Me debes un muerto (títol orichinal d'a cinta) ye una cinta de cine de comedia de cine espanyol de l'anyo 1972 dirichida por José Luis Sáenz de Heredia seguntes un guión orichinal d'él mesmo, con una banda sonora orichinal de Gregorio García Segura, una dirección de fotografía d'Emilio Foriscot, una producción cinematografica d'Alfredo Fraile ta la productora cinematografica Arturo González Producciones Cinematográficas y un elenco composau, entre d'atros, por os actors Concha Velasco, Manolo Escobar, Licia Calderón, Roberto Camardiel, Fabián Conde, Beni Deus, Alberto Fernández, Angelita Font, Baldomero García Escobar, Juan Gabriel García Escobar, Salvador García Escobar, Antonio Garisa, Agustín González, Bárbara Lys y Gracita Morales.
Manolo ye lo propietario d'un tablao flamenco que tiene bels problemas con o suyo socio. Casualment dentra en contacto con Irma Dacovich, adedicada a l'Astrolochía y que temién tiene problemas con o suyo socio. Cuan Manolo consulta con Irma, esta veye la suya oportunidat ta solucionar o suyo problema solventando a la vegada lo problema de Manolo y li proposa que cadagún d'éls mate a lo socio de l'atro, con o cual no tiene garra relación y asinas a Policía no tiendrá sospeitas de garra d'els dos. L'argumento d'a cinta s'inspira amplament en a cinta Strangers on a Train de 1951 dirichida por Alfred Hitchcock seguntes un guión adaptau por Whitfield Cook basau en a novela Strangers on a Train publicada por Patricia Highsmith en 1950.
Me debes un muerto s'ambienta en a suya epoca actual (1972) en a ciudat de Madrit y las suyas escenas se filmoron en a Cartuja de Talamanca de Jarama y en San Martín de Valdeiglesias en a Comunidat de Madrit y en a val de Valsaín en San Ildefonso en a provincia de Segovia en Castiella y Leyón.[2][3]
Se veiga tamién
Referencias
Vinclos externos