ונלפאקסין, אשמח מאוד אם תעברי עליו ותעזרי לי לשפר אותו. תודה פרח בשבילך אוצולשיחה 16:16, 17 בנובמבר 2024 (IST)תגובה

תודה, אוצול. אמת, וכנ"ל . תודה על הפנייה, זה אסקיפיזים מצויין. התחלתי, החלטתי לקפוץ למשהוא אחר ואחזור לערך הזה מאוחר יותר היום או מחר. תודה, ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 גם אני מצטרפת לקריאה לבירוקרטים לפתוח את הפרלמנט 20:40, 17 בנובמבר 2024 (IST)תגובה
אין לחץ. הערך לא הולך לשום מקום, מתי שיתאים לך. אוצולשיחה 23:46, 17 בנובמבר 2024 (IST)תגובה
הי אוצול, סיימתי - בדקי בבקשה שלא שיבשתי דבר. אין לי את הספר שישמש כמקור לכן אציין שאלה ספציפית שרציתי לוודא שלא תחמוק מתחת לרדאר של השינויים המרובים: היה כתוב "תופעות לוואי שכיחות אחרות הן כאב ראש, אינסומניה, רדימות, יובש בפה, סחרור". החלפתי רדימות בנמלול וסחרור בסחרחורת לזו הייתה הכוונה? תודה, ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 גם אני מצטרפת לקריאה לבירוקרטים לפתוח את הפרלמנט 06:09, 19 בנובמבר 2024 (IST)תגובה
היי פיקסי. תודה רבה זר פרחים בשבילך על ההשקעה הגדולה בונלפאקסין.
השאלה שלך מאוד במקום, הכוונה אינה לנמלול אלא לרדימות כמו נטייה לישון.
כדי שלא תהיה מלחמת עריכות או משהו מוזר מעין זה, תוכלי לתקן את זה. אם זה לא נראה לך תמחקי עדיף מאשר להזכיר נמלול.
ושוב פרח בשבילך תודה. אוצולשיחה 19:21, 19 בנובמבר 2024 (IST)תגובה
בוצע בוצעPixie.ca‏ • שיחה 🎗 גם אני מצטרפת לקריאה לבירוקרטים לפתוח את הפרלמנט 08:00, 25 בנובמבר 2024 (IST)תגובה
שמח אוצולשיחה 08:23, 25 בנובמבר 2024 (IST)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-H._sapiens-20241124232100","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d7\u05d9\u05dc\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd-20241124232100","replies":["c-H._sapiens-20241124232100-\u05d7\u05d9\u05dc\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd"],"text":"\u05d7\u05d9\u05dc\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd","linkableTitle":"\u05d7\u05d9\u05dc\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd"}-->

חילונים

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-H._sapiens-20241124232100","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d7\u05d9\u05dc\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd-20241124232100","replies":["c-H._sapiens-20241124232100-\u05d7\u05d9\u05dc\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd"],"text":"\u05d7\u05d9\u05dc\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd","linkableTitle":"\u05d7\u05d9\u05dc\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd"}-->

שלום Pixie.ca, ותודה רבה (!) על הניטור שלך בשיחת חילונים. כמובן שאת צדקת, השינויים לא היו של "טרול" אלא שלי, אחד הצדדים מתקופת הבוררות, ורק בטעות לא שמתי לב ששם המשתמש שלי לא נקלט.

לדעתי לא הייתה לאדמור זכות לבטל אותם. ביטלתי את הביטול, אך הוא ביטל שוב. כרגע אני עדיין ממתין למשתמש:HaShumai, הבורר (לשעבר) שיסביר לנו אם הפתיח עבר בוררות, והאם יש צורך בהליך מיוחד כדי לשנותו. בכל מקרה, אשמח אם תצטרפי ותביעי את דעתך בנושא זה.

כמו-כן, אני שם לב שאדמור כרגע ממשיך לעשות שינויים מפליגים בערך:
1. בפרק "תפיסות ואמונות" שם קיצץ במחקריהם של חוקרים חילונים כמו שלום שוורץ (פסיכולוג) ואהרון כהן.
2. בפרק "הגדרה", שם מחק את ההסבר של המשפטן הדתי ידידיה צבי שטרן שהחילונים אמנם פרשו מקיום המצוות, אך בניגוד ל"אפיקורסים" וה"מומרים" של פעם, הם עדיין רואים עצמה חלק בלתי נפרד מהעם היהודי. לעומת זאת הוא דווקא השאיר שם את ההסבר הסתום של הדתיים ליבמן וידגר, ש"המונח חילונים נושא משמעויות שונות לאנשים שונים, ומשמעויות שונות בהתאם להקשר".
משתמש:HaShumai, האם אני יכול להבין מכך ששני הפרקים האלו לא עברו בוררות ואפשר לכתוב שם מה שרוצים? או שאדמור סבור שלו יש זכויות יתר? בכל אופן Pixie.ca, אשמח לדעתך ולהשתתפותך גם בנושאים אלו. H. sapiensשיחה 01:21, 25 בנובמבר 2024 (IST)תגובה

