El campeón foi l'Athletic Club, conquistando'l so 23º títulu, en ganando al F.C. Barcelona na final recordada polos incidentes socedíos a la finalización del partíu, onde dambos conxuntos engardir nuna dura engarradiella.
Equipos clasificaos
Van Apostar la Copa del Rei 1983–84, sellando la so presencia en función de clasificación nos cuatro primeres categoríes del sistema de competición lligueru na temporada 1983/84, y partiendo de determinaes rondes según la so categoría na presente campaña, los siguientes equipos:
Los 18 equipos de la Primer División 1983/84 (toos, onde los clubes participantes en competiciones europees tán exentos hasta que son esaniciaos de los torneos continentales o hasta que s'algamar la ronda de 1/8 Final):
La fase final xugar a trés rondes eliminatories a doble partíu. Los enfrentamientos y el cuadru, resulten d'un sortéu puru ente los vencedores de la ronda de dieciseisavos. Este determinó los siguientes enfrentamientos:
Partíu bien sópitu per parte de dambos equipos, onde se guardó un minutu de silencio antes del alcuentru en memoria de los integrantes de la peña barcelonista "Ramón Llorens" finaos nun accidente d'autocar mientres el trayeutu a la capital.
Mientres l'intre del partíu, el xugador alemán Bernd Schuster caltuvo dellos incidentes col públicu asistente, al que llegó a llanzar un bote, que primeramente algamara'l campu de xuegu.
L'alcuentru vía cargáu de mano pol discutiniu del so últimu enfrentamientu, onde Maradona salió gravemente mancáu tres una entrada d'Andoni Goikoetxea, qu'años antes fixo lo propio col alemán Bernd Schuster; y poles declaraciones de dambos bandos nos díes previos al alcuentru.
A la finalización del alcuentru, dambes plantíes engardir nuna engarradiella de gran magnitú qu'afectó gravemente a dellos futbolistes, saliendo como los más afeutaos Maradona como impulsor de la trifulca, José María Núñez, Miguel Ángel Sola qu'hubo de ser retiráu en camiya tres una rodiyada de Maradona pol que foi sancionáu por 3 meses, que nun llegaría a cumplir por cuenta de la so marcha a Nápoles, y Miguel de Andrés, esti postreru en recibiendo una patada voladora per parte de Migueli.
Por cuenta de estos incidentes el partíu sería denomináu como «La Batalla del Bernabéu».[1]