הי סאפיינס, אני שמחה שצדקתי וזו אכן לא הייתה עריכת טרול ששיכנע אותי שהוא לגיטימי . מודה לך על מעורבותך והמאמצים שאתה משקיע בערך ומצטערת שאני לא מוצאת זמן להיות מעורבת יותר. קשה לי לחוות דיעה בסבך הטיעונים והמילים שנשפכות שם, אני מגיבה רק על חלקים שאני חושבת שקראתי מספיק והבנתי את הטיעונים שבהם. מקווה שאוכל לגייס את הזמן להעמיק בדיון הנוכחי בקרוב, לא מבטיחה שאוכל לאזור את הכוחות הנפשיים שאצטרך לזה. לעניין מניעת התדרדרותה של מלחמת עריכה, עשית טוב שפנית לשומאי. אני לא באמת מבינה את מהלך הבוררות את גבולותיה. לבשורות טובות, ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 גם אני מצטרפת לקריאה לבירוקרטים לפתוח את הפרלמנט 07:57, 25 בנובמבר 2024 (IST)תגובה
בהמשך להנ"ל.
גם כשאת צודקת תבררי את מילותיך. הכותרת בה פתחת את הדיון חוצה את רף כללי ההתנהגות.
כללי ההתנגות מחייבים את כולם כולל כולם.
היות ואין לך כל חסימה ו/או אזהרה קודמת בנושא בעבר. ומתוך התחשבות בתרומתך הנכבדה למיזם. הפעם לא תחסמי. אבל, קחי בבקשה את הדברים בבקשה לתשומת ליבך. בברכה, לבלוב📜 🎗 • כ"ז בחשוון ה'תשפ"ה 18:52, 27 בנובמבר 2024 (IST)תגובה
הי @לבלוב, תודה על הבעת ההערכה וברוך הבא לדף שיחתי! אם עברתי על הכללים, התנצלותי. כדי שאדע ממה להשמר בהמשך, הייתי רוצה לודא שאני מבינה מה הבעיה (ולהעלות את האפשרות שאולי נפלה טעות). את הדיון שאליו אני חושבת שאתה מתכוון אמנם אני פתחתי, בעריכה זו, וכותרת הדיון הייתה ”טרול?”.
1. האם כותרת זו עוברת על כללי ההתנהגות?
עכשיו שהערת את תשומת ליבי לדיון זה, ניגשתי וראיתי כותרת אחרת, שלא אני כתבתי. ניגשתי להיסטוריית העריכות וראיתי שעורך אחר שינה את הכותרת שלי מאוחר יותר, בעריכה זו, לנושא: ”טרול? לא, רק האשמה חצופה של XXXXX” (הסרתי את הסיפא והחלפתי ב-XXXXX, מטעמים ברורים).
2. האם זו הכותרת שעוברת על כללי ההתנהגות?
למען הסר ספק, אם התשובה ל-(2) היא כן, אני מסכימה איתך, אך לא אני היא העורכת שהכניסה אותה.
אשמח לשמוע מי משתי האופציות היא הנכונה על מנת לכוונן את הבנתי. תודה, ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 גם אני מצטרפת לקריאה לבירוקרטים לפתוח את הפרלמנט 04:11, 28 בנובמבר 2024 (IST)תגובה
התכוונתי לכותרת הזו. ”טרול? לא, רק האשמה חצופה של XXXXX”
וואו.
צודקת. זה לא את! חשבתי שזו את, כי את התגובה הראשונה.
סליחה. ואטפל בכך!
ידעתי שזה לא מתאים לך!!! בברכה, לבלוב📜 🎗 • כ"ז בחשוון ה'תשפ"ה 11:56, 28 בנובמבר 2024 (IST)תגובה
תודהPixie.ca‏ • שיחה 🎗 גם אני מצטרפת לקריאה לבירוקרטים לפתוח את הפרלמנט 17:11, 28 בנובמבר 2024 (IST)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Galaranty-20241130204300","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d4\u05e6\u05e2\u05d4_\u05dc\u05d4\u05e8\u05d7\u05d1\u05ea_\u05d4\u05e2\u05e8\u05da_\u05d2\u05dc\u05d3\u05d9\u05e1_\u05d5\u05e1\u05d8-20241130204300","replies":["c-Galaranty-20241130204300-\u05d4\u05e6\u05e2\u05d4_\u05dc\u05d4\u05e8\u05d7\u05d1\u05ea_\u05d4\u05e2\u05e8\u05da_\u05d2\u05dc\u05d3\u05d9\u05e1_\u05d5\u05e1\u05d8"],"text":"\u05d4\u05e6\u05e2\u05d4 \u05dc\u05d4\u05e8\u05d7\u05d1\u05ea \u05d4\u05e2\u05e8\u05da \u05d2\u05dc\u05d3\u05d9\u05e1 \u05d5\u05e1\u05d8","linkableTitle":"\u05d4\u05e6\u05e2\u05d4 \u05dc\u05d4\u05e8\u05d7\u05d1\u05ea \u05d4\u05e2\u05e8\u05da \u05d2\u05dc\u05d3\u05d9\u05e1 \u05d5\u05e1\u05d8"}-->

הצעה להרחבת הערך גלדיס וסט

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Galaranty-20241130204300","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d4\u05e6\u05e2\u05d4_\u05dc\u05d4\u05e8\u05d7\u05d1\u05ea_\u05d4\u05e2\u05e8\u05da_\u05d2\u05dc\u05d3\u05d9\u05e1_\u05d5\u05e1\u05d8-20241130204300","replies":["c-Galaranty-20241130204300-\u05d4\u05e6\u05e2\u05d4_\u05dc\u05d4\u05e8\u05d7\u05d1\u05ea_\u05d4\u05e2\u05e8\u05da_\u05d2\u05dc\u05d3\u05d9\u05e1_\u05d5\u05e1\u05d8"],"text":"\u05d4\u05e6\u05e2\u05d4 \u05dc\u05d4\u05e8\u05d7\u05d1\u05ea \u05d4\u05e2\u05e8\u05da \u05d2\u05dc\u05d3\u05d9\u05e1 \u05d5\u05e1\u05d8","linkableTitle":"\u05d4\u05e6\u05e2\u05d4 \u05dc\u05d4\u05e8\u05d7\u05d1\u05ea \u05d4\u05e2\u05e8\u05da \u05d2\u05dc\u05d3\u05d9\u05e1 \u05d5\u05e1\u05d8"}-->

זכורים לי הערכים שכתבת על מדעניות כחלק ממועדון 51% ותחרות הכתיבה.

כתבתי ערך על גלדיס וסט, שתרמה למידול של הגאואיד. אך לצערי גיליתי שאין לי מספיק ידע כדי להבין את התרומה המחקרית שלה.

האם תהיי מעוניינת להרחיב את הערך עם פירוט על המחקר של וסט? במאמרון הזה יש הסבר מתמטי של התרומה שלה (תחת הכותרת "Tackling Positioning Data"). Galarantyשיחה 22:43, 30 בנובמבר 2024 (IST)תגובה

הי @Galaranty ואיזה כיף לקבל את הודעתך! אנסה לראות אם אני מבינה את פרטי המחקר מספיק כדי להרחיב. בינתיים התפתיתי והתחלתי לקרוא את הערך המעניין שכתבת (ולערוך - מקווה שהשינויים הם לרוחך!). תודה, ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 גם אני מצטרפת לקריאה לבירוקרטים לפתוח את הפרלמנט 23:51, 30 בנובמבר 2024 (IST)תגובה
העריכו מבורכות.
הערה אחת - בטוח שווסט מתאימה לקטגוריה "נשים ראשונות במדע וטכנולוגיה"? אני לא חושב שהיא הייתה ראשונה. Galarantyשיחה 10:56, 1 בדצמבר 2024 (IST)תגובה
הי לא הייתה ראשונה, אבל להבנתי "בין הראשונות" זה גם מתאים. והיא הייתה ה"שנייה שעבדה במכון" (ואולי עוד, עדיין קוראת). על כל מקרה, פתחתי דיון בדף השיחה של התבנית כי זו שאלה חשובה שבוודאי תישאל שוב. בינתיים אני קוראת את המקור שקישרת אליו. נראה מה יקרה כשאגיע לעיקר, לחלק המתמטי... התואר שלי הוא מלפני יותר מ-30 שנה. אעדכן. תודה, ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 גם אני מצטרפת לקריאה לבירוקרטים לפתוח את הפרלמנט 19:01, 1 בדצמבר 2024 (IST)תגובה
ענו לי שם. אני במיעוט... הסרתי את vקטגוריה. אחפש אולי יש 'חלוצות במדע' או משהוא כזה. ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 גם אני מצטרפת לקריאה לבירוקרטים לפתוח את הפרלמנט 02:46, 2 בדצמבר 2024 (IST)תגובה
תודה על ההרתמות ועל ההרחבות שעשית עד כה.
לגבי הקטגוריה, יכולה להסתכל ב"קט:חלוצים לפי תחום". לא רואה שם משהו שמתאים לווסט, לדעתי לפחות. Galarantyשיחה 19:42, 2 בדצמבר 2024 (IST)תגובה
סיימתי עם הערך אבל לא פירטתי הרבה על מחקרה. אני חושבת שהנוסחאות שבעמוד 18 הן כלליות לגבי הגדרה של גאואיד, מודה שאני לא מבינה אותן לעומק אבל מעריכה שאין צורך להוסיפן לערך עליה. אם אתה חושב שכדאי להוסיפן, אולי כדאי לקרוא לבעלי ידע במתמטיקה. תודה על ההזדמנות לתרום לערך על האישה המעניינת הזו! ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 גם אני מצטרפת לקריאה לבירוקרטים לפתוח את הפרלמנט 07:32, 5 בדצמבר 2024 (IST)תגובה
תודה רבה על התרומה.
הערה קטנה: בפסקה שעוסקת במחקר של וסט, כתבת "כיוון שכח החישוב שעמד לרשותם אז היה רחוק מהקיים היום", אבל אני לא מבין מה זה מסביר. נראה לי כדאי להסיר את המקטע הזה, או להבהיר איך הוא משליך על שאר הפסקה. Galarantyשיחה 21:40, 5 בדצמבר 2024 (IST)תגובה
צודק. Done טופל. תודה, ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 גם אני מצטרפת לקריאה לבירוקרטים לפתוח את הפרלמנט 04:18, 6 בדצמבר 2024 (IST)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Galaranty-20241216150400","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05ea\u05e2\u05d1\u05d9\u05e8\u05d9_\u05d0\u05ea_\u05d6\u05d4_\u05d4\u05dc\u05d0\u05d4-20241216150400","replies":["c-Galaranty-20241216150400-\u05ea\u05e2\u05d1\u05d9\u05e8\u05d9_\u05d0\u05ea_\u05d6\u05d4_\u05d4\u05dc\u05d0\u05d4"],"text":"\u05ea\u05e2\u05d1\u05d9\u05e8\u05d9 \u05d0\u05ea \u05d6\u05d4 \u05d4\u05dc\u05d0\u05d4","linkableTitle":"\u05ea\u05e2\u05d1\u05d9\u05e8\u05d9 \u05d0\u05ea \u05d6\u05d4 \u05d4\u05dc\u05d0\u05d4"}-->

תעבירי את זה הלאה

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Galaranty-20241216150400","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05ea\u05e2\u05d1\u05d9\u05e8\u05d9_\u05d0\u05ea_\u05d6\u05d4_\u05d4\u05dc\u05d0\u05d4-20241216150400","replies":["c-Galaranty-20241216150400-\u05ea\u05e2\u05d1\u05d9\u05e8\u05d9_\u05d0\u05ea_\u05d6\u05d4_\u05d4\u05dc\u05d0\u05d4"],"text":"\u05ea\u05e2\u05d1\u05d9\u05e8\u05d9 \u05d0\u05ea \u05d6\u05d4 \u05d4\u05dc\u05d0\u05d4","linkableTitle":"\u05ea\u05e2\u05d1\u05d9\u05e8\u05d9 \u05d0\u05ea \u05d6\u05d4 \u05d4\u05dc\u05d0\u05d4"}-->
תעבירו את זה הלאה!
סיבת העיטור: על כתיבת ערכים איכותיים במסגרת מועדון 51%.
העיטור מוענק במסגרת המיזם "תעבירו את זה הלאה". נשמח אם תצטרפי לשרשרת הפרגונים, ותעבירי הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאת מעריכה, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{תעבירו את זה הלאה3|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}

Galarantyשיחה 17:04, 16 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

איזה כיף לקבל את העיטור! תודה רבה! ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 גם אני מצטרפת לקריאה לבירוקרטים לפתוח את הפרלמנט 17:12, 16 בדצמבר 2024 (IST)תגובה

Strategi Solo vs Squad di Free Fire: Cara Menang Mudah!